Характеристика моделей розвитку послуг мережі автозаправних комплексів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60453Ключові слова:
послуги, автозаправний комплекс, класифікація послуг, класифікаційні ознаки, розвиток послуг, мережаАнотація
Розглянуто асортимент послуг, пропонованих автозаправними комплексами на українському ринку. Названо основних гравців на автозаправному ринку.
Запропоновано три класифікаційні ознаки, згідно яких класифікуються види розвитку послуг мереж автозаправних комплексів. Охарактеризовано тоталітарний та демократичний характер управління розвитком мереж автозаправних станцій.
Сформовано пріоритетність критеріїв, за якими споживачі обирають автозаправну станцію.
Посилання
- Karpiy, O. P. (2015). Analizuvannia suchasnoho stanu rozdribnoho avtozapravnoho rynku. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 6 (230), 10–13
- Samar Instytut Badan Rynku Motoryzacyjnego. (01.02.2009). Available: http://www.samar.pl/
- Malekh, P. I. (2005). Rozvytok pidpryiemstv infrastruktury avtomobilnoho transportu. Kyiv: National Transport University, 19.
- Dehtiarova, O. O. (2002). Udoskonalennia metodiv vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti pidpryiemstv na osnovi kontrolinhu (na prykladi naftopererobnykh pidpryiemstv). Odessa: Odessa National Economic University, 19.
- Dorozhkina, M. S. (2008). Rozvytok mizhnarodnoi korporatyvnoi intehratsii v naftopererobnomu biznesi. Kyiv: Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman, 20.
- Kniaz, S., Holyavka, L. (2014). The peculiarities of an enterprise intellectual potential bearer’s interaction and the identification of their goals. Econtechmod, Vol. 3, № 2, 21–27.
- Koska, D. (2004). Wplyw rozporzadzen Komisji Europejskiej na sektor samochodowy w Unii Europejskiej. Studia Europejskie, 4, 29–47.
- Bruhn, M.; In: Bruhn, M., Wehrle, F. (1989). Europa 1992 – Herausforderungen an das Marketing im Europaeischen Binnenmarkt. Europa 1992 – Chancen und Risiken fiir das Marketing. Munster, 19–32.
- Meissner, H. G.; Tietz, B., Koehler, R., Zentes, J. (1995). Euromarketing. Handwörterbuch des Marketing. Verlag Schaeffer-Poeschel, Stuttgart, 634.
- Koroli benzokolonok. Komu prinadlezhat 10 krupneishih v Ukraine setei AZS. Fokus. Available: http://focus.ua/money/332626/
- V Ukraine stalo men'she AZS. SEGODNIa.ua. Available: http://www.segodnya.ua/economics/avto/v-ukraine-stalo-menshe-azs-549970.html
- Kostiuk, O., Krikawski, J.; In: Barcika, R., Biesoka, G. (2009). Zarzadzanie logistyczne w przemysle przetwarzania drewna. Teoria i praktyka rozwoju lokalnego i regionalnego. Bielsko-Biala: Wyd-wo Akad. Techn.-Humanistycznej, 329–337.
- Chto vliiaet na vybor AZS i chto razdrazhaet klientov. 4Service Holdings GmBH. Available: https://4service-group.com/ru/news/292/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.