Аналіз ефективності процесу комерціалізації ідей при умові постійних змін ринкової кон’юнктури
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.57195Ключові слова:
оцінка ефективності, моніторинг, аудит, актуальність, результативність, фінансова віддача, ефективність, вплив, довговічністьАнотація
Досліджено основні види оцінки процесу комерціалізації ідей на основі інформації, отриманої в результаті моніторингу та технологічного аудиту діяльності. Як приклад, зазначено критерії оцінки ефективності процесів комерціалізації, здійснених за рахунок державних коштів. В межах виділених критеріїв, проаналізовано показники результативності процесу, визначено особливості оцінки ефективності на кожній стадії процесу комерціалізації. Визначено основні підходи до формування оцінок, що носять назву «Чотири покоління».
Посилання
- Drobiazko, R. V., Dovhert, A. S., Drobiazko, R. V. (2001). Avtorske pravo i sumizhni prava. Yevropeiskyi dosvid. Book 1: Normatyvni akty i dokumenty. Yevropeiska intehratsiia Ukrainy. Kyiv: Publishing House «In Yure», 520.
- Chukhno, A. A., Yeshchenko, P. S., Klymko, H. N. et al. (2001). Osnovy ekonomichnoi teorii. Kyiv: Vyshcha shkola, 606.
- Bazylevych, V. D. (2006). Intelektualna vlasnist. Kyiv: Znannia, 431.
- Vaganova, O. V. (2011). Organizatsionno – metodologicheskie osnovy komertsializatsii innovatsionnogo proizvodstva. Vesnik AGTU «Ekonomika», 1, 76–80. Available: http://vestnik.astu.org/Pages/Show/41
- Chukhrai, N. I. (2011). Marketynh innovatsii. Lviv: Publishing House of Lviv Polytechnic, 256.
- Mazur, S. (2007). Ewaluacja funduszy strukturalnych – perspektywa regionalna. Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny, Małopolska Szkoła Administracji Publicznej, 80–85.
- Gałka, E. (2008). Ewaluacja projektów miękkich compendium. Poznań: Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP, 70.
- Klajbor, T., Koszałka, J. (2013). Poradnik dla przedsiębiorców-praktyczny transfer technologii w firmach. Warszawa: UMWM Departament Rozwoju Regionalnego i Fundusz strukturalnych, 120.
- Matusiak, K. (2011). Innowacje i transfer technologii. Warszawa: Słownik pojęć, PARP, 238.
- Lundvall, B. (2004). Innovation, Growth and Social Cohension. The Denish Model. Cheltenham: Edward Eldar Publishing, 258–278. doi:10.4337/9781781008348
- Jolly, V. K. (1997). Commercializing New Technologies. Boston: Harward Business School Press, 410.
- Trzmielak, D. M.; In: Markowski, T., Trzmielak, D., Sosnowski, J. (2007). Marketing nowych technologii i strategie regionalne oparte na transferze technologii. Marketing technologiczny I marketing terytorialny. Warszawa: Polska Akademia Nauk KPZK, 235.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.