Дослідження ключових факторів, що впливають на прибуток міні-готелю в рамках проекту щодо вдосконалення його діяльності
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39265Ключові слова:
якість готельних послуг, потреби споживачів, коефіцієнт задоволеності гостей, управління проектамиАнотація
У статті дана оцінка якості готельних послуг, стандартів якісного обслуговування, а також виявлені і перераховані потреби сучасних клієнтів міні-готелів, як ключових факторів, що впливають на попит і прибутки міні-готелів. Авторами організовано опитування 30,000 гостей міні-готелів України. Представлені поради з практичними рекомендаціями щодо вдосконалення якості готельних послуг та поліпшення фінансових показників міні-готелю, корисні для готельєрів, а також сформульовано «Золоте» правило обслуговування клієнтів міні-готелів.Посилання
- GOST R 50646-94. Uslugi naseleniiu. Terminy i opredeleniia. Available: http://ozpp.ru/standard/gosty/gostr5064694/
- Standarty kachestva obsluzhivaniia. (15.07.2009). Available: http://prohotelia.com.ua/2009/07/стандарты-качества-обслуживания/
- Kotler, F., Bouen, J., Meikenz, J. (2012). Marketing. Gostepriimstvo. Turizm. Translation from English. Ed. 4. M.: YuNITI-DANA, 1071.
- Profit impact of marketing strategy. (2014, May 27). Available: http://en.wikipedia.org/wiki/Profit_impact_of_marketing_strategy
- Tereshchenko, N. N. (2001). Marketing: novye tehnologii v Rossii. SPb.: Piter, 416.
- Chainikova, L. N., Chainikov, V. N. (2007). Konkurentosposobnost' predpriiatiia. Tambov: Izd-vo Tamb. gos. tehn. un-ta, 192.
- Konosuke Matsusita: istoriia zhizni i uspeha. Available: http://www.cecsi.ru/coach/cs_mutsushita_konosuke.html
- Matsusita, K. (2010). Printsipy uspeha. Translation from English. Ed. 3. M.: Al'pina Pablisherz, 128.
- Kets de Vries, M. F. R. (2012). Mistika liderstva: Razvitie emotsional'nogo intellekta. Translation from English. Ed. 5. M.: Al'pina Pablisher, 276.
- Aleshina, I. V. (2000). Povedenie potrebitelei. M.: Fair-Press, 384.
- Parshukova, G. B. (2005). Marketingovye osnovaniia v bibliotechnoĭ deiatel'nosti. Novosibirsk: GPNTB SO RAN, 151.
- LeBlanc, G., Nguyen, N. (1996, January 1). An examination of the factors that signal hotel image to travellers. Journal of Vacation Marketing, Vol. 3, № 1, 32–42. doi:10.1177/135676679600300103
- Leblanc, G. (1992, April 1). Factors Affecting Customer Evaluation of Service Quality in Travel Agencies: An Investigation of Customer Perceptions. Journal of Travel Research, Vol. 30, № 4, 10–16. doi:10.1177/004728759203000402
- Oh, H., Parks, S. C. (1997). Customer satisfaction and service quality: a critical review of the literature and research implications for the hospitality industry. Hospitality Research Journal, 20 (3), 35–64.
- Choi, T. Y., Chu, R. (2001, September). Determinants of hotel guests’ satisfaction and repeat patronage in the Hong Kong hotel industry. International Journal of Hospitality Management, Vol. 20, № 3, 277–297. doi:10.1016/s0278-4319(01)00006-8
- Niv, G. R. (1998). Prostranstvo doktora Deminga. Book 1. Translation from English. Tol'iatti.: Gorodskoi obshchestvennyi fond "Razvitie cherez kachestvo", 332.
- Assotsiatsiia Deminga. Available: http://www.deming.nm.ru
- Bredihin, A. L., Liamin, E. V. Izmerenie i monitoring udovletvorennosti potrebitelei v SMK avtosborochnyh predpriiatii, postroennyh na trebovaniiah standarta ISO/TU 16949. Available: http://quality.eup.ru/MATERIALY13/up-vaz.htm
- Markova, M. V. (2005). Rukovodstvo po izucheniiu distsipliny «Psihologiia prodazh». Moskva. Available: http://e-biblio.ru/book/bib/07_marketing/Psych_prodaj/SG.html
- Erickson, T. J., Shoreym, C. E. (1992). Business Strategy: New Thinking for 1990s. Prism, 4, 19-35.
- Izmerenie rezul'tativnosti kompanii. (2006). Translated from English: E. Pestereva. M.: Al'pina Biznes Buks, 218.
- J.D. Power and Associates. The Center for Hospitality Research. Available: http://www.jdpower.com/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.