Впровадження круглих труб в несучі системи напіввагонів з забезпеченням раціональних показників міцності

Автор(и)

  • Олексій Вікторович Фомін Державний економіко-технологічний університет транспорту, вул. М. Лукашевича, 19, м. Київ, Україна, 03049, Україна https://orcid.org/0000-0003-2387-9946

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.47863

Ключові слова:

напіввагон, удосконалення несучої конструкції, впровадження круглих труб, раціональні показники міцності

Анотація

В статті представлено особливості та результати проведеного дослідження з впровадження круглих труб у несучі системи напіввагонів на основі запропонованого автором метода. Застосування такого методу дозволяє забезпечити мінімальну матеріалоємність впроваджуваних елементів при виконанні умов міцності та експлуатаційної надійності за рахунок забезпечення раціональних показників міцності.

Біографія автора

Олексій Вікторович Фомін, Державний економіко-технологічний університет транспорту, вул. М. Лукашевича, 19, м. Київ, Україна, 03049

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра вагонів та вагонного господарства

Посилання

  1. Fomin, O. V. (2013). Optymizatsiine proektuvannia elementiv kuzoviv zaliznychnykh napivvahoniv ta orhanizatsiia yikh vyrobnytstva. Donetsk: DonIZT UkrDAZT, 251.
  2. Fomin, O. V. (2014). Doslidzhennia defektiv ta poshkodzhen nesuchykh system zaliznychnykh na pivvahoniv. Kyiv: DETUT, 299.
  3. Fomin, O., Burlutsky, O., Fomina, Yu. (2015). Development and application of cataloging in structural design of freight car building. Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry», № 2, 250–256.
  4. Fomin, O. V. (2014). Analiz dotsilnosti zastosuvannia shestyhrannykh porozhnystykh profiliv v yakosti skladovykh elementiv nesuchykh system napivvahoniv. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu im. akademika V. Lazariana, Nauka ta prohres transportu, 6 (54), 146–153.
  5. Fomin, O. V. (2013). Teoretychni osnovy prohramnoho kompleksu vyznachennia ta vykorystannia matematychnykh modelei skladovykh vantazhnykh vahoniv. Visnyk Kremenchutskoho natsionalnoho universytetu im. M. Ostrohradskoho, 6 (83), 87–91.
  6. Fomin, O. (2014). Modern requirements to carrying systems of railway general-purpose gondola cars. Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry», 5, 31–40.
  7. Aliamovskii, A. A. (2007). SolidWorks/COSMOSWorks 2006–2007. Inzhenernyi analiz metodom konechnyh elementov. M.: DMK, 784.
  8. Normy dlia rascheta i proektirovaniia vagonov zheleznyh dorog MPS kolei 1520 mm (nesamohodnyh). (1996). M.: GosNIIV; VNIIZhT, 319.
  9. GOST R54157-2010. Truby stal'nye profil'nye dlia metallokonstruktsii. Tehnicheskie usloviia. (2010). Effective as of 21.12.2010. M.: IPK Izdatel'stvo standartov, 92.
  10. Ustich, P. A., Karpych, V. A., Ovechnikov, M. N. (1999). Nadezhnost' rel'sovogo netiagovogo podvizhnogo sostava. M.: IG “Variant”, 415.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-23

Як цитувати

Фомін, О. В. (2015). Впровадження круглих труб в несучі системи напіввагонів з забезпеченням раціональних показників міцності. Technology Audit and Production Reserves, 4(1(24), 83–89. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.47863