Характеристика моделей розвитку послуг мережі автозаправних комплексів

Автор(и)

  • Олена Петрівна Карпій Національний університет «Львівська політехніка», 79013, Україна, м. Львів, вул. Степана Бандери, 12, Україна https://orcid.org/0000-0002-7218-9258

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60453

Ключові слова:

послуги, автозаправний комплекс, класифікація послуг, класифікаційні ознаки, розвиток послуг, мережа

Анотація

Розглянуто асортимент послуг, пропонованих автозаправними комплексами на українському ринку. Названо основних гравців на автозаправному ринку.

Запропоновано три класифікаційні ознаки, згідно яких класифікуються види розвитку послуг мереж автозаправних комплексів. Охарактеризовано тоталітарний та демократичний характер управління розвитком мереж автозаправних станцій.

Сформовано пріоритетність критеріїв, за якими споживачі обирають автозаправну станцію.

Біографія автора

Олена Петрівна Карпій, Національний університет «Львівська політехніка», 79013, Україна, м. Львів, вул. Степана Бандери, 12

Асистент

Кафедра маркетингу і логістики

Посилання

  1. Karpiy, O. P. (2015). Analizuvannia suchasnoho stanu rozdribnoho avtozapravnoho rynku. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 6 (230), 10–13
  2. Samar Instytut Badan Rynku Motoryzacyjnego. (01.02.2009). Available: http://www.samar.pl/
  3. Malekh, P. I. (2005). Rozvytok pidpryiemstv infrastruktury avtomobilnoho transportu. Kyiv: National Transport University, 19.
  4. Dehtiarova, O. O. (2002). Udoskonalennia metodiv vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti pidpryiemstv na osnovi kontrolinhu (na prykladi naftopererobnykh pidpryiemstv). Odessa: Odessa National Economic University, 19.
  5. Dorozhkina, M. S. (2008). Rozvytok mizhnarodnoi korporatyvnoi intehratsii v naftopererobnomu biznesi. Kyiv: Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman, 20.
  6. Kniaz, S., Holyavka, L. (2014). The peculiarities of an enterprise intellectual potential bearer’s interaction and the identification of their goals. Econtechmod, Vol. 3, № 2, 21–27.
  7. Koska, D. (2004). Wplyw rozporzadzen Komisji Europejskiej na sektor samochodowy w Unii Europejskiej. Studia Europejskie, 4, 29–47.
  8. Bruhn, M.; In: Bruhn, M., Wehrle, F. (1989). Europa 1992 – Herausforderungen an das Marketing im Europaeischen Binnenmarkt. Europa 1992 – Chancen und Risiken fiir das Marketing. Munster, 19–32.
  9. Meissner, H. G.; Tietz, B., Koehler, R., Zentes, J. (1995). Euromarketing. Handwörterbuch des Marketing. Verlag Schaeffer-Poeschel, Stuttgart, 634.
  10. Koroli benzokolonok. Komu prinadlezhat 10 krupneishih v Ukraine setei AZS. Fokus. Available: http://focus.ua/money/332626/
  11. V Ukraine stalo men'she AZS. SEGODNIa.ua. Available: http://www.segodnya.ua/economics/avto/v-ukraine-stalo-menshe-azs-549970.html
  12. Kostiuk, O., Krikawski, J.; In: Barcika, R., Biesoka, G. (2009). Zarzadzanie logistyczne w przemysle przetwarzania drewna. Teoria i praktyka rozwoju lokalnego i regionalnego. Bielsko-Biala: Wyd-wo Akad. Techn.-Humanistycznej, 329–337.
  13. Chto vliiaet na vybor AZS i chto razdrazhaet klientov. 4Service Holdings GmBH. Available: https://4service-group.com/ru/news/292/

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-01-21

Як цитувати

Карпій, О. П. (2016). Характеристика моделей розвитку послуг мережі автозаправних комплексів. Technology Audit and Production Reserves, 1(3(27), 49–53. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60453