Розробка методичного підходу для визначення структури туристичних поїздів

Автор(и)

  • Лариса Володимирівна Марценюк Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 49010, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Лазаряна, 2, Україна https://orcid.org/0000-0003-4121-8826

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.65785

Ключові слова:

туристичний поїзд, туризм, залізничний туризм, оглядові екскурсії

Анотація

Узагальнено напрямки розвитку туризму в Україні. Задля підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту, розвитку внутрішнього та в’їзного туризму в Україні, формування позитивного іміджу держави за її межами обґрунтовано доцільність впровадження нової послуги на залізничному транспорті – туристичних залізничних перевезень. Вперше в Україні розроблено методичний підхід для побудови різних варіантів структури туристичного поїзда.

Біографія автора

Лариса Володимирівна Марценюк, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 49010, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Лазаряна, 2

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки та менеджменту

Посилання

  1. Vse o turizme. Turisticheskaia biblioteka. Available: http://tourlib.net/
  2. Kozubova, N. V. (2015). Otsinka potentsialu vnutrishnoho rynku turystychnykh posluh. Kharkiv, 20.
  3. Beidyk, O. O. (2001). Rekreatsiino-turystski resursy Ukrainy: metodolohiia ta metodyka analizu, terminolohiia, raionuvannia. Kyiv: VPTs «Kyivskyi universytet», 395.
  4. Kuznetsov, V. H., Pshinko, P. O., Klimenko, L. V. et al. (2015). Perspektyvy rozvytku zaliznychnoho turyzmu Ukrainy na vuzkokoliinykh liniiakh Zakarpattia. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu. Nauka ta prohres transportu, 4 (58), 23–33.
  5. Mazaraki, A., Melnychenko, S. (2015). Turyzm v Ukraini: vyklyky kryzy. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu, 2, 5–15.
  6. Ostapiuk, N. I. (2010). Koniunkturovorni faktory turyzmu. Modeliuvannia rehionalnoi ekonomiky, 3 (1), 127 –133.
  7. Kozlovskyi, Ye. (2005). Orhanizatsiino-pravovi zasady upravlinnia turystychnoiu haluzziu. Visnyk NADU, 1, 400–406.
  8. Shulhina, L. M. (2005). Marketynh pidpryiemstv turystychnoho biznesu. Kyiv: KNTEU, 597.
  9. Hatikova, Z. V. (2006). Harakteristika imidzhbildinga turistskogo predpriiatiia. Kul'tura narodov Prichernomor'ia, 74, 88–91.
  10. Stoika, V. O.; In: Besedin, V. F., Muzychenko, A. S. (2008). Osoblyvosti formuvannia investytsiinoho klimatu v turystychnii haluzi. Ekonomika Ukrainy: stratehichne planuvannia. Kyiv: NDEI, 376–381.
  11. American-rails.com. Available: http://www.american-rails.com/gcry.html
  12. Scenic rail routes in France. Available: http://about-france.com/scenic-railways.htm
  13. Brida, J. G., Deidda, M., Pulina, M. (2014, April). Tourism and transport systems in mountain environments: analysis of the economic efficiency of cableways in South Tyrol. Journal of Transport Geography, Vol. 36, 1–11. doi:10.1016/j.jtrangeo.2014.02.004

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-29

Як цитувати

Марценюк, Л. В. (2016). Розробка методичного підходу для визначення структури туристичних поїздів. Technology Audit and Production Reserves, 2(5(28), 4–9. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.65785