Розробка структури діагностичного забезпечення та діагностичної моделі буксових вузлів сучасних вагонів

Автор(и)

  • Вадим Михайлович Петухов Український державний університет залізничного транспорту, пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-1850-8588

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.51923

Ключові слова:

буксовий вузол, контроль технічного стану, діагностична модель, вбудований засіб контролю, діагностичні ознаки

Анотація

Розроблено загальна структура діагностичного забезпечення буксових вузлів сучасних вагонів. Запропоновано додаткові діагностичні ознаки, що дозволяють виключити негативний вплив сторонніх факторів на достовірність контролю, а також найбільше повно використати технічні та інформаційні можливості вбудованих засобів контролю. Побудовано діагностичну модель буксового вузла з урахуванням додаткових параметрів, вимір яких технічно можливе тільки вбудованими системами.

Біографія автора

Вадим Михайлович Петухов, Український державний університет залізничного транспорту, пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук

Кафедра вагонів

Посилання

  1. Mironov, A. A., Obraztsov, V. L., Sobolev, V. Ya., Grigor'ev, K. V. (2005). Analiz opyta ekspluatatsii tehnicheskih sredstv kontrolia hodovyh chastei podvizhnogo sostava v dvizhushchihsia poezdah. Avtomatika, sviaz', informatika, 3, 28–30.
  2. Martynov, I. E., Petukhov, V. M. (2013). Naturnye ispytaniia vstroennoi sistemy kontrolia tehnicheskogo sostoianiia buksovyh uzlov. Mir transporta, 2, 180–182.
  3. Buksovye uzly s datchikami kompanii SKF dlia sovremennogo podvizhnogo sostava. (2008). Zheleznye dorogi mira, 4, 47–51.
  4. Mironov, A. A., Obraztsov, V. L., Pavliukov, A. E. (2006). Kontroleprigodnost' podvizhnogo sostava k teplovoi beskontaktnoi diagnostike. Avtomatika, sviaz', informatika, 11, 54–57.
  5. Schobel, A.,http://www.worldcat.org/search?q=au%3AJohannes+Karner&qt=hot_author"> Karner, J. (2005). Betrieb und Verkehr – Optimierungspotenziale bei der Stationierung von Heisslauferortungsanlagen. Eisenbahntechnische Rundshau ETR, 12, 805 – 808.
  6. Fee, М., Anderson, G. (1995). Optimierungspotenziale bei der Stationierung von Heißläuferortungsanlagen. ETR – Eisenbahntechnische Rundschau Preventive medicine for bearings. Railway Age, 4, 70–73.
  7. Eisenbrand, Е. (1998). Phönix MB – die neue Heißlaufenortunganlage. Signal&Draht, 12, 9–11.
  8. Pavliukov, A. E., Mironov, A. A., Zankovich, A. V. (2004). Diagnosticheskaia model' teplovogo kontrolia buks podvizhnogo sostava. Transport Urala, 2, 44–52.
  9. Pankratov, L. V., Chistiakov, S. N. (2008). Monitoring nagreva buks. Avtomatika, sviaz', informatika, 6, 23–24.
  10. Petukhov, V. (2009). Statisticheskie harakteristiki telemetricheskih signalov buks. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 1(6(37)), 20–23. Available: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/3144
  11. Petukhov, V. M. (2009). Analiz temperaturnykh oznak rozpiznavannia nespravnykh buks. Zbirnyk naukovykh prats UkrDAZT, 107, 128–132.
  12. Martynov, I. (2004). Rezultaty temperaturnykh vyprobuvan doslidnykh buksovykh vuzliv vantazhnykh vahoniv. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 1(7), 66–69.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Петухов, В. М. (2015). Розробка структури діагностичного забезпечення та діагностичної моделі буксових вузлів сучасних вагонів. Technology Audit and Production Reserves, 5(3(25), 26–29. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.51923

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження