Особливості побудови тягових електроприводів рухомих електротехнічних комплексів

Автор(и)

  • Дмитро Олександрович Кулагін Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0003-3610-4250
  • Богдан Сергійович Чернецький Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0002-9864-663X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44303

Ключові слова:

електротехнічний комплекс, тяговий привод, методика, автономна система, рух

Анотація

Досліджено особливості побудови систем тягових електроприводів для різних видів та конструкцій рухомих електротехнічних комплексів. Проведено аналіз практичного досвіду побудови систем тягових електроприводів та узагальнення методики визначення структури та параметрів при заданих вимогах з боку рухомого електротехнічного комплексу.

Біографії авторів

Дмитро Олександрович Кулагін, Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, доцент, докторант

Кафедра електропостачання промислових підприємств

Богдан Сергійович Чернецький, Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Аспірант

Кафедра електропостачання промислових підприємств

Посилання

  1. Wasynczuk, O., Sudhoff, S. D., Corzine, K. A., Tichenor, J. L., Krause, P. C., Hansen, I. G., Taylor, L. M. (1998, June). A maximum torque per ampere control strategy for induction motor drives. IEEE Transactions on Energy Conversion, Vol. 13, № 2, 163–169. doi:10.1109/60.678980
  2. Petrov, L. P. (1980). Die Modelierung der Energieverluste in Asynchronmotoren unter Beachtung der elektromagnetischen Ubergangsprozesse. Elektrie, Vol. 34, 7, 375–379.
  3. Florentsev, S. N. (2009). Traction Electric Equipment Set for AC Electric Transmission Various Vehicles. Proceedings of International Exhibition & Conference "Power Electronics, Intelligent Motion. Power Quality" (PCIM-2009), 12-14 May 2009. Nurenberg, Germany, 625–627.
  4. Kulagin, D. O. (2014). Proektuvannia system keruvannia tiahovymy elektroperedachamy motorvahonnykh poizdiv. Berdiansk: FOP Tkachuk O. V., 154.
  5. Emadi, A. (2004). Energy-Efficient Electric Motors, Third Edition, Revised and Expanded. Electrical and Computer Engineering. CRC Press, 424. doi:10.1201/9781420030815
  6. Kulagin, D. O. (2014). Matematychna model tiahovoho asynkhronnoho dvyhuna z urakhuvanniam nasychennia mahnitnykh kil. Naukovyi visnyk NHU, 6, 103–110.
  7. Kulagin, D. O. (2004). Matematychna model tiahovoho asynkhronnoho dvyhuna z urakhuvanniam nasychennia. Tekhnichna elektrodynamika, 6, 49–55.
  8. Boldea, I., Nasar, S. (2009). The Induction Machines Design Handbook, Second Edition. Electric Power Engineering Series. CRC Press, 845. doi:10.1201/9781420066692
  9. El-Sharkawi, M. A. (2000). Fundamental of electric drivers. Brooks: Cole production, 400.
  10. Stone, G. C., Dhirani, H., Boulter, E. A., Culbert, I. (2004). Electrical insulation for rotating machines. A John Wiley & Sons, Inc., 392.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-28

Як цитувати

Кулагін, Д. О., & Чернецький, Б. С. (2015). Особливості побудови тягових електроприводів рухомих електротехнічних комплексів. Technology Audit and Production Reserves, 3(1(23), 13–17. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44303