Інтегральна оцінка споживчого капіталу машинобудівного підприємства

Автор(и)

  • Наталія Олександрівна Бойко Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, пр. Леніна 9а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0001-7292-5289

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41731

Ключові слова:

інтегральна оцінка, споживчий капітал, машинобудівне підприємство, таксономія, адитивне згортання

Анотація

У статті запропоновано методичне забезпечення інтегральної оцінки споживчого капіталу машинобудівного підприємства, яке базується на визначенні інтегральних показників оцінки складових засобів і умов формування та розвитку відносин зі споживачами та побудови узагальненого інтегрального показника оцінки результатів формування та розвитку цих відносин з використанням методів таксономії, адитивного згортання, експертних оцінок.

Біографія автора

Наталія Олександрівна Бойко, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, пр. Леніна 9а, м. Харків, Україна, 61166

Аспірант

Кафедра банківської справи

Посилання

  1. Bendikov, M. A., Jamai, E. V. (2001). Intellektual'nyi kapital razvivaiushcheisia firmy: problemy identifikatsii i izmereniia. Menedzhment v Rossii i za rubezhom, № 4, 3-24.
  2. Holysheva, Ye. O. (2011). Pidkhody do otsinky spozhyvchoho kapitalu na promyslovykh pidpryiemstvakh. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky», № 6, Vol. 2, 223-227.
  3. Edvinsson, L., Meloun, M.; In: Inozemtsev, V. L. (1999). Intellektual'nyi kapital. Opredelenie istinnoi stoimosti kompanii. Novaia industrial'naia volna na Zapade. M.: Akademiia, 738.
  4. Edvinsson, L. (2000, March). Some perspectives on intangibles and intellectual capital 2000. Journal of Intellectual Capital, Vol. 1, № 1, 12–16. doi:10.1108/14691930010371618
  5. Zhuravl'ova, І. V. (2008). Zastosuvannia teorії nechіtkih mnozhin do zadach upravlіnnia іntelektual'nim spozhivchim kapіtalom. Naukovі pratsі DonNTU. Serіia ekonomіchna, 33-2, 126-131.
  6. Іlliashenko, S. M. (2008). Sutnіst', struktura і metodichnі osnovi otsіnki іntelektual'nogo kapіtalu. Ekonomіka Ukraini, № 11, 16-26.
  7. Kendiuhov, O. V. (2012). Evaluation of efficiency of customer capital management. Electronic scientific edition "Efektyvna ekonomika", № 10. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1493
  8. Duffy, J. (2000, October). Measuring customer capital. Strategy & Leadership, Vol. 28, № 5, 10–15. doi:10.1108/10878570010379392
  9. Baxter, R. (2009, December). Reflective and formative metrics of relationship value: A commentary essay. Journal of Business Research, Vol. 62, № 12, 1370–1377. doi:10.1016/j.jbusres.2008.12.004
  10. Dwyer, F. R. (1997). Customer lifetime valuation to support marketing decision making. Journal of Direct Marketing, Vol. 11, № 4, 6–13. doi:10.1002/(sici)1522-7138(199723)11:4<6::aid-dir3>3.3.co;2-u
  11. Sawhney, M., Zabin, J. (2002, October 1). Managing and Measuring Relational Equity in the Network Economy. Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 30, № 4, 313–332. doi:10.1177/009207002236908
  12. Bermejo, G., Rodríguez Monroy, C. (2010, October 16). How to measure customer value and its relationship with shareholder value in a business-to-business market. Intangible Capital, Vol. 6, № 2, 142-161. doi:10.3926/ic.2010.v6n2.p142-161
  13. Georgescu, I., Budugan, D., Cretu, L. (2010). Estimating the cost-value relationship using instruments of management accountancy. The Annals of the "Stefan cel Mare" University of Suceava, Vol. 10, № 2 (12), 235-240.
  14. Hroznyi, І. S. (2008). Vykorystannia uzahalniuiuchykh pokaznykiv dlia otsinky protsesu formuvannia konkurentnykh perevah promyslovoho pidpryiemstva. Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy, № 2, 31–35.
  15. Bakanov, M. І. (2000). Teoriia ekonomicheskogo analiza. Ed. 4. M.: Finansy i statistika, 416.
  16. Rushchyshyn, N. M. (2007). Intehralna otsinka efektyvnosti funktsionuvannia torhovelnykh pidpryiemstv ta metody rozrakhunku intehralnykh pokaznykiv. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy, 17.5, 176–180.
  17. Yastremska, O. M., Timonin, O. M., Timonin, K. O. (2013). Brendy promyslovykh pidpryiemstv: formuvannia ta efektyvnist vykorystannia. Kh.: KhNEU, 244.
  18. Yastremska, O. O. (2012). Modeliuvannia pokaznykiv vyznachennia obiektyvnoi skladovoi imidzhu pidpryiemstv u suchasnykh umovakh. Biznes Inform, 7, 166-174.
  19. Pliuta, V.; Translated from Polish: Ivanov, V. V. (1989). Sravnitel'nyi mnogomernyi analiz v ekonometricheskom modelirovanii. M.: Finansy i statistika, 175.
  20. Ponomarenko, V. S., Maliarets, L. M. (2009). Analiz danykh u doslidzhenniakh sotsialno-ekonomichnykh system. Kh.: Inzhek, 432.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Бойко, Н. О. (2015). Інтегральна оцінка споживчого капіталу машинобудівного підприємства. Technology Audit and Production Reserves, 2(6(22), 32–38. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41731

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження