Візуальна атрибутика формування винного бренда
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44529Ключові слова:
етикетка, упаковка, вино, бренд, дизайн, класифікація, споживач, продукт, переваги, відмінності, зовнішній вигляд, лояльністьАнотація
Стаття присвячена виявленню певних завдань і функцій винної етикетки та упаковки, їх використання. Описана історія і розвиток етикетки, розглянута її роль та роль упаковки в посиленні комунікації між виробником і споживачем. Розроблені класифікації винної етикетки та упаковки як інструменту формування винного бренду. Визначено їх вплив на активізацію збуту винної продукції.Посилання
- Kotler, P. (2007). Principles of Marketing. Translated from English. Мoscow: Publishing house "Williams", 656.
- Hein, T. (1997). Vse ob upakovke. SPB.: Azbuka, 288.
- Sobchak, A. P., Kovalenko, S. V. (2013). Rol upakovky v pidvyshchenni efektyvnosti marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv. Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni H. S. Skovorody, 13, 219-228.
- Tielietov, O. S., Shatova, V. M. (2014). Upakovka yak obiekt innovatsiinoho marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 11-20. Available: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2014_2_3.pdf
- Hanotska, O. (2009). Dyzain spozhyvchoi upakovky v Ukraini: Suchasni pryiomy ta zasoby. MIST: Mystetstvo, istoriia, suchasnist, teoriia, 6, 63-68. Available: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mist_2009_6_12.pdf
- Ogilvy, D.; Translated from English: Gostevaia, A., Novikovaia, T. (2003). Ogilvy on Advertising. Мoscow: Eksmo, 229.
- Tang, V. C. M., Tchetchik, A., Cohen, E. (2015, March). Perception of wine labels by Hong Kong Chinese consumers. Wine Economics and Policy. Elsevier BV. Available: http://doi.org/10.1016/j.wep.2015.02.002
- Gabor, O., Skrygun, N., Mirochnyk, V. (2015). Brand-coloring in the formation of visual symbolism brand. Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum, Vol. 16, № 3, 5–9. doi:10.17686/sced_2015-188868
- Official site of the company «Planeta upakovki». Available: http://www.planeta-upakovki.ru/80.htm
- Ukrainian-section of Wikipedia. The Free Encyclopedia. Available: http://uk.wikipedia.org/
- In: Jones, J. P. (2015). How to Use Advertising to Build Strong Brands. Translated from English. Мoscow: Publishing house "Williams", 496.
- Ivanov, Yu. G. (1998). Mir vina. Smolensk: Rusich, 640.
- Postavit' «Like» na obychnoi stranitse gliantsevogo zhurnala? Teper' i eto vozmozhno. Status. Available: http://statuspress.com.ua/nisha/postavit-like-na-obychnoj-stranice-glyancevogo-zhurnala-teper-i-eto-vozmozhno.html
- Stiman, A. (11.12.2013). Razrabotki v sfere upakovki dlia vina. Chast' 1. Otraslevoi portal – Unipack.Ru. Available: http://article.unipack.ru/47880/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.