Оцінка еластичності попиту на послуги приміського пасажирського автомобільного транспорту

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна https://orcid.org/0000-0001-5216-7919
  • Юрій Олександрович Давідіч Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна https://orcid.org/0000-0002-4136-4084
  • Віктор Костянтинович Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна https://orcid.org/0000-0003-3496-0037

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44768

Ключові слова:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, обсяг перевезень, тариф, попит, еластичність

Анотація

Проведено аналіз факторів, які впливають на формування пасажиропотоків. Визначено, що одним з цих факторів є ціна поїздки. Досліджено закономірності зміни попиту на послуги приміського пасажирського автомобільного транспорту в залежності від ціни. Розроблена схема еластичності попиту на користування приміським автобусним транспортом при трудових та культурно-побутових пересуваннях. Визначено коефіцієнт еластичності попиту на послуги приміського пасажирського автомобільного транспорту.

Біографії авторів

Тетяна Михайлівна Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Кандидат технічних наук, докторант

Кафедра транспортних систем і логістики

Юрій Олександрович Давідіч, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Віктор Костянтинович Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997, May). Transit Service and Path Choice Models in Stochastic and Time-Dependent Networks. Transportation Science, Vol. 31, № 2, 129–146. doi:10.1287/trsc.31.2.129
  2. Schmöcker, J.-D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008, December). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological, Vol. 42, № 10, 925–945. doi:10.1016/j.trb.2008.02.001
  3. Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.
  4. Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001, August). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, Vol. 35, № 3, 268–285. doi:10.1287/trsc.35.3.268.10149
  5. Tong, C. O., Wong, S. C. (1999, June). A schedule-based time-dependent trip assignment model for transit networks. Journal of Advanced Transportation, Vol. 33, № 3, 371–388. doi:10.1002/atr.5670330307
  6. Tormosa, Yu. G. (2001). Prices and pricing. Kyiv: Kyiv National Economic University, 122.
  7. Dugin, S. I. (2005). Marketing pricing. Kyiv: Kyiv National Economic University, 393.
  8. Ludchenko, Y., Tretyakov, I. (2012). Transport policy and demand management for urban passenger transport. Herald of National Transport University, Issue 26, Part 1, 567-573. Available: http://publications.ntu.edu.ua/visnyk/26_1_2013/567-573.pdf
  9. Analysis elasticity of supply and demand for products and services. Library online. Available: http://readbookz.com/book/147/4147.html
  10. The price elasticity of demand. Studopedia. Available: http://studopedia.net/4_32932_elastichnist-popitu-za-tsinoyu.html
  11. Living wage (Ukraine). Financial Portal FINANCE. Available: http://index.minfin.com.ua/index/wage

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-28

Як цитувати

Григорова, Т. М., Давідіч, Ю. О., & Доля, В. К. (2015). Оцінка еластичності попиту на послуги приміського пасажирського автомобільного транспорту. Technology Audit and Production Reserves, 3(2(23), 13–16. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.44768