Оцінка ймовірності простою транспортних засобів при умовах портового виробничого процесу, що змінюється

Автор(и)

  • Татьяна Евгеньевна Корниец Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0001-8986-1736

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52195

Ключові слова:

портовий термінал, портовий виробничий процес, простій транспортних засобів, ймовірнісні показники

Анотація

Запропонована оцінка ймовірності простою транспортних засобів при умовах портового виробничого процесу, що змінюється і впливає на інтенсивність та час обробки судна. Підхід оснований на теорії систем масового обслуговування, працюючих у випадковому середовищі.

Розглянутий випадок прямого варіанту взаємодії двох транспортних потоків на одному причалі. Отримані результати дозволили сформулювати ймовірнісні показники портового виробничого процесу при умовах, що змінюються.

Біографія автора

Татьяна Евгеньевна Корниец, Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра експлуатації морських портів

Посилання

  1. Belyaev, Yu. K., Bogatyrev, V. A., Bolotin, V. V. et al.; In:. Ushakov, I. A. (1985). The reliability of technical systems. Directory. Moscow: Radio and Communications, 608.
  2. Gnedenko, B. V., Belyaev, Y. K., Solovyev, A. D. (1965). Mathematical methods in the theory of reliability. Moscow: Nauka, 524.
  3. Korniets, T. E. (2006). On some problems of the design safety management system port equipment. Methods and tools for managing the development of transport systems, 11, 175–191.
  4. Postan, M., Korniets, T., Moskalyuk, L. (2014). Development of method of risk assessment of ship’s demmurage as a result of restricted relaibility of port’s mechanisms. Technology Audit And Production Reserves, 5(2(19)), 69–75. doi:10.15587/2312-8372.2014.26740
  5. Voevudskiy, E. N., Postan, M. Ya. (1987). Stochastic models in the projection and management of the ports. Мoscow: Transport, 318.
  6. Gnedenko, B. V., Kovalenko, I. N. (2005). Introduction to queuing theory. Ed. 3. Moscow: KomKniga, 400.
  7. Postan, M. Ya. (2006). Multi-channeled serving system with constant service time in a random environment. Economic cybernetic, 3-4 (39-49), 62–68
  8. Postan, M. Ya. (2006). Economic-mathematical models of multimodal transportation. Odessa: Astroprint, 376.
  9. Basharin, G. P. (1978). The matrix method for finding the stationary distribution for some non-standard queuing systems. Automation and Remote Control, 1, 29–38.
  10. Legato, P., Mazza, R. M. (2001, September). Berth planning and resources optimisation at a container terminal via discrete event simulation. European Journal of Operational Research, Vol. 133, № 3, 537–547. doi:10.1016/s0377-2217(00)00200-9
  11. Kia, M., Shayan, E., Ghotb, F. (2002, April). Investigation of port capacity under a new approach by computer simulation. Computers & Industrial Engineering, Vol. 42, № 2-4, 533–540. doi:10.1016/s0360-8352(02)00051-7

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Корниец, Т. Е. (2015). Оцінка ймовірності простою транспортних засобів при умовах портового виробничого процесу, що змінюється. Technology Audit and Production Reserves, 5(5(25), 61–64. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52195