Аналіз ефективності процесу комерціалізації ідей при умові постійних змін ринкової кон’юнктури

Автор(и)

  • Оксана Ігорівна Кліпкова Львівська комерційна академія, вул. Туган-Барановського 10, м. Львів, Україна, 79005, Україна https://orcid.org/0000-0003-3262-0768

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.57195

Ключові слова:

оцінка ефективності, моніторинг, аудит, актуальність, результативність, фінансова віддача, ефективність, вплив, довговічність

Анотація

Досліджено основні види оцінки процесу комерціалізації ідей на основі інформації, отриманої в результаті моніторингу та технологічного аудиту діяльності. Як приклад, зазначено критерії оцінки ефективності процесів комерціалізації, здійснених за рахунок державних коштів. В межах виділених критеріїв, проаналізовано показники результативності процесу, визначено особливості оцінки ефективності на кожній стадії процесу комерціалізації. Визначено основні підходи до формування оцінок, що носять назву «Чотири покоління».

Біографія автора

Оксана Ігорівна Кліпкова, Львівська комерційна академія, вул. Туган-Барановського 10, м. Львів, Україна, 79005

Аспірант

Кафедра економічної теорії

Посилання

  1. Drobiazko, R. V., Dovhert, A. S., Drobiazko, R. V. (2001). Avtorske pravo i sumizhni prava. Yevropeiskyi dosvid. Book 1: Normatyvni akty i dokumenty. Yevropeiska intehratsiia Ukrainy. Kyiv: Publishing House «In Yure», 520.
  2. Chukhno, A. A., Yeshchenko, P. S., Klymko, H. N. et al. (2001). Osnovy ekonomichnoi teorii. Kyiv: Vyshcha shkola, 606.
  3. Bazylevych, V. D. (2006). Intelektualna vlasnist. Kyiv: Znannia, 431.
  4. Vaganova, O. V. (2011). Organizatsionno – metodologicheskie osnovy komertsializatsii innovatsionnogo proizvodstva. Vesnik AGTU «Ekonomika», 1, 76–80. Available: http://vestnik.astu.org/Pages/Show/41
  5. Chukhrai, N. I. (2011). Marketynh innovatsii. Lviv: Publishing House of Lviv Polytechnic, 256.
  6. Mazur, S. (2007). Ewaluacja funduszy strukturalnychperspektywa regionalna. Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny, Małopolska Szkoła Administracji Publicznej, 80–85.
  7. Gałka, E. (2008). Ewaluacja projektów miękkich compendium. Poznań: Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP, 70.
  8. Klajbor, T., Koszałka, J. (2013). Poradnik dla przedsiębiorców-praktyczny transfer technologii w firmach. Warszawa: UMWM Departament Rozwoju Regionalnego i Fundusz strukturalnych, 120.
  9. Matusiak, K. (2011). Innowacje i transfer technologii. Warszawa: Słownik pojęć, PARP, 238.
  10. Lundvall, B. (2004). Innovation, Growth and Social Cohension. The Denish Model. Cheltenham: Edward Eldar Publishing, 258–278. doi:10.4337/9781781008348
  11. Jolly, V. K. (1997). Commercializing New Technologies. Boston: Harward Business School Press, 410.
  12. Trzmielak, D. M.; In: Markowski, T., Trzmielak, D., Sosnowski, J. (2007). Marketing nowych technologii i strategie regionalne oparte na transferze technologii. Marketing technologiczny I marketing terytorialny. Warszawa: Polska Akademia Nauk KPZK, 235.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-26

Як цитувати

Кліпкова, О. І. (2015). Аналіз ефективності процесу комерціалізації ідей при умові постійних змін ринкової кон’юнктури. Technology Audit and Production Reserves, 6(5(26), 58–62. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.57195

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження