Розробка методики оцінки якості основних засобів підприємств готельного господарства

Автор(и)

  • Ірина Василівна Мустеца Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Центральна площа 7, м. Чернівці, Україна 58002, Україна https://orcid.org/0000-0002-1033-2282

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60833

Ключові слова:

основні засоби, підприємства готельного господарства, якість послуг, екологічні критерії

Анотація

В статті досліджено погляди науковців щодо оцінки якості наданих послуг підприємствами сфери гостинності. Автором розглянуті принципи організації внутрішнього простору на підприємствах готельного господарства, а також досліджений вплив функціональних, екологічних та естетичних критеріїв на якість основних засобів у номері готелю.

Біографія автора

Ірина Василівна Мустеца, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Центральна площа 7, м. Чернівці, Україна 58002

Кандидат економічних наук

Кафедра обліку і аудиту

Посилання

  1. Pravyla oboviazkovoi sertyfikatsii posluh z tymchasovoho rozmishchennia (prozhyvannia). Order of State Committee for Standardization, Metrology and Certification from 27.01.1999 № 37. Available: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0236-99
  2. Koutsenko, O. V. (2010). Analytical instruments determining the quality of hotel services. Scientific Bulletin of UNFU, 20.15, 292–296.
  3. Barchukov, I. S. (2008). Metody nauchnyh issledovanii v turizme. Moscow: Publishing Center «Academy», 224.
  4. Kabushkin, N. I., Bondarenko, G. A. (2001). Menedzhment gostinits i restoranov. Ed. 2. Minsk: Novoe znanie, 216.
  5. Abukhalifeh, A. N., Mat Som, A. P. (2012, July 13). Service Quality Management in Hotel Industry: A Conceptual Framework for Food and Beverage Departments. International Journal of Business and Management, Vol. 7, № 14, 135–141. doi:10.5539/ijbm.v7n14p135
  6. Hersh, A. M. (2010). Evaluate the impact of Tourism Services Quality on customer's satisfaction. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, Vol. 2, № 6, 207–234.
  7. Su, A. Y.-L. (2004, November). Customer satisfaction measurement practice in Taiwan hotels. International Journal of Hospitality Management, Vol. 23, № 4, 397–408.doi:10.1016/j.ijhm.2004.02.002
  8. Soutar, G. N., Kandampully, J., Mok, C., Sparks, B. (2001). Chapter 6: Service Quality, Customer Satisfaction, and Value: An Examination of Their Relationships. Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure. New York: The Haworth Hospitality Press, 97–110. doi:10.4324/9780203047965
  9. Ahafonova, L. H., Ahafonova, O. Ye. (2002). Turyzm, hotelnyi ta restorannyi biznes: Tsinoutvorennia, konkurentsiia, derzhavne rehuliuvannia. Kyiv: Znannia Ukrainy, 358.
  10. Boyko, N. G. (2002). Scientific basis for the substantiation of business strategy in the hospitality industry of Ukraine. Bulletin of KNTEU, 3, 45–50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-01-21

Як цитувати

Мустеца, І. В. (2016). Розробка методики оцінки якості основних засобів підприємств готельного господарства. Technology Audit and Production Reserves, 1(3(27), 89–92. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60833