Методи і моделі розвитку інноваційних технологій в маркетингу великих підприємств

Автор(и)

  • Ренат Рамазанович Ахмедов Київський національна економічний університет ім. В. Гетьмана, пр. Перемоги 54, м. Київ, Україна, 03057, Україна https://orcid.org/0000-0002-3084-4672

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52201

Ключові слова:

інформаційні системи, автоматизація маркетингу, маркетингове дослідження, проблеми маркетингу, маркетинговий продукт

Анотація

Дослідження програмних засобів маркетингової діяльності компаній для вирішення маркетингових завдань. Знайдені проблеми маркетингових досліджень та їх взаємозв'язок з факторами географічного положення країни. Підібрано функції під потреби конкретних об'єктів автоматизації, представлені групи, системи, автоматизація маркетингу. Аналіз програми автоматизації маркетингу і найдокладніший розгляд можливості розвитку.

Біографія автора

Ренат Рамазанович Ахмедов, Київський національна економічний університет ім. В. Гетьмана, пр. Перемоги 54, м. Київ, Україна, 03057

Аспірант

Кафедра інформаційних систем в економіці

Посилання

  1. Pinchuk, N., Haluzynskyi, H. P., Orlenko, N. S. (2011). Informatsiini systemy i tekhnolohii v marketynhu. Kyiv: KNEU, 251.
  2. Kotler, P. (1998). Principles of Marketing. Translated from English. Vil'nius, 1056.
  3. Huzhva, V. M. (2001). Informatsiini systemy i tekhnolohii na pidpryiemstvakh. Kyiv: KNEU, 400.
  4. Oksanych, A. P., Petrenko, V. R., Kostenko, O. P. (2008). Informatsiini systemy i tekhnolohii marketynhu. Kyiv: Profesional, 320.
  5. Palekha, Yu. I., Palekha, O. Yu. (2013). Marketynh informatsiinykh produktiv i posluh. Kyiv: Lira-K, 480.
  6. Sladjana, S. (2013). The study of the concept of personality of the brand in marketing, Vol. 44, № 2, 149–172.
  7. Dodge, H. R. (2014, October 13). Innovations and Industrial Marketing Strategy. Marketing Horizons: A 1980’s Perspective. Springer Science + Business Media, 81–84. doi:10.1007/978-3-319-10966-4_19
  8. Trifilova, A. A. (2005). Otsenka effektivnosti innovatsionnogo razvitiia predpriiatiia. Moscow: Finansy i statistika, 304.
  9. Ostapenko, I. M., Porokhnia, V. M. (2007). Stokhastychni modeli zadachi pro reklamu v investytsiinykh rishenniakh. Innovatsii, investytsii, kredytuvannia: metody, modeli, mekhanizmy. Nove v ekonomichnii kibernetytsi, 3, 22–35.
  10. Ostapenko, I. M. (2007). Rozrobka polozhen kontseptualnoi modeli rozvytku innovatsiinoho marketynhu. Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu im. V. Dalia, Vol. 2, № 11 (117), 264–267.
  11. Ostapenko, I. M., Holovkova, L. S., Ostapenko, I. M. (2007). Informatsiina systema modeliuvannia biudzhetnykh protsesiv. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika i pidpryiemnytstvo, 6, 130–134.
  12. Ostapenko, I. M. (2008). Pro deiaki pidkhody do pytannia modeliuvannia biudzhetu prosuvannia. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo, 1, 121–127.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-22

Як цитувати

Ахмедов, Р. Р. (2015). Методи і моделі розвитку інноваційних технологій в маркетингу великих підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 5(5(25), 58–61. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.52201