Класифікація інформації для прогнозування діяльності промислових підприємств

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Педько Одеська державна академія будівництва та архітектури, вул. Дідрихсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0001-6005-7007

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60826

Ключові слова:

маркетингова інформація, класифікація інформації, підсистема прогнозування, види прогнозів

Анотація

У статті розглянуто типи інформації, яка надходить в підсистему прогнозування маркетингової інформаційної системи. Наведена класифікація інформації: за готовністю до використання, за наявністю динаміки, за наявністю тенденції в динамічних рядах, за джерелами, за точкою відліку. В залежності від типу інформації обґрунтовано класифікацію видів прогнозів, які можуть бути за нею отримані.

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Педько, Одеська державна академія будівництва та архітектури, вул. Дідрихсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки підприємства

Посилання

  1. Kotler, P. T.; In: Penkova, E. M. (1990). Principles of Marketing. Translation from English. Moscow: Progress, 736.
  2. Box, G. E. P., Jenkins, G. M., Reinsel, G. C. (2008). Time Series Analysis: Forecasting and Control. Ed. 4. Wiley, 784.
  3. Afanasev, V. N., Yuzbashev, M. M. (2001). Analiz vremennyh riadov i prognozirovanie. Moscow: Finansy i statistika, 228.
  4. Yerina, A. M., Yerin, D. L. (2014). Statystychne modeliuvannia ta prohnozuvannia. Kyiv: KNEU, 348.
  5. Kendall, M., Stuart, A. (1973). The Advanced Theory of Statistics. Vol. 2. Translation from English. Мoscow: Nauka, Fizmatlit, 899.
  6. Hrabovetskyi, B. Ye. (2010). Metody ekspertnykh otsinok: teoriia, metodolohiia, napriamy vykorystannia. Vinnytsia: VNTU, 171.
  7. Potgieter, M., de Jager, J. W., van Heerden, N. H. (2013, November). An Innovative Marketing Information System: A Management Tool for South African Tour Operators. Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 99, 733–741. doi:10.1016/j.sbspro.2013.10.545
  8. Andreopoulou, Z., Tsekouropoulos, G., Theodoridis, A., Samathrakis, V., Batzios, C. (2014). Consulting for Sustainable Development, Information Technologies Adoption, Marketing and Entrepreneurship Issues in Livestock Farms. Procedia Economics and Finance, Vol. 9, 302–309. doi:10.1016/s2212-5671(14)00031-8
  9. Novikova, E. N. (2015, February 1). Design of a Marketing Information System. Mediterranean Journal Of Social Sciences, 6(1 S3), 141–145. doi:10.5901/mjss.2015.v6n1s3p141
  10. Pedko, I. A. (2015). Conceptual Bases of Formation of Marketing Information Systems in Business. Economic Bulletin of the National Mining University, 3 (51), 110–117.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-01-21

Як цитувати

Педько, І. А. (2016). Класифікація інформації для прогнозування діяльності промислових підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 1(3(27), 80–83. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60826