Дослідження доходності підприємств готельного господарства

Автор(и)

  • Ілля Матвійович Писаревський Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-3999-0860
  • Ірина Василівна Сегеда Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-5460-7575

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.47505

Ключові слова:

готельне господарство, доход, модель доходності, сезонність, прогноз

Анотація

Дана стаття присвячена дослідженню доходності підприємств готельного господарства на прикладі Харківського регіону. За результатами аналізу побудована модель доходності за статистичними даним за період 2006-2013 рр. Отриманий прогноз доходів готелів на 2014 р. за десезонолізованими даними за той же період з можливим застосуванням його в практиці роботи підприємств готельного господарства.

Біографії авторів

Ілля Матвійович Писаревський, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра туризму і готельного господарства

Ірина Василівна Сегеда, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Старший викладач

Кафедра туризму і готельного господарства

Посилання

  1. Ladychenko, K. I. (2010). Marketing vidnosyn v upravlinni pidpryyemstvami gotelnogo gospodarstva. К.: КNТЕU, 25.
  2. Magaletskiy, А. V. (2011). Formuvannya marketyngovoi polityky pidpryyemstv gotelnogo gospodarstva. К., 22.
  3. Romanenko, О. О. (2011). Kоmpleks marketyngovykh komunikatsiy pidpryyemstv gotelnogo gospodarstva. К., 18.
  4. Sokolov, К. А. (2009). Povyshenie effektivnosti ispolzovaniya rynochnykh instrumentov v gostinichnom khozyaystve. S.-Pb., 25.
  5. Voznyuk, А. N. (2009). Sistema upravleniya predpriyatiem na osnove kleuchevykh pokaxateley effektivnosti: оsobennosti formirovaniya i vnedreniya. Еkonomichnyy visnyk Donbasu, 1, 153–156.
  6. Nesterenko, І. V., Derhilva, H. S. (2008). Organizatsiyno-metodychni aspekty obliku gotelnykh poslug. Еkonomichnyy prostir, 14, 109–115.
  7. Коrol, S. Ya. (2003). Оblik v upravlinni osnovnoyu diyalnistyu gotelyu. К.: КNТЕU, 23.
  8. Кubatkina, G. А. (2012). Sovershenstvovanie upravlencheskogo ucheta v gostinichnom bisnese. О., 18.
  9. Pelykh, A. S., Terekhov, L. L., Terekhova, L. A. (2005). Ekonomiko-matematicheskie metody i modeli v upravlenii proizvodstvom. Rostov n/D: «Feniks», 248.
  10. Ofitsiynyy sayt Derzhavnogo komitetu statystyky Ukrainy. Available: http://www.ukrstat.gov.ua. Last accessed 21.07.2015.
  11. Dubova, Т. А. (2003). Statisticheskie metody prognozirovaniya. М.: YUNITI-DАNА, 206.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-23

Як цитувати

Писаревський, І. М., & Сегеда, І. В. (2015). Дослідження доходності підприємств готельного господарства. Technology Audit and Production Reserves, 4(5(24), 42–48. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.47505