Стратегічний підхід до підвищення ефективності соціально-економічної діяльності споживчої кооперації

Автор(и)

  • Алла Іванівна Мілька ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», вул. Коваля, 3, м. Полтава, Україна, 36014, Україна https://orcid.org/0000-0003-1394-6746

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52141

Ключові слова:

збалансована система показників, споживча кооперація, причинно-наслідкові зв’язки, стратегічна карта, матриця

Анотація

У статті запропоновано стратегічний підхід до розробки заходів з підвищення ефективності соціально-економічної діяльності організацій та підприємств споживчої кооперації на основі адаптованої збалансованої системи показників. За результатами дослідження запропоновано для організацій та підприємств споживчої кооперації поетапне застосовування збалансованої системи показників.

Біографія автора

Алла Іванівна Мілька, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», вул. Коваля, 3, м. Полтава, Україна, 36014

Асистент

Кафедра бухгалтерського обліку і аудиту

Посилання

  1. Kaplan, R. S., Norton, D. P. (2004). The Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action. Translated from English. Moscow: Olimp-biznes, 344.
  2. Kyzym, M. O., Pylypenko, A. A., Zinchenko, V. A. (2007). Zbalansovana systema pokaznykiv. Kharkiv: INZhEK, 192.
  3. Fomenko, E. V. (2007). Metodika formirovaniia sistemy sbalansirovannyh pokazatelei. Vestnik Astrahanskogo gosudarstvennogo tehnicheskogo universiteta, 4, 87–90
  4. Zaikov, D. V. (2015). Postroenie sbalansirovannoi sistemy pokazatelei metallurgicheskogo predpriiatiia. Available: http://www.finanalis.ru/litra/325/10384.html
  5. Tkachov, S. A. (2009). Upravlenie kompleksnym sotsial'no-ekonomicheskim razvitiem munitsipal'nyh obrazovanii v usloviiah reformirovaniia mestnogo samoupravleniia. Izvestiia RGPU im. Gertsena, 12 (90), 224–229
  6. Sheikina, O. V. (2012). Upravlenie kompleksnym sotsial'no-ekonomicheskim razvitiem munitsipal'nyh obrazovanii na osnove sistemy sbalansirovannyh pokazatelei. Izvestiia Altaiskogo gosudarstvennogo universiteta, 2–1, 353–357
  7. Kartseva, V. V. (2011). Zbalansovana systema pokaznykiv yak instrument kontrolinhu na pidpryiemstvakh ta orhanizatsiiakh spozhyvchoi kooperatsii. Ekonomichnyi forum, 3. Available: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/776/1/14.pdf
  8. Tarasiuk, H. M. (2006). Planova diialnist yak systemnyi protses upravlinnia pidpryiemstvom. Zhytomyr: ZhDTU, 469.
  9. Kaplan, R. S., Norton, D. P. (2004). The Strategy-Focused Organization: How Balanced Scorecard Companies Thrive in the New Business Environment. Translated from English. Moscow: Olimp-Biznes, 416.
  10. Kaplan, R. S., Norton, D. P. (2005). Strategy Maps: Converting Intangible Assets into Tangible Outcomes. Translated from English. Moscow: Olimp-Biznes, 512.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Мілька, А. І. (2015). Стратегічний підхід до підвищення ефективності соціально-економічної діяльності споживчої кооперації. Technology Audit and Production Reserves, 5(5(25), 43–48. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52141