Дослідження кваліфікаційних основ в «Процесах, апаратах і машинах галузі» для інженера-механіка хімічного машинобудування

Автор(и)

  • Ірина Олександрівна Казак Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», вул. Політехнічна, 39, м. Київ, Україна, 03056, Україна https://orcid.org/0000-0001-9450-8312

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.58532

Ключові слова:

хімічне машинобудування, процеси, апарати, машини галузі, класифікація, завдання, застосування, інженер-механік

Анотація

У статті висвітлено проблему фахової підготовки висококваліфікованих інженерів-механіків хімічного машинобудування. Досліджено кваліфікаційні основи у завданнях з «Процесів, апаратів і машин галузі» для майбутніх інженерів-механіків за напрямом «Машинобудування». Обґрунтовано і розроблено класифікацію навчальних завдань, яку доцільно застосовувати з «Процесів, апаратів і машин галузі» для більш ефективної підготовки інженерів-механіків хімічних виробництв.

Біографія автора

Ірина Олександрівна Казак, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», вул. Політехнічна, 39, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра хімічного, полімерного та силікатного машинобудування

Посилання

  1. Zubarev, Yu. M. (2011). Modernizatsiia mashinostroeniia zavisit ot urovnia podgotovki spetsialistov. Vysshee obrazovanie segodnia, 5, 5–9.
  2. Kapitonova, K. A., Gurevich, A. I. (2012). The structure of the basic concepts and the content of vocational education in mechanical engineering. Modern scientific researches and innovations, 7. Available: http://web.snauka.ru/issues/2012/07/15824
  3. Miroshnichenko, I. V. (2015). Metodika klassifikatsii statisticheskih izmeritel'nyh zadach pri proektirovanii sistem obrabotki eksperimental'nyh dannyh. Molodyi vchenyi, 4, 11–15.
  4. Havrytska, M. et al. (2010). Klasyfikator profesii DK 003:2010. Kyiv: Sotsinform, Derzhspozhyvstandart Ukrainy, 746.
  5. Kovalenko, E. E., Briuhanova, N. A. (1998). Logicheskie osnovy formirovaniia uchebnogo materiala. Kharkov, 140.
  6. Kazak, I. A. (2011). Scientific Pedagogical Bases of Development of Methodology of Applying Teaching Tasks in the Process Preparations of Training Future Heat-Power Engineers in the Discipline «Heat-Power Stations and Atomic Power Stations and Plants». Problems of Engineering Pedagogic Education, 32-33, 178‑183.
  7. Kazak, I. A. (2014). Professional Responsibilities of Mechanical Engineers in the Chemical Engineering Training Course. Proceedings of the National Technical University of Ukraine «Kyiv Polytechnic Institute». Series «Chemical Engineering, Ecology and Resource Conservation», 2 (13), 13‑17.
  8. Uman, A. I. (1989). Uchebnye zadaniia i protsess obucheniia. Moscow: Pedagogika, 54.
  9. Kovalenko, I. V., Malynovskyi, V. V. (2006). Osnovni protsesy, mashyny ta aparaty khimichnykh vyrobnytstv. Kyiv: Inres, Volia, 261.
  10. Kovalenko, I. V., Malynovskyi, V. V. (2006). Navchalni doslidzhennia protsesiv, mashyn ta aparativ khimichnykh vyrobnytstv. Kyiv: Norita-plius, 160.
  11. Kovalenko, I. V., Malynovskyi, V. V. (2007). Rozrakhunky osnovnykh protsesiv, mashyn ta aparativ khimichnykh vyrobnytstv. Kyiv: Norita-plius, 212.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-01-21

Як цитувати

Казак, І. О. (2016). Дослідження кваліфікаційних основ в «Процесах, апаратах і машинах галузі» для інженера-механіка хімічного машинобудування. Technology Audit and Production Reserves, 1(1(27), 7–12. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.58532