Удосконалення методичного підходу до процесу формування організаційно-економічних заходів щодо формування та використання прибутку МСБ підприємств

Автор(и)

  • Тетяна Юріївна Назарова Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-5734-876X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52189

Ключові слова:

організаційно-економічні заходи, суб'єкти малого та середнього бізнесу, фінансові стратегії, промислові підприємства

Анотація

В роботі розглянуто удосконалення методичного підходу до вибору економічних заходів з формування та використання прибутку. Виявлено групи фінансових стратегій для МСБ підприємств. Встановлено організаційно-економічні заходи формування фінансових стратегій. Розроблено механізм, який передбачає позиціонування підприємств в матриці, координатами якої є інтегральні показники результативності фінансової, виробничої та збутової діяльності.

Біографія автора

Тетяна Юріївна Назарова, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе 21, м. Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та фінансів

Посилання

  1. Blank, I. A. (1998). Upravlenie pribyl'iu. Kyiv: Nika-Tsentr, Elga, 543.
  2. In: Kruk, D. M. (1982). Organizatsiia, planirovanie i upravlenie promyshlennym predpriiatiem. Moscow: Ekonomika, 376.
  3. In: Rumyantsevа, Z. P., Salomatin, N. A. (1995). Menedzhment organizatsii. Moscow: INFRA-M, 432.
  4. Ponomarenko, V. S., Yastremskaia, E. N., Lutskovskii, V. M. et al. (2002). Mehanizm upravleniia predpriiatiem: strategicheskii aspekt. Kharkiv: KhSEU, 252.
  5. In: Hrynova, V. M. (2011). Mekhanizm stratehichnoho upravlinnia pidpryiemstvom na zasadakh lohistyky. Kharkiv: KhNEU, 230.
  6. In: Darnay, A. J., Magee, M. D. (2007). Encyclopedia of Small Business. Detroit: Thomson Gale, 1216.
  7. Vargas-Hernández, J. G., Reza Noruzi, M., Sariolghalam, N. (2010, April 19). Risk or Innovation, Which One Is Far more Preferable in Innovation Projects? International Journal of Marketing Studies, Vol. 2, № 1, 233–244. doi:10.5539/ijms.v2n1p233
  8. Bilyk, M. D., Bilyk, T. O. (2012). Finansovi rezultaty diialnosti malykh pidpryiemstv: otsinka ta prohnozuvannia. Kyiv: TOV «PanTot», 280.
  9. Volokhova, M. P. (2012). Finansovo-ekonomichni vazheli ta stymuly v zabezpechenni dilovoi aktyvnosti malykh pidpryiemstv. Odessa: ONEU, 206.
  10. Donets, L. I., Barantseva, S. M. (2008). Upravlinnia formuvanniam prybutku pidpryiemstva v umovakh rynkovykh form hospodariuvannia. Donetsk: DonNUET, 255.
  11. Egorov, P. V., Kobets, A. A., Serdiuk-Kopchekchi, Yu. V. (2010). Formirovanie mehanizma upravleniiu pribyl'iu predpriiatiia v usloviiah rynochnyh otnoshenii. Donetsk: Iugo-Vostok, 2140.
  12. Zinchenko, O. A. (2011). Osnovy upravlinnia yakistiu prybutku pidpryiemstva. Kryvyi Rih: Vydavnychyi dim, 292.
  13. Makarevich, L. M. (2004). Upravlenie effektivnost'iu kompanii: (nadezhnaia garantiia pribyl'nosti biznesa). Moscow: OOO «Vershina», 192.
  14. Nait, F. H. (2003). Risk, neopredelennost' i pribyl'. Moscow: Delo, 360.
  15. Orlov, O. O., Riasnykh, Ye. H., Havlovska, N. H. (2009). Planuvannia prybutku pidpryiemstv v umovakh rynkovoi ekonomiky. Khmelnytskyi: KhNU, 155.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Назарова, Т. Ю. (2015). Удосконалення методичного підходу до процесу формування організаційно-економічних заходів щодо формування та використання прибутку МСБ підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 5(5(25), 31–36. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52189