Розробка нелінійних математичних моделей коефіцієнтів користування транспортом

Автор(и)

  • Ігор Євгенович Іванов Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-4991-7755
  • Роман Богданович Рогальський Національний університет «Львівська політехніка», вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0001-8223-2320

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39204

Ключові слова:

рухливість населення, пасажирський транспорт, анкета-інтерв'ю, рівень автомобілізації, факторний аналіз

Анотація

В даній статті було згруповано основні фактори впливу на транспортну рухливість, за даними зарубіжних та вітчизняних досліджень й отриманих під час проведення анкетування мешканців міст. Проведено факторний аналіз, використовуючи парні кореляції, що дозволило побудувати математичні моделі коефіцієнтів користування транспортом.

Біографії авторів

Ігор Євгенович Іванов, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук

Кафедра транспортних систем і логістики

Роман Богданович Рогальський, Національний університет «Львівська політехніка», вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Старший викладач

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Rao, D. P., Murthy, K. S. (1997). Urban passenger transportation. Inter-India Publications, 416.
  2. Banister, D. (2002). Transport Planning. Spon Press, 317. doi:10.4324/9780203449462
  3. Simpson, B. J. (2003). Urban public transport today. E&FN Spon, 222. doi:10.4324/9780203362235
  4. Iles, R. (2005). Public Transport in Developing Countries. Еlsevier, 478.
  5. Efremov, I., Kobozev, V., Yudin, V. (1980). The theory of urban passenger transport. Moscow: Higher School, 535.
  6. Dolya, V. (2011). Passenger traffic. Kharkiv: Publisher “Fort”, 507.
  7. Gudkov, V., Mirotin, L. (1997). Technology, organization and management of passenger road transport. Moscow: Transport, 254.
  8. Spirin, I. (2003). Organization and management of passenger road transport. Moscow: Academy, 400.
  9. Ignatenko, A. (1998). Organization of bus transportation in cities. Kyiv: UTU, 400.
  10. Kim, S. (2011, September). Assessing mobility in an aging society: Personal and built environment factors associated with older people’s subjective transportation deficiency in the US. Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour, Vol. 14, № 5, 422–429. doi:10.1016/j.trf.2011.04.011
  11. Frändberg, L., Vilhelmson, B. (2011, November). More or less travel: personal mobility trends in the Swedish population focusing gender and cohort. Journal of Transport Geography, Vol. 19, № 6, 1235–1244. doi:10.1016/j.jtrangeo.2011.06.004
  12. Bocarejo S., J. P., Oviedo H., D. R. (2012, September). Transport accessibility and social inequities: a tool for identification of mobility needs and evaluation of transport investments. Journal of Transport Geography, Vol. 24, 142–154. doi:10.1016/j.jtrangeo.2011.12.004
  13. Aftabuzzaman, M., Mazloumi, E. (2011, September). Achieving sustainable urban transport mobility in post peak oil era. Transport Policy, Vol. 18, № 5, 695–702. doi:10.1016/j.tranpol.2011.01.004
  14. Mattson, J. (2012). Travel Behavior and Mobility of Transportation-Disadvantaged Populations: Evidence from the National Household Travel Survey. Fargo, 49.
  15. Havrylov, E. V., Dmytrychenko, M. F., Dolia, V. K. et al; in: Dmytrychenko, M. F. (2007). Systemology transport. Technology research and technical work. Kyiv: Knowledge of Ukraine, 318.
  16. Ivanov, I. (2014). Determination of the use of transport in urban movements. Collected Works of Ukrainian State Academy of Railway Transport, 148, Part 1, 187-191.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Іванов, І. Є., & Рогальський, Р. Б. (2015). Розробка нелінійних математичних моделей коефіцієнтів користування транспортом. Technology Audit and Production Reserves, 2(3(22), 8–12. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39204

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження