Розробка структури стратегічного управління транспортними підприємствами

Автор(и)

  • Маргарита Васильевна Шарко Херсонський національний технічний університет, 73008, м. Херсон, Бериславське ш., 24, Україна https://orcid.org/0000-0003-2321-459X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.66076

Ключові слова:

транспорт, розвиток, ідентифікація проблем, стратегічне управління

Анотація

Вивчено особливості розвитку транспортної галузі. Наведено динаміку вантажних і транспортних перевезень в Україні. Складено ідентифікацію проблем і перешкод розвитку ринку транспортних послуг. Обґрунтовано практичні пропозиції щодо їх усунення. Подано схему структури стратегічного управління транспортними підприємствами і базові стратегії розвитку. Наголошується на необхідності дотримання розумного балансу між транспортними перевезеннями і сервісним обслуговуванням.

Біографія автора

Маргарита Васильевна Шарко, Херсонський національний технічний університет, 73008, м. Херсон, Бериславське ш., 24

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра економіки і підприємництва

Посилання

  1. Lamben, J.-J.; Translated from English: Kalchanov, V. B. (2007). Market-oriented management. Saint Petersburg: Piter, 800.
  2. Sharko, M. V., Berezniak, A. O. (2015). Systema marketynhovoho upravlinnia transportnykh pidpryiemstv. Tavriiskyi naukovyi visnyk, 91, 344–349
  3. Gavrilenko, N. G. (2007). Diagnostika v sisteme upravleniia zhiznennym tsiklom transportnogo kompleksa. Ekonomicheskie nauki, 12, 299–302.
  4. Sharko, M. V. (2015). Formalizatsiia parametrov tsennostno-orientirovannogo upravleniia razvitiem promyshlennogo proizvodstva. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii, 49, 105–109.
  5. Mihailichenko, K. M. (2013). Innovatsii yak chynnyk modernizatsii transportno-dorozhnoho kompleksu Ukrainy. Visnyk ekonomiky i transportu promyslovosti, 44, 64–70.
  6. Sharko, M. V. (2015). Kommertsializatsiia intellektual'noi sobstvennosti pri transfere tehnologii v real'nyi sektor ekonomiki. Problemy ekonomiky, 1, 168–173.
  7. Bitner, V., Zeithami, V. (1996). Services marketing. Massachusetts, 688.
  8. Kaplan, R. S., Norton, D. P. (1996). Using the Balanced Scorecard as a Strategic management System. Harvard Business Review, 74 (1), 75–85.
  9. Statystychna informatsiia. State Statistics Service of Ukraine. Available: http://www.ukrstat.gov.ua
  10. In: Kalachova, I. V. (2014). Pererobka vantazhiv u morskykh richkovykh portakh Ukrainy. Kyiv, 85.
  11. Lapidus, B. M. (2002). Ekonomicheskie problemy transporta. Moscow: Zheldorizdat, 112.
  12. Thompson, A. A., Strickland, A. J. (2006). Strategic management: concepts and cases. Moscow: Williams, 928.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-29

Як цитувати

Шарко, М. В. (2016). Розробка структури стратегічного управління транспортними підприємствами. Technology Audit and Production Reserves, 2(5(28), 57–61. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.66076

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження