Розробка методики оцінки якості основних засобів підприємств готельного господарства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.60833Ключові слова:
основні засоби, підприємства готельного господарства, якість послуг, екологічні критеріїАнотація
В статті досліджено погляди науковців щодо оцінки якості наданих послуг підприємствами сфери гостинності. Автором розглянуті принципи організації внутрішнього простору на підприємствах готельного господарства, а також досліджений вплив функціональних, екологічних та естетичних критеріїв на якість основних засобів у номері готелю.
Посилання
- Pravyla oboviazkovoi sertyfikatsii posluh z tymchasovoho rozmishchennia (prozhyvannia). Order of State Committee for Standardization, Metrology and Certification from 27.01.1999 № 37. Available: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0236-99
- Koutsenko, O. V. (2010). Analytical instruments determining the quality of hotel services. Scientific Bulletin of UNFU, 20.15, 292–296.
- Barchukov, I. S. (2008). Metody nauchnyh issledovanii v turizme. Moscow: Publishing Center «Academy», 224.
- Kabushkin, N. I., Bondarenko, G. A. (2001). Menedzhment gostinits i restoranov. Ed. 2. Minsk: Novoe znanie, 216.
- Abukhalifeh, A. N., Mat Som, A. P. (2012, July 13). Service Quality Management in Hotel Industry: A Conceptual Framework for Food and Beverage Departments. International Journal of Business and Management, Vol. 7, № 14, 135–141. doi:10.5539/ijbm.v7n14p135
- Hersh, A. M. (2010). Evaluate the impact of Tourism Services Quality on customer's satisfaction. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, Vol. 2, № 6, 207–234.
- Su, A. Y.-L. (2004, November). Customer satisfaction measurement practice in Taiwan hotels. International Journal of Hospitality Management, Vol. 23, № 4, 397–408.doi:10.1016/j.ijhm.2004.02.002
- Soutar, G. N., Kandampully, J., Mok, C., Sparks, B. (2001). Chapter 6: Service Quality, Customer Satisfaction, and Value: An Examination of Their Relationships. Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure. New York: The Haworth Hospitality Press, 97–110. doi:10.4324/9780203047965
- Ahafonova, L. H., Ahafonova, O. Ye. (2002). Turyzm, hotelnyi ta restorannyi biznes: Tsinoutvorennia, konkurentsiia, derzhavne rehuliuvannia. Kyiv: Znannia Ukrainy, 358.
- Boyko, N. G. (2002). Scientific basis for the substantiation of business strategy in the hospitality industry of Ukraine. Bulletin of KNTEU, 3, 45–50.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.