Класифікація інформації для прогнозування діяльності промислових підприємств
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60826Ключові слова:
маркетингова інформація, класифікація інформації, підсистема прогнозування, види прогнозівАнотація
У статті розглянуто типи інформації, яка надходить в підсистему прогнозування маркетингової інформаційної системи. Наведена класифікація інформації: за готовністю до використання, за наявністю динаміки, за наявністю тенденції в динамічних рядах, за джерелами, за точкою відліку. В залежності від типу інформації обґрунтовано класифікацію видів прогнозів, які можуть бути за нею отримані.
Посилання
- Kotler, P. T.; In: Penkova, E. M. (1990). Principles of Marketing. Translation from English. Moscow: Progress, 736.
- Box, G. E. P., Jenkins, G. M., Reinsel, G. C. (2008). Time Series Analysis: Forecasting and Control. Ed. 4. Wiley, 784.
- Afanasev, V. N., Yuzbashev, M. M. (2001). Analiz vremennyh riadov i prognozirovanie. Moscow: Finansy i statistika, 228.
- Yerina, A. M., Yerin, D. L. (2014). Statystychne modeliuvannia ta prohnozuvannia. Kyiv: KNEU, 348.
- Kendall, M., Stuart, A. (1973). The Advanced Theory of Statistics. Vol. 2. Translation from English. Мoscow: Nauka, Fizmatlit, 899.
- Hrabovetskyi, B. Ye. (2010). Metody ekspertnykh otsinok: teoriia, metodolohiia, napriamy vykorystannia. Vinnytsia: VNTU, 171.
- Potgieter, M., de Jager, J. W., van Heerden, N. H. (2013, November). An Innovative Marketing Information System: A Management Tool for South African Tour Operators. Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 99, 733–741. doi:10.1016/j.sbspro.2013.10.545
- Andreopoulou, Z., Tsekouropoulos, G., Theodoridis, A., Samathrakis, V., Batzios, C. (2014). Consulting for Sustainable Development, Information Technologies Adoption, Marketing and Entrepreneurship Issues in Livestock Farms. Procedia Economics and Finance, Vol. 9, 302–309. doi:10.1016/s2212-5671(14)00031-8
- Novikova, E. N. (2015, February 1). Design of a Marketing Information System. Mediterranean Journal Of Social Sciences, 6(1 S3), 141–145. doi:10.5901/mjss.2015.v6n1s3p141
- Pedko, I. A. (2015). Conceptual Bases of Formation of Marketing Information Systems in Business. Economic Bulletin of the National Mining University, 3 (51), 110–117.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.