Інтегральна оцінка споживчого капіталу машинобудівного підприємства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41731Ключові слова:
інтегральна оцінка, споживчий капітал, машинобудівне підприємство, таксономія, адитивне згортанняАнотація
У статті запропоновано методичне забезпечення інтегральної оцінки споживчого капіталу машинобудівного підприємства, яке базується на визначенні інтегральних показників оцінки складових засобів і умов формування та розвитку відносин зі споживачами та побудови узагальненого інтегрального показника оцінки результатів формування та розвитку цих відносин з використанням методів таксономії, адитивного згортання, експертних оцінок.
Посилання
- Bendikov, M. A., Jamai, E. V. (2001). Intellektual'nyi kapital razvivaiushcheisia firmy: problemy identifikatsii i izmereniia. Menedzhment v Rossii i za rubezhom, № 4, 3-24.
- Holysheva, Ye. O. (2011). Pidkhody do otsinky spozhyvchoho kapitalu na promyslovykh pidpryiemstvakh. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky», № 6, Vol. 2, 223-227.
- Edvinsson, L., Meloun, M.; In: Inozemtsev, V. L. (1999). Intellektual'nyi kapital. Opredelenie istinnoi stoimosti kompanii. Novaia industrial'naia volna na Zapade. M.: Akademiia, 738.
- Edvinsson, L. (2000, March). Some perspectives on intangibles and intellectual capital 2000. Journal of Intellectual Capital, Vol. 1, № 1, 12–16. doi:10.1108/14691930010371618
- Zhuravl'ova, І. V. (2008). Zastosuvannia teorії nechіtkih mnozhin do zadach upravlіnnia іntelektual'nim spozhivchim kapіtalom. Naukovі pratsі DonNTU. Serіia ekonomіchna, 33-2, 126-131.
- Іlliashenko, S. M. (2008). Sutnіst', struktura і metodichnі osnovi otsіnki іntelektual'nogo kapіtalu. Ekonomіka Ukraini, № 11, 16-26.
- Kendiuhov, O. V. (2012). Evaluation of efficiency of customer capital management. Electronic scientific edition "Efektyvna ekonomika", № 10. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1493
- Duffy, J. (2000, October). Measuring customer capital. Strategy & Leadership, Vol. 28, № 5, 10–15. doi:10.1108/10878570010379392
- Baxter, R. (2009, December). Reflective and formative metrics of relationship value: A commentary essay. Journal of Business Research, Vol. 62, № 12, 1370–1377. doi:10.1016/j.jbusres.2008.12.004
- Dwyer, F. R. (1997). Customer lifetime valuation to support marketing decision making. Journal of Direct Marketing, Vol. 11, № 4, 6–13. doi:10.1002/(sici)1522-7138(199723)11:4<6::aid-dir3>3.3.co;2-u
- Sawhney, M., Zabin, J. (2002, October 1). Managing and Measuring Relational Equity in the Network Economy. Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 30, № 4, 313–332. doi:10.1177/009207002236908
- Bermejo, G., Rodríguez Monroy, C. (2010, October 16). How to measure customer value and its relationship with shareholder value in a business-to-business market. Intangible Capital, Vol. 6, № 2, 142-161. doi:10.3926/ic.2010.v6n2.p142-161
- Georgescu, I., Budugan, D., Cretu, L. (2010). Estimating the cost-value relationship using instruments of management accountancy. The Annals of the "Stefan cel Mare" University of Suceava, Vol. 10, № 2 (12), 235-240.
- Hroznyi, І. S. (2008). Vykorystannia uzahalniuiuchykh pokaznykiv dlia otsinky protsesu formuvannia konkurentnykh perevah promyslovoho pidpryiemstva. Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy, № 2, 31–35.
- Bakanov, M. І. (2000). Teoriia ekonomicheskogo analiza. Ed. 4. M.: Finansy i statistika, 416.
- Rushchyshyn, N. M. (2007). Intehralna otsinka efektyvnosti funktsionuvannia torhovelnykh pidpryiemstv ta metody rozrakhunku intehralnykh pokaznykiv. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy, 17.5, 176–180.
- Yastremska, O. M., Timonin, O. M., Timonin, K. O. (2013). Brendy promyslovykh pidpryiemstv: formuvannia ta efektyvnist vykorystannia. Kh.: KhNEU, 244.
- Yastremska, O. O. (2012). Modeliuvannia pokaznykiv vyznachennia obiektyvnoi skladovoi imidzhu pidpryiemstv u suchasnykh umovakh. Biznes Inform, № 7, 166-174.
- Pliuta, V.; Translated from Polish: Ivanov, V. V. (1989). Sravnitel'nyi mnogomernyi analiz v ekonometricheskom modelirovanii. M.: Finansy i statistika, 175.
- Ponomarenko, V. S., Maliarets, L. M. (2009). Analiz danykh u doslidzhenniakh sotsialno-ekonomichnykh system. Kh.: Inzhek, 432.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.