Дослідження ключових факторів, що впливають на прибуток міні-готелю в рамках проекту щодо вдосконалення його діяльності

Автор(и)

  • Виктор Макарович Левыкин Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-7929-515X
  • Валерия Викторовна Дэвон Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-0771-5469

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39265

Ключові слова:

якість готельних послуг, потреби споживачів, коефіцієнт задоволеності гостей, управління проектами

Анотація

У статті дана оцінка якості готельних послуг, стандартів якісного обслуговування, а також виявлені і перераховані потреби сучасних клієнтів міні-готелів, як ключових факторів, що впливають на попит і прибутки міні-готелів. Авторами організовано опитування 30,000 гостей міні-готелів України. Представлені поради з практичними рекомендаціями щодо вдосконалення якості готельних послуг та поліпшення фінансових показників міні-готелю, корисні для готельєрів, а також сформульовано «Золоте» правило обслуговування клієнтів міні-готелів.

Біографії авторів

Виктор Макарович Левыкин, Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра інформаціонних керуючих систем

Валерия Викторовна Дэвон, Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166

Кафедра інформаціонних керуючих систем 

Посилання

  1. GOST R 50646-94. Uslugi naseleniiu. Terminy i opredeleniia. Available: http://ozpp.ru/standard/gosty/gostr5064694/
  2. Standarty kachestva obsluzhivaniia. (15.07.2009). Available: http://prohotelia.com.ua/2009/07/стандарты-качества-обслуживания/
  3. Kotler, F., Bouen, J., Meikenz, J. (2012). Marketing. Gostepriimstvo. Turizm. Translation from English. Ed. 4. M.: YuNITI-DANA, 1071.
  4. Profit impact of marketing strategy. (2014, May 27). Available: http://en.wikipedia.org/wiki/Profit_impact_of_marketing_strategy
  5. Tereshchenko, N. N. (2001). Marketing: novye tehnologii v Rossii. SPb.: Piter, 416.
  6. Chainikova, L. N., Chainikov, V. N. (2007). Konkurentosposobnost' predpriiatiia. Tambov: Izd-vo Tamb. gos. tehn. un-ta, 192.
  7. Konosuke Matsusita: istoriia zhizni i uspeha. Available: http://www.cecsi.ru/coach/cs_mutsushita_konosuke.html
  8. Matsusita, K. (2010). Printsipy uspeha. Translation from English. Ed. 3. M.: Al'pina Pablisherz, 128.
  9. Kets de Vries, M. F. R. (2012). Mistika liderstva: Razvitie emotsional'nogo intellekta. Translation from English. Ed. 5. M.: Al'pina Pablisher, 276.
  10. Aleshina, I. V. (2000). Povedenie potrebitelei. M.: Fair-Press, 384.
  11. Parshukova, G. B. (2005). Marketingovye osnovaniia v bibliotechnoĭ deiatel'nosti. Novosibirsk: GPNTB SO RAN, 151.
  12. LeBlanc, G., Nguyen, N. (1996, January 1). An examination of the factors that signal hotel image to travellers. Journal of Vacation Marketing, Vol. 3, № 1, 32–42. doi:10.1177/135676679600300103
  13. Leblanc, G. (1992, April 1). Factors Affecting Customer Evaluation of Service Quality in Travel Agencies: An Investigation of Customer Perceptions. Journal of Travel Research, Vol. 30, № 4, 10–16. doi:10.1177/004728759203000402
  14. Oh, H., Parks, S. C. (1997). Customer satisfaction and service quality: a critical review of the literature and research implications for the hospitality industry. Hospitality Research Journal, 20 (3), 35–64.
  15. Choi, T. Y., Chu, R. (2001, September). Determinants of hotel guests’ satisfaction and repeat patronage in the Hong Kong hotel industry. International Journal of Hospitality Management, Vol. 20, № 3, 277–297. doi:10.1016/s0278-4319(01)00006-8
  16. Niv, G. R. (1998). Prostranstvo doktora Deminga. Book 1. Translation from English. Tol'iatti.: Gorodskoi obshchestvennyi fond "Razvitie cherez kachestvo", 332.
  17. Assotsiatsiia Deminga. Available: http://www.deming.nm.ru
  18. Bredihin, A. L., Liamin, E. V. Izmerenie i monitoring udovletvorennosti potrebitelei v SMK avtosborochnyh predpriiatii, postroennyh na trebovaniiah standarta ISO/TU 16949. Available: http://quality.eup.ru/MATERIALY13/up-vaz.htm
  19. Markova, M. V. (2005). Rukovodstvo po izucheniiu distsipliny «Psihologiia prodazh». Moskva. Available: http://e-biblio.ru/book/bib/07_marketing/Psych_prodaj/SG.html
  20. Erickson, T. J., Shoreym, C. E. (1992). Business Strategy: New Thinking for 1990s. Prism, 4, 19-35.
  21. Izmerenie rezul'tativnosti kompanii. (2006). Translated from English: E. Pestereva. M.: Al'pina Biznes Buks, 218.
  22. J.D. Power and Associates. The Center for Hospitality Research. Available: http://www.jdpower.com/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Левыкин, В. М., & Дэвон, В. В. (2015). Дослідження ключових факторів, що впливають на прибуток міні-готелю в рамках проекту щодо вдосконалення його діяльності. Technology Audit and Production Reserves, 2(6(22), 12–27. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39265

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження