Сучасний стан спеціалізованих маркетингових кооперативів зернового напряму у США
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4877Ключові слова:
кооператив, напрям, маркетинг, ринок зерна, товарообіг, кількість кооперативів.Анотація
У статті розглянутий сучасний стан спеціалізованих кооперативів зернового напряму у США. Визначені основні проблеми кооперативів такого типу, встановлені основні стратегії їх структурної зміни.Посилання
- Черевко Г. Система агробізнесу США. Кооперація в системі агробізнесу [Текст] / Г. Черевко, Ф. Горбонос // Економіка України. — 1996. — № 7. — С. 74—82.
- Лебедева О. Державне регулювання сільського господарства у США [Текст] / О. Лебедева // АПК: економіка управління. — 1996. — № 7. — С. 73—76.
- Зіновчук В. В. Кооперативна ідея в сільському господарстві України і США [Текст] / В. В. Зіновчук. — К. : Логос. — 1996. — 224 с.
- Cooperative Statistics, 2010. U.S. Departament of Agriculture. Service Report 71. — November 2011. — 57 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.