Моделювання процесів управління в умовах надзвичайних природних ситуацій на магістральних автомобільних дорогах

Автор(и)

  • Наталия Юрьевна Филь Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2081-7176

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.45029

Ключові слова:

методологія, моделювання, декомпозиція, процеси, управління, об’єкти, зв’язки, операції, автодорога

Анотація

Розроблено системну модель управління в умовах природних надзвичайних ситуацій на магістральних автомобільних дорогах на основі нотацій IDEF0. Функціональна модель процесів управління в умовах надзвичайних природних ситуацій відображає причинно-наслідкові зв’язки між об’єктами процесу та його операціями. 

Біографія автора

Наталия Юрьевна Филь, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій

Посилання

  1. Nefedov, L. I., Fil’, N. Yu., Gubin, Yu. L., Mel’nichenko, Ye. M. (2011). Modeli i metody upravleniya chrezvychaynymi situatsiyami na magistral’nych avtomobil’nych dorogach. Kharkov: KhNADU, 136.
  2. Drobnohod, N. I. (2001). Ustoychivoye ekologicheski bezopasnoye razvitiye: ukrainskiy kontekst. Zerkalo nedeli, 21, 15.
  3. Natsionalna dopovid pro stan tekhnohennoi ta pryrodnoi bezpeky v Ukraini u 2014 rotsi. Derzhavna sluzhba Ukrainy z nadzvychainykh sytuatsii. Available: http://www.mns.gov.ua/files/prognoz/report/2014/ND_2014.pdf
  4. Samodurova, T. V., Tropynin, Ye. N. (2009). Modelirovaniye sostoyaniya dorojnogo pokrytiya v zimniy period. Dorogi i mosty, 2 (22), 137–148.
  5. Samodurova, T. V., Baklanov, U. V. (2011). Vliyaniye dorognyh i pogodnyh faktorov na temperaturniy rejim dorojnogo pokrytiya v zimniy period. Dorogi i mosty, 1 (25), 166–178.
  6. Krysin, S. P., Sarychev, D. S., Skvortsov, A. V. (2005). Otsenka bezopasnosti dvijeniya s ispolzovaniyem informacionnoy sistemy Indorlnfo. Nauka i tehnika v dorojnoy otrasli, 1, 29–30.
  7. Leonovich, I. I., Kashevskaya, E. V. (2006). Osobennosti processnogo upravleniya kachestvom avtomobilnyh dorog. Nauka i tehnika v dorojnoy otrasli, 1, 8–11.
  8. Bick, C., Rabinovich, M. I. (2009, November). Dynamical Origin of the Effective Storage Capacity in the Brain’s Working Memory. Physical Review Letters, 103 (21). Available: http://doi.org/10.1103/physrevlett.103.218101
  9. Kappes, S. (1997). Putting your IDEF0 model to work. Business Process Management Journal, 3 (2), 151–161. doi:10.1108/14637159710173104
  10. Sukhomlin, V. A., Kalyanov, G. N. (2000). CASE-tohnologii: Kolsanting v avtomatizacii biznes-processov. M.: Goryachiya liniya – Telekom, 320.
  11. National Institute of Standards and Technology. (1993). Integration Definition For Function Modeling (IDEF0). Washington: Draft Federal Information, 116.
  12. Lingzhi, L., Leong, A. Ch., Gay, R. K. L. (1996). Integration of information model (IDEF1) with function model (IDEFO) for CIM information systems design. Expert Systems with Applications, 10 (3-4), 373–380. doi:10.1016/0957-4174(96)00016-4
  13. Dubeykovsky, V. I. (2009). Effektivnoye modelirovanie s ERwin® Process Modeler (BPwin; Allfusion Process Modeler). M.: Dialog-Mifi, 384.
  14. Tomashevskyi, O. M., Tsyhelyk, H. H., Viter, M. B., Duduk, V. I. (2012). Informatsiini tekhnolohii ta modeliuvannia biznes-protsesiv. K.: Tsentr uchbovoi literatury, 296.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-28

Як цитувати

Филь, Н. Ю. (2015). Моделювання процесів управління в умовах надзвичайних природних ситуацій на магістральних автомобільних дорогах. Technology Audit and Production Reserves, 3(2(23), 57–60. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.45029