Технологічний важіль як інструмент формування продуктово-технологічних платформ машинобудівних підприємств

Автор(и)

  • Олександра Петрівна Косенко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 61002, м. Харків, вул. Фрунзе, 21, Україна https://orcid.org/0000-0002-9988-690X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.42129

Ключові слова:

ринок, патенти, інтелектуальна технологія, технологічний важіль, комерційний потенціал

Анотація

Стаття присвячена створенню інноваційних методів оцінки комерційного потенціалу об’єктів інтелектуальної власності. Доведено, що важливим індикатором ринкових можливостей інтелектуальних технологій є метод оцінки патентів, зважених з урахуванням цитування. В якості критерію оцінки запропоновано використовувати технологічний важіль, який відтворює міру здатності інноваційного підприємства до трансферу технологій. Запропоновано методичні підходи визначення комерційних можливостей інтелектуальної технології для її розробника та для її споживача.

Біографія автора

Олександра Петрівна Косенко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 61002, м. Харків, вул. Фрунзе, 21

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки та маркетингу

Посилання

  1. Platonov, V. V., Rogova, E. M., Tihomirov, N. N. (2008). Intellektual'nye aktivy i innovatsii. SPb.: SPbGUEF, 278.
  2. Platonov, V. (2000). Technological Leverage in Management of Innovations. Control Applications of Optimization, International Workshop. IFAC, 34.
  3. Rogova, E. M. (2005). Formirovanie i realizatsiia mehanizmov tehnologicheskogo transfera. SPb.: SPbGUEF, 194.
  4. Rogova, E. M. (2005). Organizatsionno-ekonomicheskoe obespechenie tehnologicheskogo transfera: teoriia i metodologiia. Sankt-Peterburg: S.-Peterb. gos. un-t ekonomiki i finansov, 384.
  5. Nesterenko, E. A. (2012). Metody otsenki stoimosti venchurnogo kapitala. Ekonomika: vchera, segodnia, zavtra, 5-6, 129-143.
  6. Hall, B. H., Jaffe, A., Trajtenberg, M. (2000б June). Market Value and Patent Citations: A First Look. NBER Working Paper No. 7741. Available: http://dx.doi.org/10.3386/w7741
  7. Pererva, P. G., Kocziszky, G., Szakaly, D., Somosi, M. (2012). Technology transfer. Veres-Kharkiv-Miskolc: NTU “KhPI”, 668.
  8. Kniaz, S. V. (2010). Transfernyi potentsial innovatsiinoho rozvytku mashynobudivnykh pidpryiemstv. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”, 332.
  9. Pererva, P. G. (2003). Samomarketing menedzhera i biznesmena. Rostov n/D: Feniks, 592.
  10. Pererva, P. H., Kosenko, A. V., Kosenko, O. P. (2012). Antykryzovi instrumenty staloho rozvytku pidpryiemstva: innovatsiina, investytsiina ta marketynhova polityka. Visnyk natsionalnoho tekhnichnoho universytetu "KhPI" : Tekhnichnyi prohres ta efektyvnist vyrobnytstva, 25, 100-106.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-28

Як цитувати

Косенко, О. П. (2015). Технологічний важіль як інструмент формування продуктово-технологічних платформ машинобудівних підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 3(5(23), 4–11. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.42129

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження