Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк»

Автор(и)

  • Олег Миколайович Колодізєв Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 61166, м. Харків, пр. Науки, 9а, Україна https://orcid.org/0000-0002-6715-2901
  • Марина Валеріївна Максімова Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 61166, м. Харків, пр. Науки, 9а, Україна https://orcid.org/0000-0002-0697-2906

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.66197

Ключові слова:

банки, система «клієнт-банк», стратегічна карта, збалансована система показників

Анотація

У статті удосконалено механізм взаємовідносин в системі «клієнт-банк», особливість якого полягає у застосуванні збалансованої системи показників. Узагальнено переваги та недоліки використання системи «клієнт-банк» для клієнтів та банків. Побудовано стратегічну карту розвитку системи «клієнт-банк», яка стала підґрунтям для формування збалансованої системи показників оцінки якості функціонування системи «клієнт-банк».

Біографії авторів

Олег Миколайович Колодізєв, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 61166, м. Харків, пр. Науки, 9а

Доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України, завідувач кафедри

Кафедра банківської справи

Марина Валеріївна Максімова, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 61166, м. Харків, пр. Науки, 9а

Кандидат економічних наук, старший викладач

Кафедра банківської справи

Посилання

  1. Zakharchenko, O. M. (2010). Dystantsiine bankivske obsluhovuvannia na osnovi systemy «kliient-bank»: perevahy ta nedoliky. Problemy i perspektyvy rozvytku bankivskoi systemy Ukrainy, 30, 121–127.
  2. Bondarenko, A. F., Kosenko, V. I. (2013). Suchasni aspekty rozvytku kliientynh-stratehii banku. Biznes Inform, 3, 313–313.
  3. Yesina, O. G. (2015). The modern market of remote banking services in Ukraine. Socio-economic aspects of development economics and management, 2, 46–49. Available: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2853/1/Сучасний%20ринок%20дистанційних%20банківських%20послуг%20в%20Україні.pdf
  4. Nemykina, Yu. M. (2011). Mistse systemy «kliient-bank» u rozrakhunkovykh operatsiiakh komertsiinoho banku. Zbirnyk materialiv 12 Vseukrainskoi naukovoi studentskoi konferentsii «Problemy vprovadzhennia informatsiinykh system i tekhnolohii v ekonomitsi ta biznesi». Kyiv: KNEU, 89–91.
  5. Lazareva, I. I., Bunakova, K. S., Lasareva, M. N. (2012). IP-technologies in bank sphere. Nauchnye zapiski OrelGIET, 1, 71–74. Available: http://orelgiet.ru/docs/pdf/15_10_12_12.pdf
  6. Sendziuk, M. A., Naumenko, I. V. (2014). Modeli zbalansovanoi systemy pokaznykiv i tekhnolohii yikh pidtrymky. Problemy ekonomiky, 2, 268–273.
  7. Kaplan, R. S., Norton, D. P. (2005, July-August). The Balanced Scorecard: Measures that Drive Performance. Harvard Business Review. Available: https://hbr.org/2005/07/the-balanced-scorecard-measures-that-drive-performance?cm_sp=Article-_-Links-Top%20of%20Page%20Recirculation
  8. The Performance Pyramid. Kaplan Financial Knowledge Bank. Available: http://kfknowledgebank.kaplan.co.uk/KFKB/Wiki%20Pages/The%20Performance%20Pyramid.aspx
  9. Milad Abdelnabi Salem, Norlena Hasnan, Nor Hasni Osman. (2012). Balanced scorecard: weaknesses, strengths, and its ability as performers management system versus other performers management systems. Journal of Environment and Earth Science, 2 (9), 1–9.
  10. Anand Manoj, Sahay, B. S., Subhashish Saha. (2005). Balanced Scorecard in Indian Companies. Vikalpa, 30 (2), 11–25.
  11. Manjit Singh, Sanjev Kumar. (2007). Balanced Scorecard Implementations Global and Indian Experiences. Indian Management Studies Journal, 11, 21–39.
  12. Domanovic, V., Bogićevic, J., SavovicAfrican, S. (2012). Problems and perspectives of balanced scorecard implementation in Serbia. African journal of business management, 6 (23), 6818–6831. doi:10.5897/ajbm11.645
  13. Batanova, T. V. (2014). Metodolohichni aspekty rozrobky systemy zbalansovanykh pokaznykiv diialnosti pidpryiemstva. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, 3 (54), 80–83.
  14. Vladychyn, M. B., Struk, N. S. (2015). Osoblyvosti zastosuvannia zbalansovanoi systemy pokaznykiv u stratehichnomu upravlinskomu obliku zovnishnoekonomichnoi diialnosti torhovelnykh pidpryiemstv Ukrainy. Problemy ekonomiky, 4, 202–209.
  15. Vovk, V. Ya. (2013). Teoreticheskie i prikladnye aspekty ispol'zovaniia sbalansirovannoi sistemy pokazatelei v upravlenii bankom. Problemy ekonomiky, 3, 267–273.
  16. Podolna, V. V., Khomenko, O. I. (2011). Vykorystannia stratehichnykh kart dlia obgruntuvannia marketynhovoi stratehii rozvytku torhovoho pidpryiemstva. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2 (6), 93–96.
  17. Lazareva, A. P. (2014). Stratehiia finansovoi bezpeky pidpryiemstva. Zbirnyk naukovykh prats Ternopilskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu, 18 (2), 166–172.
  18. Biliar, A. I. (2010). Stratehichni karty yak instrument realizatsii stratehii. Ekonomichni nauky. Seriia «Oblik i finansy», 7 (25), Part 1, 83–91.
  19. Sablina, N. V., Kuzenko, T. B. (2013). Formuvannia stratehichnykh kart u ramkakh realizatsii protsesu upravlinnia finansovoiu bezpekoiu pidpryiemstva. Biznes Inform, 4, 326–331.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-29

Як цитувати

Колодізєв, О. М., & Максімова, М. В. (2016). Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк». Technology Audit and Production Reserves, 2(6(28), 32–36. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.66197

Номер

Розділ

Питання макроекономіки та соціально-економічного розвитку: Оригінальне дослідження