Формування креативності як основи для розвитку інтелектуального потенціалу господарських систем

Автор(и)

  • Наталя Ігорівна Козьмук Львівський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 79005, Україна Львів, пр. Т. Шевченка 9, Україна https://orcid.org/0000-0001-7438-8691
  • Оксана Ігорівна Кліпкова Львівська комерційна академія, вул. Туган-Барановського 10, м. Львів, Україна, 79005, Україна https://orcid.org/0000-0003-3262-0768

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.65798

Ключові слова:

креативність, креативне мислення, евристика, ідеї, генерування ідей, аналіз тенденцій, експертні та багатоваріантні методи

Анотація

В статті досліджено поняття креативності, як здатності до творчості в аспекті пізнавальних та поведінкових характеристик особистостей. Визначаються фактори креативного мислення, які призводять до генерування ідей. Акцентується увага на основних поняттях евристики, науки, що вивчає творче та креативне мислення. Відображаються моделі відбору ідей та методи їх генерування в розрізі статистичних та експертних оцінок.

Біографії авторів

Наталя Ігорівна Козьмук, Львівський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 79005, Україна Львів, пр. Т. Шевченка 9

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки

Оксана Ігорівна Кліпкова, Львівська комерційна академія, вул. Туган-Барановського 10, м. Львів, Україна, 79005

Аспірант

Кафедра економічної теорії

Посилання

  1. Guilford, J. P. (1967). The Nature of Human Intelligence. New York: McGraw-Hill, 538.
  2. Torrance, E. P. (1965). Rewarding creative behavior. Prentice-Hall, 353.
  3. Luk, A. N. (1978). Psykholohyia tvorchestva. Moscow: Nauka, 540.
  4. Maslow, A. (2006). Motyvatsyia y lychnost. Ed. 3. Saint Petersburg: Pyter, 352.
  5. Torrance, E. P.; In: Stemberg, R., Tardif, T. (1988). The nature of creativity as manifest in its testing. The nature of creativity. Tufts University, 43–75.
  6. Korkosz-Gębska, J. (2014). Wybrane działania wspierające współpracę naukowców z przedsiębiorstwami jako przykład wzmocnienia powiązań nauka-biznes na Mazowszu. Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce-teoria i praktyka, 2, 29–40.
  7. Yvyn, A. A., Nykyforov, A. (1997). Slovar po lohyke. Moscow: Tumanyt, VLADOS, 384.
  8. Klipkova, O. I. (2015). Kreatyvnist ta innovatsiinist yak osnovni skladovi novoho vektora v upravlinnia pidpryiemstvom. Naukoviy Visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. Seria Ekonomika, 2 (4), Part 2, 76–80.
  9. Rothwell, R. (1992). Successful industrial innovation: critical factors for the 1990s. R&D Management, 22 (3), 221–240. doi:10.1111/j.1467-9310.1992.tb00812.x
  10. Major, E. (2003). Technology transfer and innovation initiatives in strategic management: generating an alternative perspective. Industry and Higher Education, 17 (1), 21–27. doi:10.5367/000000003101296639
  11. Volot, O. I. (2012). Oblik yak osnova informatsiinoho zabezpechennia upravlinnia pidpryiemstvamy. Naukovyi visnyk Chernihivskoho derzhavnoho instytutu ekonomiky i upravlinnia. Seriia Ekonomika, 1, 214–217.
  12. Kardash, V. Ya., Pavlenko, I. A., Shafaliuk, O. K. (2002). Tovarna innovatsiina polityka. Kyiv: KNEU, 266.
  13. Barron, F.; In: Stemberg, R., Tardif, T. (1988). Putting creativity to work. The nature of creativity. Tufts University, 76–98.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-29

Як цитувати

Козьмук, Н. І., & Кліпкова, О. І. (2016). Формування креативності як основи для розвитку інтелектуального потенціалу господарських систем. Technology Audit and Production Reserves, 2(5(28), 10–13. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.65798

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження