Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємств

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Педько Одеська державна академія будівництва та архітектури, вул. Дідрихсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0001-6005-7007

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.48390

Ключові слова:

маркетингові інформаційні системи, маркетингові дослідження, моніторинг, оцінка ризику, товарний бетон

Анотація

В статті показано, що нові виклики, які стоять перед підприємствами обумовлюють необхідність модернізації концепції маркетингових інформаційних систем. Запропонована неокласична концепція маркетингової інформаційної системи підприємств. Розглянуто специфіку функціонування підсистеми моніторингу маркетингових інформаційних систем підприємств-виробників бетону та виробів з бетону на основі моделі STEP-аналізу.

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Педько, Одеська державна академія будівництва та архітектури, вул. Дідрихсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки підприємства

Посилання

  1. Blanchard, O., Leigh, D. (2013). Growth Forecast Errors and Fiscal Multipliers. IMF Working Paper. International Monetary Fund. Available: http://www.imf.org/external/pubs/ft/wp/2013/wp1301.pdf
  2. Trenko, A., Kalnin'sh, G. (2014, May 20). Razumnoe finansovoe planirovanie kak osnova gosudarstvennogo razvitiia. DELFI. Available: http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/razumnoe-finansovoe-planirovanie-kak-osnova-gosudarstvennogo-razvitiya.d?id=44513680
  3. Aaker, D. A., Kumar, V., Leone, R., Day, G. S.; In: Bozhuk, S. (2004). Marketing Research. Translated from English. Ed. 7. SPb.: Piter, 848.
  4. Kotler, Ph.; In: Pen'kovaia, E. M. (1990). Principles of Marketing. Translated from English. M.: Progress, 736.
  5. Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V. (1998). Principles of Marketing. Translated from English. Kyiv: Williams, 1056.
  6. Malhotra, N. K. (2003). Marketing Research: An Applied Orientation. Translated from English. Ed. 3. М.: Williams, 960.
  7. Churchill, G. A. (2000). Marketing Research. Translated from English. SPb.: Piter, 752.
  8. Evans, J. R., Berman, B.; In: Goriachov, A. A. (1990). Marketing. Reduced translated from English. M.: Ekonomika, 350.
  9. Gates, B. (2001). Business @ the Speed of Thought. Translated from English. М.: Eksmo-Press, 480.
  10. Official site of the State Statistics Service of Ukraine. Available: http://ukrstat.gov.ua
  11. Pro zavershennia konsultatsii z mizhnarodnymy finansovymy orhanizatsiiamy stosovno zaprovadzhennia tymchasovykh zakhodiv shchodo stabilizatsii platizhnoho balansu Ukrainy. Dispositions of the Cabinet of Ministers of Ukraine from 16.02.15 № 119-p. Available: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/119-2015-р

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Педько, І. А. (2015). Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 5(5(25), 4–9. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.48390