Аналіз закордонних дизельних палив та перспективи покращання їх екологічних характеристик

Автор(и)

  • Таїса Олексіївна Семитківська Кіровоградський національний технічний університет, пр. Університетський 8, м. Кіровоград, Україна, 25000, Україна https://orcid.org/0000-0003-4083-0335

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.51420

Ключові слова:

дизельне пальне, екологічна небезпека, сірчисті сполуки, шкідливі викиди, присадки

Анотація

Здійснено порівняльну оцінку споживання екологічно чистого дизельного палива і палива з підвищеним вмістом сірки серед різних країн світу. На прикладі Російської Федерації представлено інформацію щодо щорічного викиду продуктів згорання.

Обґрунтовано небезпеку дизельної сажі за рахунок збільшення адсорбації на її поверхні поліциклічних, ароматичних вуглеводнів.

Доведено необхідність цілеспрямованого вивчення можливості заміни ароматичної складової в паливі, використовуючи стратегію екологічно безпечних домішок.

Біографія автора

Таїса Олексіївна Семитківська, Кіровоградський національний технічний університет, пр. Університетський 8, м. Кіровоград, Україна, 25000

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра екології та охорони навколишнього середовища 

Посилання

  1. Osipov, L. N., Kaminskii, E. F., Kurganov, V. M., Havkin, V. A. (2005). O perspektivah organizatsii proizvodstva ekologicheski chistogo dizel'nogo topliva na rossiiskih NPZ. Neftepererabotka i neftehimiia: NTS, 8, 9.
  2. Ashok, B., Denis Ashok, S., Ramesh Kumar, C. (2015, June). LPG diesel dual fuel engine – A critical review. Alexandria Engineering Journal, Vol. 54, № 2, 105–126. doi:10.1016/j.aej.2015.03.002
  3. Christodoulou, F., Megaritis, A. (2014, February). Experimental investigation of the effects of simultaneous hydrogen and nitrogen addition on the emissions and combustion of a diesel engine. International Journal of Hydrogen Energy, Vol. 39, № 6, 2692–2702. doi:10.1016/j.ijhydene.2013.11.124
  4. Shehata, W. M., Shoaib, A. M. (2015, March). Simple optimization method for partitioning purification of hydrogen networks. Egyptian Journal of Petroleum, Vol. 24, № 1, 87–95. doi:10.1016/j.ejpe.2015.02.009
  5. Wang, X., Cai, Y., Lin, X. (2014). Diesel Engine PT Pump Fault Diagnosis based on the Characteristics of its Fuel Pressure. IERI Procedia, Vol. 7, 84–89. doi:10.1016/j.ieri.2014.08.014
  6. EL_Kassaby, M., Nemit_allah, M. A. (2013, March). Studying the effect of compression ratio on an engine fueled with waste oil produced biodiesel/diesel fuel. Alexandria Engineering Journal, Vol. 52, № 1, 1–11. doi:10.1016/j.aej.2012.11.007
  7. Ramdas, R., Nowicka, E., Jenkins, R., Sellick, D., Davies, C., Golunski, S. (2015, October). Using real particulate matter to evaluate combustion catalysts for direct regeneration of diesel soot filters. Applied Catalysis B: Environmental, Vol. 176-177, 436–443. doi:10.1016/j.apcatb.2015.04.031
  8. Yasin, M. H. mat, Mamat, R., Yusop, A. F., Rahim, R., Aziz, A., Shah, L. A. (2013). Fuel Physical Characteristics of Biodiesel Blend Fuels with Alcohol as Additives. Procedia Engineering, Vol. 53, 701–706. doi:10.1016/j.proeng.2013.02.091
  9. Selimov, M. K., Abrosimov, A. A. (2011). Ekologo-ekonomicheskie aspekty razvitiia proizvodstva motornih topliv v SShA. M.: TsNIITEneftehim, 65.
  10. Maksimov, A. N., Dunaev, L. N., Matveev, A. Yu., Gusev, A. S. (2008). Stabilizatsiia ekologicheskoi obstanovki i ispol'zovanie sovremennyh vidov motornyh topliv. Informatsionno-analiticheskie aspekty. M.: SEB Internatsional holding, 368.
  11. Nasirov, R. K., Harchenko, V. Yu., Nasirov, I. R., Talisman, E. M., Koval'chuk, N. A. (2006). Ekologicheskie aspekty proizvodstva i sertifikatsii neftaproduktov. M.: TsNIITE-neftahim., 83.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Семитківська, Т. О. (2015). Аналіз закордонних дизельних палив та перспективи покращання їх екологічних характеристик. Technology Audit and Production Reserves, 5(7(25), 16–21. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.51420