Формування ланцюгів постачання на засадах соціально-відповідального маркетингу і сталого розвитку

Автор(и)

  • Лариса Володимирівна Козин Івано-Франківський навчально-науковий інститут менеджменту Тернопільського національного економічного університету, 76000, Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 7, Україна https://orcid.org/0000-0003-0828-6130

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.65824

Ключові слова:

ланцюги постачання, соціально-відповдальний маркетинг, сталий розвиток, транзакційні взаємини, партнерство

Анотація

Визначено основну ціль формування ланцюгів постачання підприємства в контексті дотримання принципів сталого розвитку і соціально-відповідального маркетингу. Обґрунтовано роль партнерських взаємин компанії із контрагентами в системі ефективної ринкової діяльності. Запропоновано модель формування соціально-відповідальних ланцюгів постачання сучасного підприємства. Зроблено висновок про необхідність якомога ширшого залучення бізнес-партнерів до програм соціально-відповідального маркетингу компанії.

Біографія автора

Лариса Володимирівна Козин, Івано-Франківський навчально-науковий інститут менеджменту Тернопільського національного економічного університету, 76000, Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 7

Кандидат економічних наук, старший викладач

Кафедра міжнародної економіки, маркетингу і менеджменту

Посилання

  1. Lambert, D. M., Emmelhainz, M. A., Gardner, J. T. (1996). Developing and Implementing Supply Chain Partnerships. The International Journal of Logistics Management, 7 (2), 1–18. doi:10.1108/09574099610805485
  2. Stok, J. P., Lambert, D. M. (2005). Strategic Logistics Management. Ed. 4. Translation from English. Moscow: INFRA-M, 797.
  3. Supply Chain Sustainability: A Practical Guide for Continuous Improvement. Ed. 2. Available: https://www.unglobalcompact.org/docs/issues_doc/supply_chain/SupplyChainRep_spread.pdf. Last accessed: 18.03.2016.
  4. Spring, M. (2005). Book review of Strategy and Organization in Supply Chains. Journal of Purchasing & Supply Management, 11, 208.
  5. Carter, C. R., Rogers, D. S. (2008). A framework of sustainable supply chain management: moving toward new theory. International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 38 (5), 360–387. doi:10.1108/09600030810882816
  6. Medzhybovs'ka, N. S. (2011). Suchasni tendentsiyi upravlinnya lantsyuhamy postavok. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi, 1 (35), 284–290.
  7. Maloni, M. J., Brown, M. E. (2006). Corporate Social Responsibility in the Supply Chain: An Application in the Food Industry. Journal of Business Ethics, 68 (1), 35–52. doi:10.1007/s10551-006-9038-0
  8. Narasimhan, R., Schoenherr, T. (2012). The effects of integrated supply management practices and environmental management practices on relative competitive quality advantage. International Journal of Production Research, 50 (4), 1185–1201. doi:10.1080/00207543.2011.555785
  9. Zhu, Q., Sarkis, J., Lai, K. (2012). Examining the effects of green supply chain management practices and their mediations on performance improvements. International Journal of Production Research, 50 (5), 1377–1394. doi:10.1080/00207543.2011.571937
  10. Walker, H., Jones, N. (2012). Sustainable supply chain management across the UK private sector. Supply Chain Management: An International Journal, 17 (1), 15–28. doi:10.1108/13598541211212177
  11. Hollos, D., Blome, C., Foerstl, K. (2012). Does sustainable supplier co-operation affect performance? Examining implications for the triple bottom line. International Journal of Production Research, 50 (11), 2968–2986. doi:10.1080/00207543.2011.582184
  12. Locke, R., Amengual, M., Mangla, A. (2009, July 6). Virtue out of Necessity? Compliance, Commitment, and the Improvement of Labor Conditions in Global Supply Chains. Politics & Society, 37 (3), 319–351. doi:10.1177/0032329209338922

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-29

Як цитувати

Козин, Л. В. (2016). Формування ланцюгів постачання на засадах соціально-відповідального маркетингу і сталого розвитку. Technology Audit and Production Reserves, 2(5(28), 14–19. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.65824

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження