Дослідження впливу умов транспортного затору на функціональний стан водія

Автор(и)

  • Нізамі Уруджевіч Гюлєв Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-5665-2978
  • Віктор Костянтинович Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-3496-0037
  • Євген Вікторович Літомін Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-1000-0832

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41512

Ключові слова:

регресійне рівняння, психофізіологічний стан, транспортна пробка, транспортна система, показник активності регуляторних систем

Анотація

Обґрунтовано необхідність оцінки впливу транспортної пробки на стан водія. Розглянуто чинники, які впливають на функціональний стан водія в транспортному заторі. Складена регресійна модель оцінки психофізіологічного стану водія в транспортній пробці. Оцінені статистичні характеристики отриманого регресійного рівняння. Проведено порівняння впливу умов транспортної пробки на групи водіїв за типом нервової системи.

Біографії авторів

Нізамі Уруджевіч Гюлєв, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних систем і логістики

Віктор Костянтинович Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра транспортних систем і логістики

Євген Вікторович Літомін, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Асистент

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Vaisman, A. I. (1975). Osnovnye problemy gigieny truda voditel'skogo sostava avtotransporta. M., 37.
  2. Lobanov, E. M. (1980). Proektirovanie dorog i organizatsiia dvizheniia s uchetom psihofiziologii voditelia. M.: Transport, 311.
  3. Driu, D. (1972). Teoriia transportnyh potokov i upravlenie imi. M.: Transport, 423.
  4. Vol, M., Martin, В. (1981). Analiz transportnyh system. M.: Transport, 514.
  5. Gyulev, N. (2011). Ob izmenenii vremeni reaktsii voditelia vsledstvie prebyvaniia v transportnom zatore. Vistnyk NTU «KhPI», 2, 117–120.
  6. Heit, F. (1966). Matematicheskaia teoriia transportnyh potokov. M.: Mir, 288.
  7. Gavrilov, E. V., Dmitrichenko, M. F., Dolia, V. K.; In: Dmitrichenko, M. F. (2007). Sistemologіia na transportі. Kn. IV. Organіzatsіia dorozhn'ogo ruhu. K.: Znannia Ukraini, 452.
  8. Mishurin, V. M., Romanov, A. N., Ignatov, N. A. (1982). Psihofiziologicheskie osnovy truda voditelei avtomobilei. M.: MADI, 254.
  9. Johannsen, G. (1976). Nebenaufgaben als Beansruchungsmebverfahren in Fahrzeugfuhrungsaufgaben. Zeitschrift für Arbeitswissenschaft, 30, 45–50.
  10. Davіdіch, Yu. O. (2006). Proektuvannia avtotransportnih tehnologіchnih protsesіv z urahuvanniam psihofіzіologіi vodіia. Kharkіv: KhNADU, 292.
  11. Crave, I. E. (1972). Pilot's fatigue and emotional problems. Fright Mag., 2, 161–170.
  12. Hа1е, H. В., Hartman, В. О., Датz, D. A. (1972). Phisiologic stress during 50 hour doublrew missins in С–141 aircraft. Aerospace Med., 3, 138–148.
  13. Gyulev, N. (2012). Transport congestion influence model on the functional state of driver. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 2(6(50)), 73-75. Available: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/1815
  14. Frenkel', A. A. (1966). Mnogofaktornye korreliatsionnye modeli proizvoditel'nosti truda. M.: Ekonomika, 96.
  15. Baevskii, R. M., Kirillov, O. N., Kletskin, S. Z. (1984). Matematicheskii analiz izmenenii serdechnogo ritma pri stresse. M.: Nauka, 222.
  16. Mitropol'skii, A. K. (1971). Tehnika statisticheskih vichislenii. M.: Nauka, 576.
  17. Voznesenskii, V. A. (1981). Statisticheskie metody planirovaniia eksperimenta v tehniko-ekonomicheskih issledovaniiah. M.: Finansy i statistika, 264.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Гюлєв, Н. У., Доля, В. К., & Літомін, Є. В. (2015). Дослідження впливу умов транспортного затору на функціональний стан водія. Technology Audit and Production Reserves, 2(3(22), 48–51. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41512

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження