Порівняння методів оцінювання конкурентоспроможності підприємства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.47269Ключові слова:
конкурентоспроможність, конкуренція, конкурентні переваги, стратегія, методи оцінкиАнотація
Доведено необхідність оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства для його успішного функціонування і адаптації в мінливих умовах господарювання. Запропоновано розширену класифікацію методичних підходів оцінки конкурентоспроможності підприємства. На основі практичних прикладів доведено необхідність використання різних методів оцінки конкурентоздатності залежно від: мети проведення оцінювання, сфери бізнесу, наявної інформації, кількості часу, відведеного для ухвалення рішення.Посилання
- Schwab, K. (2015). Insight Report. The Global Competitiveness Report 2014–2015. Geneva: World Economic Forum. Available: http://www3.weforum.org/docs/WEF_GlobalCompetitivenessReport_2014-15.pdf
- Smit, А. (2007). Issledovanie o prirode i prichinax bogatstva narodov. M., 960.
- Porter, M. (2000). Konkurentsiia. M.: Izd. dom «Vil'iams», 495.
- Schumpeter, J. (2007). Teorija ekonomiceskogo razvitija. Kapitalism, democratiya sotcializm. М., 864.
- Koval's'ka, L. L. (2007). Otsinka konkurentospromozhnosti rehionu ta mekhanizmy ii pidvyschennia. L., 419.
- Herasymchuk, Z. V., Koval's'ka, L. L. (2008). Konkurentospromozhnist' rehionu: teoriia, metodolohiia, praktyka. L., 248.
- Dragan, O. (2006). Upravlіnnja konkurentospromozhnіstju pіdpriemstv: teoreticnі aspecty. K.: DAKKKіM, 160.
- Fatxutdіnov, R. A., Osovskam, G. C. (2009). Upravlinnia konkurentozdatnistiu orhanizatsii. K.: Kondor, 468.
- Bridoux, F. (2004). A Resource-based approach to performance and competition: an overview of the connections between resources and competition. IAG working paper. Available: http://www.uclouvain.be/cps/ucl/doc/iag/documents/WP_110_Brid- oux.pdf
- Verhoglyadova, N., Levchinskyy, D., Rossikhina, O. (2012). The methods of building enterprise competitiveness estimation. In global international scientific analytical report. Available: http://gisap.eu/node/291
- Ivanova, N. I., Marcus, O. E. (2011). Porіvnyalna characteristica metodіv otsіnki konkurentospromozhnostі. Ekonomіchny Prostir, 48/2, 189–196.
- Thompson, A. A., Strickland, A. J. (2007). Strategic Management: Consepts and Cases. Ed. 11th. Boston: McGraw-Hill, 1104.
- Hofer, C. W., Schendel, D. (1978). Strategy formulation: Analytical concepts. St. Paul, MN: West Publishing, 234.
- McKinsey & Company. (2008). Enduring Ideas: The GE–McKinsey nine-box matrix. Available: http://www.mckinsey.com/insights/strategy/enduring_ideas_the_ge_and_mckinsey_nine-box_matrix
- Rezultati konkursu “Favorit uspíxu”. Available: www.favor.com.ua
- Internet storinka korporatsii “Biscuit Shokolad”. Available: http://www.biscuit.com.ua
- Internet storinka PAT «Poltavakonditer». Available: http://www.dominic.com.ua
- Internet storinka PrAT “Konditerska factory Lagoda”. Available: http://lagoda.com.ua
- Chevganova, V. J., Brizhan, І. A., Zemtsova, K. A., Olіynik, O. O. (2010). Konkurentospromozhnіst: sutnіst, otsіnka ta shlyaxi pіdvischennya ii rіvnya (region, galuz, pіdpriеmstvo). P.: PoltNTU, 256.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.