Дослідження ефективності маркетингу підприємств нафтогазового комплексу України
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.66060Ключові слова:
ефективність діяльності, підприємства нафтогазового комплексу (НГК), маркетингова діяльність, дослідження ринкуАнотація
Досліджено умови виробничої діяльності та практики формування комерційних відносин українськими підприємствами нафтогазового комплексу (НГК). Проаналізовано організацію маркетингової діяльності НАК «Нафтогаз Україна» та виявлено її основні недоліки. Обґрунтовано доцільність доповнення фінансових показників ефективності діяльності показниками ефективності маркетингу. Запропоновано показники ефективності маркетингу підприємств НГК.Посилання
- Pro rynok pryrodnoho hazu. Law of Ukraine акщь 09.04.2015 № 329-VIII. Available: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/329-19
- Perevozova, I. V. (2015). Monitorynh suchasnykh umov funktsionuvannia pidpryiemstv naftohazovoi haluzi Ukrainy v konteksti svitovoho dosvidu. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky», 11 (5), 74–76.
- Prodazh hazu. Ofitsiinyi sait NAK «Naftohaz Ukraina». Available: http://naftogaz.com/www/3/nakweb.nsf/0/C67293F1FE9A3530C2257EEC00385E7A?OpenDocument
- Informatsiia shchodo tsin realizatsii/postachannia pryrodnoho hazu iz resursiv Natsionalnoi aktsionernoi kompanii «NaftohazUkrainy« z 1 lystopada 2015 roku. (2015). Ofitsiinyi sait NAK «NaftohazUkraina». Available: http://naftogaz.com/files/Information/Naftogaz-gas-prices.pdf
- Gunda, M., Yeger, D., Zarubin, J. et al (2015). Perspektyvy osvoiennia dribnykh ta duzhe dribnykh rodovyshch hazu v Ukraini. Oil and gas sector in Ukraine, 1, 37–42.
- Kotler, F., Kartadzhaia, H., Setiavan, A. (2011). Marketynh 3.0: ot produktov k potrebyteliam y dalee – k chelovecheskoi dushe. Moscow: Eksmo, 346.
- In: Baker, M. (2002). Marketing. Saint Petersburg: Piter, 1200.
- Golubkov, E. P. (1998). Marketingovye issledovaniia: teoriia, metodologiia i praktika. Moscow: Finpress, 416.
- Tendentsii ta priorytetni napriamy rozvytku vitchyznianoho hazovydobutku. Available: http://www.uceps.org/upload/1446025738_file.pdf
- Perevozova, I. V., Kuzmina, V. V. (2016). Stratehiia funktsionuvannia hazotransportnoho pidpryiemstva: kliuchovi aspekty pobudovy. Materialy I Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Ekonomiko-kulturolohichne pozytsionuvannia Ukrainy v svitovomu hlobalizovanomu prostori», 15-19 liutoho 2016 roku, m. Liptovskyi Yan, Slovachchyna.
- Morris, M. (1990). Market-Oriented Pricing. New York: NTC Business Books, 350.
- Perevozova, I. V. (2015). Hazovi pidpryiemstva Ukrainy: suchasni umovy funktsionuvannia ta aktualizatsiia zastosuvannia marketynhu. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Suchasni problemy modernizatsii ta strukturnykh transformatsii ekonomiky Ukrainy i rehioniv», 11 lystopada 2015 r. Zaporizhzhia: KPU, 457–459.
- Kuzmyn, V. M. (2015). X-neefektyvnist vitchyznianykh naftohazovykh pidpryiemstv: prychyny i aspekty podolannia. Materialy V Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Teoriia i praktyka stratehichnoho upravlinnia rozvytkom haluzevykh i rehionalnykh suspilnykh system», 20-22 travnia 2015 roku. Ivano-Frankivsk: Terytoriia druku, 167–169.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.