Методи і моделі розвитку інноваційних технологій в маркетингу великих підприємств
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52201Ключові слова:
інформаційні системи, автоматизація маркетингу, маркетингове дослідження, проблеми маркетингу, маркетинговий продуктАнотація
Дослідження програмних засобів маркетингової діяльності компаній для вирішення маркетингових завдань. Знайдені проблеми маркетингових досліджень та їх взаємозв'язок з факторами географічного положення країни. Підібрано функції під потреби конкретних об'єктів автоматизації, представлені групи, системи, автоматизація маркетингу. Аналіз програми автоматизації маркетингу і найдокладніший розгляд можливості розвитку.
Посилання
- Pinchuk, N., Haluzynskyi, H. P., Orlenko, N. S. (2011). Informatsiini systemy i tekhnolohii v marketynhu. Kyiv: KNEU, 251.
- Kotler, P. (1998). Principles of Marketing. Translated from English. Vil'nius, 1056.
- Huzhva, V. M. (2001). Informatsiini systemy i tekhnolohii na pidpryiemstvakh. Kyiv: KNEU, 400.
- Oksanych, A. P., Petrenko, V. R., Kostenko, O. P. (2008). Informatsiini systemy i tekhnolohii marketynhu. Kyiv: Profesional, 320.
- Palekha, Yu. I., Palekha, O. Yu. (2013). Marketynh informatsiinykh produktiv i posluh. Kyiv: Lira-K, 480.
- Sladjana, S. (2013). The study of the concept of personality of the brand in marketing, Vol. 44, № 2, 149–172.
- Dodge, H. R. (2014, October 13). Innovations and Industrial Marketing Strategy. Marketing Horizons: A 1980’s Perspective. Springer Science + Business Media, 81–84. doi:10.1007/978-3-319-10966-4_19
- Trifilova, A. A. (2005). Otsenka effektivnosti innovatsionnogo razvitiia predpriiatiia. Moscow: Finansy i statistika, 304.
- Ostapenko, I. M., Porokhnia, V. M. (2007). Stokhastychni modeli zadachi pro reklamu v investytsiinykh rishenniakh. Innovatsii, investytsii, kredytuvannia: metody, modeli, mekhanizmy. Nove v ekonomichnii kibernetytsi, 3, 22–35.
- Ostapenko, I. M. (2007). Rozrobka polozhen kontseptualnoi modeli rozvytku innovatsiinoho marketynhu. Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu im. V. Dalia, Vol. 2, № 11 (117), 264–267.
- Ostapenko, I. M., Holovkova, L. S., Ostapenko, I. M. (2007). Informatsiina systema modeliuvannia biudzhetnykh protsesiv. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika i pidpryiemnytstvo, 6, 130–134.
- Ostapenko, I. M. (2008). Pro deiaki pidkhody do pytannia modeliuvannia biudzhetu prosuvannia. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, 1, 121–127.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.