Методика резервування парку рухомого за рахунок особистого парку автомобілей
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2012.5670Ключові слова:
резерв, витрати на доставку, штрафи, рухомий складАнотація
Розглянута методика резервування провізних можливостей парку рухомого складу за рахунок резервування кількості транспортних засобів, що знаходяться на балансі даного підприємства при доставці партіонних вантажів у торгівельну мережуПосилання
- Рославцев, Д.М. Формування структури автопарку функціонального підрозділу підприємства [Текст] / Д.М. Рославцев, В.А. Бурма // Східно-Європейський журнал передових технологій. 2011. T. 1, N 3(49). С. 30-32. Режим доступу : URL : http://journals.uran.ua/eejet/article/view/1895.
- Нефедов, М.А. Методика резервування провізних можливостей на підприємствах при перевезеннях товарних вантажів [Текст] / М.А. Нефедов, К.Г. Ковцур // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. – Харьков: ХНАДУ, 2010. – Вып. 50. – С. 110-113.
- Нефедов, Н.А. Оптимальная грузоподъемность автомобиля на развозочных маршрутах при переменном спросе на перевозки [Текст] / Н.А. Нефедов, А.Н. Шептура, // Вестник Харьковского государственного автомобильно-дорожного технического университета. – Харьков: ХНАДУ, 2002. – Вып. 17. – С. 69-71.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.