Формування доданої вартості в маркетинговому ланцюгу просування продукції підприємств м’ясопереробної галузі

Автор(и)

  • Віта Вікторівна Рудь Житомирський національний агроекологічний університет, Старий бульвар, 7, м. Житомир, Україна, 10008, Україна https://orcid.org/0000-0001-8445-7822

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41750

Ключові слова:

додана вартість, м’ясопереробні підприємства, виробництво, переробка, збут

Анотація

Досліджено існуючі проблеми формування доданої вартості. Проаналізовано три основні етапи просування м’ясної продукції від сільськогосподарського товаровиробника до кінцевого споживача, а саме: виробничий, переробний, збутовий. Запропоновано функціонально-структурну схему формування доданої вартості та методику розрахунку доданої вартості на кожному із запропонованих етапів.

Біографія автора

Віта Вікторівна Рудь, Житомирський національний агроекологічний університет, Старий бульвар, 7, м. Житомир, Україна, 10008

Аспірант

Кафедра маркетингу 

Посилання

  1. Abriutina, N. S. (2001). Dobavlennaia stoimost i pribyl v sisteme mikro- i makroanaliza fіnansovo-ekonomicheskoi deiatelnosti. Finansovyi menedzhment, 1, 13-17.
  2. Bogataia, I. N. (2001). Strategicheskii uchiot sobstvennosti predpriiatiia. Rostov n/D, 320.
  3. Vakulchyk, O. M., Horianska, O. V. (2011). Analiz faktoriv vplyvu na formuvannia dodanoi vartosti pidpryiemstv. Ekonomichnyi prostir, 52/1, 210-218.
  4. Dadalko, V. A., Rumiantseva, E. E., Demchuk, N. N. (2000). Nalogooblozhenie v sisteme mezhdunarodnyh ekonomicheskih otnoshenii. Minsk: Armita – Marketing, Menedzhment, 359.
  5. Zaitseva, A. V. (2010). Upravlinnia dodanoiu vartistiu na pidpryiemstvi. K., 20.
  6. Ivanenko, V. O. (2012). Dodana vartist yak obiekt analizu statystychnoi zvitnosti promyslovykh pidpryiemstv z vyrobnytstva produktsii. Problemy teorii ta metodolohii bukhhalterskoho obliku, kontroliu i analizu, 1 (22), 122-130.
  7. Moroz, Yu. Yu. (2010). Monitorynh ekonomichnoho potentsialu pidpryiemstva: teoriia, metodolohiia, orhanizatsiia. Zhytomyr, 326.
  8. Tait, A. A. (1988). Value Added Tax. Wash.: International Monetary Fund, 467. doi:10.5089/9781557750129.071
  9. Walt, C. (2000). Kliuchevye pokazateli menedzhmenta. Kak analizirovat, sravnit i kontrolyrovat danue, opredeliaiushchie stoimost kompanii. M., 360.
  10. Chaikovskii, D. V. (2011). Teoriia i metodologiia formirovaniia i primeneniia dobavlennoi stoimosti v usloviiah MSFO na mikro i makrourovne. Orel, 40.
  11. Shershnova, Z. E. (2004). Strategichne upravlinnia. K.: KNEU, 699.
  12. Shpilko, M. V. (1991). Opyt sovershenstvovaniia kosvennyh nalogov. Financy, 12, 68-75.
  13. Vitlinskii, V. V. (1996). Analiz, otsinka i modeliuvannia ekonomichnoho ryzyku. K.: EMІUR, 212.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Рудь, В. В. (2015). Формування доданої вартості в маркетинговому ланцюгу просування продукції підприємств м’ясопереробної галузі. Technology Audit and Production Reserves, 2(6(22), 49–54. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.41750

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження