Впровадження круглих труб в несучі системи критих вагонів з забезпеченням раціональних показників міцності

Автор(и)

  • Михайло Борисович Кельріх Державний економіко-технологічний університет транспорту, вул. М. Лукашевича, 19, м. Київ, Україна, 03049, Україна https://orcid.org/0000-0002-8443-7685
  • Олексій Вікторович Фомін Державний економіко-технологічний університет транспорту, вул. М. Лукашевича, 19, м. Київ, Україна, 03049, Україна https://orcid.org/0000-0003-2387-9946

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.51521

Ключові слова:

критий вагон, удосконалення несучої конструкції, впровадження круглих труб, раціональні показники міцності

Анотація

В роботі представлено особливості та результати дослідження з впровадження круглих труб у несучі системи критих вагонів на основі розробленої нової методології. Застосування такої методології дозволяє забезпечити мінімальну матеріалоємність впроваджуваних елементів при виконанні умов міцності та експлуатаційної надійності за рахунок забезпечення раціональних показників міцності.

Біографії авторів

Михайло Борисович Кельріх, Державний економіко-технологічний університет транспорту, вул. М. Лукашевича, 19, м. Київ, Україна, 03049

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра вагонів та вагонного господарства

 

Олексій Вікторович Фомін, Державний економіко-технологічний університет транспорту, вул. М. Лукашевича, 19, м. Київ, Україна, 03049

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра вагонів та вагонного господарства

Посилання

  1. Fomin, O. V. (2013). Optymizatsiine proektuvannia elementiv kuzoviv zaliznychnykh napivvahoniv ta orhanizatsiia yikh vyrobnytstva. Donetsk: DonIZT UkrDAZT, 251.
  2. Fomin, O. V. (2014). Analiz dotsilnosti zastosuvannia shestyhrannykh porozhnystykh profiliv v yakosti skladovykh elementiv nesuchykh system napivvahoniv. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu im. ak. V. Lazariana. Nauka ta prohres transportu, 6 (54), 146–153.
  3. Fomin, O. V., Burlutsky, O. V., Fomina, Yu. V. (2015). Development and application of cataloging in structural design of freight car building. Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry», 2, 250–256.
  4. Fomin, O. V. (2014). Modern requirements to carrying systems of railway general-purpose gondola cars. Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry», 5, 31–40.
  5. Aliamovskii, A. A. (2007). Inzhenernyi analiz metodom konechnyh elementov. SolidWorks/COSMOSWorks 2006. Seriia “Proektirovanie”. Moscow: DMK, 784.
  6. Normy dlia rascheta i proektirovaniia vagonov zheleznyh dorog MPS kolei 1520 mm (nesamohodnyh) i izmeneniia i dopolneniia. (1996). Moscow: GosNIIV VNIIZhT, 319.
  7. GOST R54157-2010. Truby stal'nye profil'nye dlia metallokonstruktsii. Tehnicheskie usloviia. (2010). Moscow: IPK Izdatel'stvo standartov, 92.
  8. Ustich, P. A., Karpych, V. A., Ovechnikov, M. N. (1999). Nadezhnost' rel'sovogo netiagovogo podvizhnogo sostava. Moscow: IG “Variant”, 415.
  9. Polovinkin, A. I. (1988). Osnovy inzhenernogo tvorchestva. Moscow: Mashinostroenie, 368.
  10. Kelrikh, M. B., Moroz, V. I., Fomin, O. V. (2014). Strukturno-funktsionalne opysannia konstruktsii modulia kuzova suchasnykh universalnykh napivvahoniv. Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu im. V. Dalia, 2 (210), 94–103.
  11. Makarenko, M. V., Kelrikh, M. B., Fomin, O. V. (2014). Kompleksnyi analiz ekonomichnoho efektu vid zhyttievoho tsyklu suchasnoho napivvahonu. Naukovo-praktychnyi zhurnal «Zaliznychnyi transport Ukrainy», 5 (107), 47–59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Кельріх, М. Б., & Фомін, О. В. (2015). Впровадження круглих труб в несучі системи критих вагонів з забезпеченням раціональних показників міцності. Technology Audit and Production Reserves, 5(7(25), 41–44. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.51521