Особливості вибору тягових електродвигунів для побудови систем рухомих електротехнічних комплексів

Автор(и)

  • Дмитро Олександрович Кулагін Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0003-3610-4250
  • Богдан Сергійович Чернецький Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0002-9864-663X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39931

Ключові слова:

тяговий двигун, електротехнічний комплекс, тяговий привод, методика

Анотація

Досліджено особливості вибору тягових електродвигунів для різних видів та конструкцій рухомих електротехнічних комплексів. Проведено аналіз практичного досвіду побудови систем тягових електроприводів на основі обраного тягового двигуна та узагальнення методики визначення параметрів двигунів при визначених вимогах щодо показників руху з боку електротехнічного комплексу.

Біографії авторів

Дмитро Олександрович Кулагін, Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, доцент, докторант

Кафедра електропостачання промислових підприємств

Богдан Сергійович Чернецький, Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Аспірант

Кафедра електропостачання промислових підприємств

Посилання

  1. Wasynczuk, O., Sudhoff, S. D., Corzine, K. A., Tichenor, J. L., Krause, P. C., Hansen, I. G., Taylor, L. M. (1998, June). A maximum torque per ampere control strategy for induction motor drives. IEEE Transactions on Energy Conversion, Vol. 13, № 2, 163–169. doi:10.1109/60.678980
  2. Petrov, L. P. (1980). Die Modelierung der Energieverluste in Asynchronmotoren unter Beachtung der elektromagnetischen Ubergangsprozesse. Elektrie, Vol. 34, 7, 375-379.
  3. Florentsev, S. N. (2009). Traction Electric Equipment Set for AC Electric Transmission Various Vehicles. Proceedings of International Exhibition & Conference “Power Electronics, Intelligent Motion. Power Quality (PCIM-2009). 12–14 May 2009. Nurenberg, Germany, 625–627.
  4. Kulagin, D. O. (2014). Proektuvannia system keruvannia tiahovymy elektroperedachamy motorvahonnykh poizdiv. Berdiansk: FO-P Tkachuk O. V., 154.
  5. Ali Emadi. (2004). Energy-Efficient Electric Motors: Selection and Applications. Ed. 3. New York: Marcel Dekker, 424.
  6. Kulagin, D. O. (2014). Matematychna model tiahovoho asynkhronnoho dvyhuna z urakhuvanniam nasychennia mahnitnykh kil. Naukovyi visnyk NHU, 6, 103–110.
  7. Kulagin, D. O. (2004). Matematychna model tiahovoho asynkhronnoho dvyhuna z urakhuvanniam nasychennia. Tekhnichna elektrodynamika, 6, 49–55.
  8. Boldea, I., Nasar, S. A. (2002). Induction Machines Handbook. CRC Press Boca Raton: London, New York, Washington, D.C., 845.
  9. El-Sharkawi, M. A. (2000). Fundamental of electric drivers. Brooks: Cole production, 400.
  10. Stone, G. C., Dhirani, H., Boulter, E. A., Culbert, I. (2004). Electrical insulation for rotating machines. A John Wiley & Sons, inc., 392.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Кулагін, Д. О., & Чернецький, Б. С. (2015). Особливості вибору тягових електродвигунів для побудови систем рухомих електротехнічних комплексів. Technology Audit and Production Reserves, 2(1(22), 9–12. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39931