Аналіз бізнес-моделей та стратегій іноваційного розвитку постачальників логистичних послуг

Автор(и)

  • Марія Юріївна Григорак Національний авіаційний університет, пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Україна https://orcid.org/0000-0002-5023-8602

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.65948

Ключові слова:

інноваційна логістика, бізнес-модель, постачальник логістичних послуг, інтегрована логістична стратегія

Анотація

Досліджено особливості інноваційної діяльності постачальників логістичних послуг в умовах економіки знань. Запропоновано подвійнопірамідальну модель взаємозв’язку факторів інноваційного розвитку, оптимальне поєднання яких дозволяє визначити бізнес-модель та стратегію діяльності на логістичному ринку. Для забезпечення ефективної кросфункціональної взаємодії постачальника з клієнтами запропонована дорожня карта і структура систем інформаційно-комунікаційного забезпечення реалізації інтегрованих інноваційних стратегій.

Біографія автора

Марія Юріївна Григорак, Національний авіаційний університет, пр. Космонавта Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра логістики 

Посилання

  1. Flint, D. J., Larsson, E., Gammelgaard, B. (2008). Exploring processes for customer value insights, supply chain learning and innovation: an international study. Journal of Business Logistics, 29 (1), 257–281. doi:10.1002/j.2158-1592.2008.tb00078.x
  2. Wagner, S., Franklin, J. (2008). Why Lsps don’t leverage innovations. Supply Chain Quarterly, 2 (4), 66–71.
  3. Wallenburg, C. M. (2009). Innovation in logistics outsourcing relationships: proactive improvement by logistics service providers as a driver of customer loyalty. Journal of Supply Chain Management, 45 (2), 75–93. doi:10.1111/j.1745-493x.2009.03164.x
  4. Protsenko, Y. O. (2005). Innovatsionnaya lohistika – perspektivy i realii. Rossiyskoe predprinimatel'stvo, 12 (72), 89–94.
  5. Terenyna, Y. V. (2011). Formirovanie innovatsyonnoy lohistiki v strukture upravleniya predpriyatiem. Intehrirovannaya lohistika, 2, 14–17.
  6. Kurbatov, O., Novіkov, D., Novіkov, F. (2007). Bazovaya i innovatsіonnaya lohіstіka kak dve chastі edіnoy naukі y sferу deyatel'nostі. RYSK, 2, 60–67.
  7. Bachmaha, V. S., Belousova, L. A. (2015). Stratehіya vnedrenіya іnnovatsіonnoі lohіstіkі. Molodoі uchenyі, 6, 383–385.
  8. Serheev, V. Y. (2013). Korporatіvnaya lohіstіka v voprosakh і otvetakh. Moscow: ІNFRA-M, 633.
  9. Afanasenko, Y. D. (2012). Kommercheskaya lohіstіka. Saint Pitersburg: Pyter, 352.
  10. Fedotenkov, D. H. (2014). Innovatsiyonnaya lohistika kak odin iz klyuchey v razvytii ekonomiki. Molodoi uchenyi, 4, 623–627.
  11. Chukhray, N. I. (2012). Vzayemodiya uchasnykiv innovatsiynoho protsesu u lantsyuhu vartosti. Lviv: Publisher «Lviv Polytechnic», 348.
  12. Chukhray, N. I., Patora, R., Zahorodniy, A. H. et al. (2011). Upravlinnya innovatsiynymy protsesamy v mezhakh ekosystemy. Lviv: Publisher «Lviv Polytechnic», 206.
  13. Bujak, A., Gubskaya, N. (2012). Innovations and changes in the logistics tasks implementations. Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 45–58.
  14. Graig, T. (18.06.2015). Inaction by logistics service providers of e-commerce immediacy megatrend. Allentown. Available: https://www.linkedin.com/pulse/inaction-logistics-service-providers-e-commerce-immediacy-tom-craig.
  15. Arthur D. Little. (2007). Innovation Excellence in Logistics. Value Creation by Innovation. Results of the ELA. Brussels: ELA European Logistics Association. Available: http://www.adlittle.com/downloads/tx_adlreports/ADL_Innovation_Excellence_in_Logistics.pdf
  16. Chan Kim, U., Moborn, R. (2012). Strategiia golubogo okeana. Kak naiti ili sozdat' rynok, svobodnyi ot drugih igrokov. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 304.
  17. Fabbe-Costes, N., Jahre, M., Roussat, Ch. (2008). Towards a Typology of the Roles of Logistics Service Providers as Supply Chain Integrators. International Journal, 9 (2), 28–43.
  18. Dement'ev, A. V. (2013). Kontraktnaia logistika. Saint Pitersburg: OOO «Knizhnyi Dom», 146.
  19. Johnson, M. W. (2010). Seizing the White Space: Business Model Innovation for Growth and Renewa. Harvard Business Press, 208.
  20. Sivaks, A. N. (2015). Kraudsorsing kak sposob optimizatsii funktsionirovaniia predpriiatii. Internet-zhurnal «Naukovedenie», 1. Available: http://naukovedenie.ru/PDF/52EVN115.pdf. doi:10.15862/52EVN115
  21. Zhou, G., Panpan, X. (2010). The Research on Influence Factors of Logistics Service Innovation. Proceedings of 2010 International Conference on the Growth of Firms and Management Innovation, 430–435. Available: http://www.seiofbluemountain.com/upload/product/201010/2010qychzh07a5.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-29

Як цитувати

Григорак, М. Ю. (2016). Аналіз бізнес-моделей та стратегій іноваційного розвитку постачальників логистичних послуг. Technology Audit and Production Reserves, 2(5(28), 29–38. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.65948

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження