Сутність, становлення та перспективи розвитку електронної комерції України у глобальному середовищі

Автор(и)

  • Олена Володимирівна Кот Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна https://orcid.org/0000-0001-5142-9809
  • Дарина Сергіївна Антоненко Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна https://orcid.org/0000-0001-7520-2203

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41725

Ключові слова:

електронна комерція, інформаційні мережі, електронний бізнес, електронний ринок, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

Визначено сутність, характерні особливості, переваги та недоліки функціонування електронної комерції у глобалізаційному просторі. Проаналізовано становлення, сучасне становище та виявлено подальші перспективи розвитку електронної комерції у світі та в Україні зокрема. Надано рекомендації з приводу покращення функціонування даного сектору електронного бізнесу в країні.

Біографії авторів

Олена Володимирівна Кот, Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська 333, м. Харків, Україна, 61051

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра міжнародної економіки

Дарина Сергіївна Антоненко, Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська 333, м. Харків, Україна, 61051

Кафедра міжнародної економіки 

Посилання

  1. Kudina, O. Yu. (2011). Rozvytok elektronnoi torhivli v umovakh stanovlennia hlobalnoho informatsiinoho prostoru. Biuleten Mizhnarodnoho Nobelivskoho ekonomichnoho forumu, 1 (4), 196–202.
  2. Svydruk, I. I. (2007). Osoblyvosti orhanizatsii tradytsiinoi ta elektronnoi torhivli. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii, 195-200.
  3. Svydruk, I. I. (2008). Kryterii vyznachennia efektyvnosti system elektronnoi torhivli. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii. Torhivlia, komertsiia, pidpryiemnytstvo, 11-14.
  4. Belei, O. I., Sereda, S. A. (2002). Perspektyvnist rozvytku elektronnoi komertsii yak novoi haluzi vedennia ukrainskoho biznesu sohodni i zavtra. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii. Seriia ekonomichna, 13, 346-352.
  5. Yarova, I. I. (2008). Elektronna torhivlia yak perspektyvnyi napriam innovatsiinoho rozvytku torhivli. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii. Seriia ekonomichna, 19, 498.
  6. Tardaskina, T. M., Strelchuk, Ye. M., Tereshko, Yu. V. (2011). Elektronna komertsiia. Odesa: ONAZ im. O. S. Popova, 244.
  7. Summer, A., Dunkan, Gr. (1999). E-Commerce. NYH Publishing, 263.
  8. Tsarov, R. Yu. (2010). Elektronna komertsiia. Odesa: ONAZ im. O.S. Popova, 112.
  9. Global B2C Ecommerce Sales to Hit $1.5 Trillion This Year Driven by Growth in Emerging Markets. (2014, February 3). Available: http://www.emarketer.com/Article/Global-B2C-Ecommerce-Sales-Hit-15-Trillion-This-Year-Driven-by-Growth-Emerging-Markets/1010575
  10. Nazvano 5 zmin, yaki chekaiut e-commerce v naiblyzhchi roky. (26.10.2014). BIZNES – novyny Ukrainy. Available: http://business-x.biz/nazvano-5-zmin-yaki-chekayut-e-commerce-v-najblizhchi-roki-biznes-novini-ukraїni/
  11. Perspektyvni E-commerce rynky. (08.08.2014). Available: http://it-ua.info/news/2014/08/08/perspektivn-e-commerce-rinki.html
  12. E-Commerce Trends to Watch in 2015. (11.12.2014). Available: http://www.inc.com/rebecca-borison/top-trends-in-ecommerce-for-new-year.html
  13. Poteri i dostizheniia ukrainskogo e-commerce za 2014 god. (19.12.2014). Elektronnaia kommertsiia. Available: http://e-commerce.com.ua/2014/12/потери-и-достижения-украинского-e-commerce-за-2014/
  14. Rost na 400%, do $10 mlrd. – prognoz razvitiia ukrainskogo e-commerce. (30.10.2013). Available: http://c2cb2c.com.ua/news/1743/
  15. 10 lideriv na ukrainskomu rynku elektronnoi komertsii. (17.10.2014). Available: http://vkurse.ua/ua/business/na-ukrainskom-rynke-elektronnoy-kommercii.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Кот, О. В., & Антоненко, Д. С. (2015). Сутність, становлення та перспективи розвитку електронної комерції України у глобальному середовищі. Technology Audit and Production Reserves, 2(6(22), 28–32. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41725

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження