Візуальна атрибутика формування винного бренда

Автор(и)

  • Вікторія Леонідівна Пазюк Чернігівський національний технологічний університет, вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна, 14027, Україна https://orcid.org/0000-0002-5804-8942

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44529

Ключові слова:

етикетка, упаковка, вино, бренд, дизайн, класифікація, споживач, продукт, переваги, відмінності, зовнішній вигляд, лояльність

Анотація

Стаття присвячена виявленню певних завдань і функцій винної етикетки та упаковки, їх використання. Описана історія і розвиток етикетки, розглянута її роль та роль упаковки в посиленні комунікації між виробником і споживачем. Розроблені класифікації винної етикетки та упаковки як інструменту формування винного бренду. Визначено їх вплив на активізацію збуту винної продукції.

Біографія автора

Вікторія Леонідівна Пазюк, Чернігівський національний технологічний університет, вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна, 14027

Здобувач

Кафедра фінансів, банківської справи та страхування

Посилання

  1. Kotler, P. (2007). Principles of Marketing. Translated from English. Мoscow: Publishing house "Williams", 656.
  2. Hein, T. (1997). Vse ob upakovke. SPB.: Azbuka, 288.
  3. Sobchak, A. P., Kovalenko, S. V. (2013). Rol upakovky v pidvyshchenni efektyvnosti marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv. Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni H. S. Skovorody, 13, 219-228.
  4. Tielietov, O. S., Shatova, V. M. (2014). Upakovka yak obiekt innovatsiinoho marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsii, 2, 11-20. Available: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2014_2_3.pdf
  5. Hanotska, O. (2009). Dyzain spozhyvchoi upakovky v Ukraini: Suchasni pryiomy ta zasoby. MIST: Mystetstvo, istoriia, suchasnist, teoriia, 6, 63-68. Available: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mist_2009_6_12.pdf
  6. Ogilvy, D.; Translated from English: Gostevaia, A., Novikovaia, T. (2003). Ogilvy on Advertising. Мoscow: Eksmo, 229.
  7. Tang, V. C. M., Tchetchik, A., Cohen, E. (2015, March). Perception of wine labels by Hong Kong Chinese consumers. Wine Economics and Policy. Elsevier BV. Available: http://doi.org/10.1016/j.wep.2015.02.002
  8. Gabor, O., Skrygun, N., Mirochnyk, V. (2015). Brand-coloring in the formation of visual symbolism brand. Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum, Vol. 16, № 3, 5–9. doi:10.17686/sced_2015-188868
  9. Official site of the company «Planeta upakovki». Available: http://www.planeta-upakovki.ru/80.htm
  10. Ukrainian-section of Wikipedia. The Free Encyclopedia. Available: http://uk.wikipedia.org/
  11. In: Jones, J. P. (2015). How to Use Advertising to Build Strong Brands. Translated from English. Мoscow: Publishing house "Williams", 496.
  12. Ivanov, Yu. G. (1998). Mir vina. Smolensk: Rusich, 640.
  13. Postavit' «Like» na obychnoi stranitse gliantsevogo zhurnala? Teper' i eto vozmozhno. Status. Available: http://statuspress.com.ua/nisha/postavit-like-na-obychnoj-stranice-glyancevogo-zhurnala-teper-i-eto-vozmozhno.html
  14. Stiman, A. (11.12.2013). Razrabotki v sfere upakovki dlia vina. Chast' 1. Otraslevoi portal – Unipack.Ru. Available: http://article.unipack.ru/47880/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-28

Як цитувати

Пазюк, В. Л. (2015). Візуальна атрибутика формування винного бренда. Technology Audit and Production Reserves, 3(5(23), 35–40. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44529

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження