Дослідження ефективності маркетингу підприємств нафтогазового комплексу України

Автор(и)

  • Ірина Володимирівна Перевозова Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, вул. Карпатська, 15, Івано-Франківськ, 76000, Україна https://orcid.org/0000-0002-3878-802X
  • Андрій Олександрович Устенко Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, вул. Карпатська, 15, Івано-Франківськ, 76000, Україна https://orcid.org/0000-0002-8677-4781
  • Оксана Ярославівна Малинка Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, вул. Карпатська, 15, Івано-Франківськ, 76000, Україна https://orcid.org/0000-0002-6259-7020

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.66060

Ключові слова:

ефективність діяльності, підприємства нафтогазового комплексу (НГК), маркетингова діяльність, дослідження ринку

Анотація

Досліджено умови виробничої діяльності та практики формування комерційних відносин українськими підприємствами нафтогазового комплексу (НГК). Проаналізовано організацію маркетингової діяльності НАК «Нафтогаз Україна» та виявлено її основні недоліки. Обґрунтовано доцільність доповнення фінансових показників ефективності діяльності показниками ефективності маркетингу. Запропоновано показники ефективності маркетингу підприємств НГК.

Біографії авторів

Ірина Володимирівна Перевозова, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, вул. Карпатська, 15, Івано-Франківськ, 76000

Доктор економічних наук, професор

Кафедра маркетингу і контролінгу

Андрій Олександрович Устенко, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, вул. Карпатська, 15, Івано-Франківськ, 76000

Доктор економічних наук, професор

Кафедра маркетингу і контролінгу

Оксана Ярославівна Малинка, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, вул. Карпатська, 15, Івано-Франківськ, 76000

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра маркетингу і контролінгу

Посилання

  1. Pro rynok pryrodnoho hazu. Law of Ukraine акщь 09.04.2015 329-VIII. Available: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/329-19
  2. Perevozova, I. V. (2015). Monitorynh suchasnykh umov funktsionuvannia pidpryiemstv naftohazovoi haluzi Ukrainy v konteksti svitovoho dosvidu. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky», 11 (5), 74–76.
  3. Prodazh hazu. Ofitsiinyi sait NAK «Naftohaz Ukraina». Available: http://naftogaz.com/www/3/nakweb.nsf/0/C67293F1FE9A3530C2257EEC00385E7A?OpenDocument
  4. Informatsiia shchodo tsin realizatsii/postachannia pryrodnoho hazu iz resursiv Natsionalnoi aktsionernoi kompanii «NaftohazUkrainy« z 1 lystopada 2015 roku. (2015). Ofitsiinyi sait NAK «NaftohazUkraina». Available: http://naftogaz.com/files/Information/Naftogaz-gas-prices.pdf
  5. Gunda, M., Yeger, D., Zarubin, J. et al (2015). Perspektyvy osvoiennia dribnykh ta duzhe dribnykh rodovyshch hazu v Ukraini. Oil and gas sector in Ukraine, 1, 37–42.
  6. Kotler, F., Kartadzhaia, H., Setiavan, A. (2011). Marketynh 3.0: ot produktov k potrebyteliam y dalee – k chelovecheskoi dushe. Moscow: Eksmo, 346.
  7. In: Baker, M. (2002). Marketing. Saint Petersburg: Piter, 1200.
  8. Golubkov, E. P. (1998). Marketingovye issledovaniia: teoriia, metodologiia i praktika. Moscow: Finpress, 416.
  9. Tendentsii ta priorytetni napriamy rozvytku vitchyznianoho hazovydobutku. Available: http://www.uceps.org/upload/1446025738_file.pdf
  10. Perevozova, I. V., Kuzmina, V. V. (2016). Stratehiia funktsionuvannia hazotransportnoho pidpryiemstva: kliuchovi aspekty pobudovy. Materialy I Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Ekonomiko-kulturolohichne pozytsionuvannia Ukrainy v svitovomu hlobalizovanomu prostori», 15-19 liutoho 2016 roku, m. Liptovskyi Yan, Slovachchyna.
  11. Morris, M. (1990). Market-Oriented Pricing. New York: NTC Business Books, 350.
  12. Perevozova, I. V. (2015). Hazovi pidpryiemstva Ukrainy: suchasni umovy funktsionuvannia ta aktualizatsiia zastosuvannia marketynhu. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Suchasni problemy modernizatsii ta strukturnykh transformatsii ekonomiky Ukrainy i rehioniv», 11 lystopada 2015 r. Zaporizhzhia: KPU, 457–459.
  13. Kuzmyn, V. M. (2015). X-neefektyvnist vitchyznianykh naftohazovykh pidpryiemstv: prychyny i aspekty podolannia. Materialy V Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Teoriia i praktyka stratehichnoho upravlinnia rozvytkom haluzevykh i rehionalnykh suspilnykh system», 20-22 travnia 2015 roku. Ivano-Frankivsk: Terytoriia druku, 167–169.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-29

Як цитувати

Перевозова, І. В., Устенко, А. О., & Малинка, О. Я. (2016). Дослідження ефективності маркетингу підприємств нафтогазового комплексу України. Technology Audit and Production Reserves, 2(5(28), 53–57. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.66060

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження