Сучасний стан спеціалізованих маркетингових кооперативів зернового напряму у США

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Самойленко Полтавська державна аграрна академія 36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4877

Ключові слова:

кооператив, напрям, маркетинг, ринок зерна, товарообіг, кількість кооперативів.

Анотація

У статті розглянутий сучасний стан спеціалізованих кооперативів зернового напряму у США. Визначені основні проблеми кооперативів такого типу, встановлені основні стратегії їх структурної зміни.

Біографія автора

Тетяна Володимирівна Самойленко, Полтавська державна аграрна академія 36003, м. Полтава, вул. Сковороди, 1/3

Здобувач

Кафедра «Організація виробництва та наради»

Посилання

  1. Черевко Г. Система агробізнесу США. Кооперація в системі агробізнесу [Текст] / Г. Черевко, Ф. Горбонос // Економіка України. — 1996. — № 7. — С. 74—82.
  2. Лебедева О. Державне регулювання сільського господарства у США [Текст] / О. Лебедева // АПК: економіка управління. — 1996. — № 7. — С. 73—76.
  3. Зіновчук В. В. Кооперативна ідея в сільському господарстві України і США [Текст] / В. В. Зіновчук. — К. : Логос. — 1996. — 224 с.
  4. Cooperative Statistics, 2010. U.S. Departament of Agriculture. Service Report 71. — November 2011. — 57 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-03-05

Як цитувати

Самойленко, Т. В. (2012). Сучасний стан спеціалізованих маркетингових кооперативів зернового напряму у США. Technology Audit and Production Reserves, 1(1(3), 48–51. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.4877