Визначення раціональної моделі управління залізничною туристичною компанією «Вузькоколійні залізниці»

Автор(и)

  • Лариса Володимирівна Марценюк Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 49010, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Лазаряна, 2, Україна https://orcid.org/0000-0003-4121-8826

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.68992

Ключові слова:

вузькоколійна залізниця, туристична компанія, туризм, залізничний туризм, фінансовий потік, організаційна структура

Анотація

Розроблено концептуальні засади моделей залізничних компаній для організації туристичних перевезень по вузьким коліям, які базуються на принципах виконання певних функцій та наявних інвестицій на розвиток.

Вперше в Україні розроблено новий методичний підхід для визначення фінансових потоків залізничної туристичної компанії, що дозволить спрогнозувати економічні показники її роботи.

Біографія автора

Лариса Володимирівна Марценюк, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 49010, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Лазаряна, 2

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки та менеджменту

Посилання

  1. Khaustova, V. Ye., Horbatova, Ye. F. (2010). Problemy rozvytku turystychnoi haluzi v Ukraini. Problemy ekonomiky, 2, 28–33.
  2. Novitska, I. V. (2013). Yevropeiskyi dosvid u rozvytku zaliznychnoho transportu i turystychnoi haluzi Ukrainy. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 41, 114–117.
  3. Kozubova, N. V. (2015). Otsinka potentsialu vnutrishnoho rynku turystychnykh posluh. Kharkiv, 20.
  4. Kozlovskyi, Ye. V. (2008). Derzhavne rehuliuvannia v haluzi turyzmu: stanovlennia ta rozvytok v Ukraini. Kyiv, 19.
  5. Poliuha, V. O. (2005). Ekonomichni i orhanizatsiini vazheli rehuliatornoi polityky rozvytku turyzmu. Uzhhorod, 27.
  6. Shulhina, L. M. (2006). Marketynh pidpryiemstv turystychnoi haluzi. Kyiv, 41.
  7. Stoika, V. O. (2011). Aktualni problemy ta perspektyvy rozvytku turystychnoi haluzi yak priorytetnoho napriamu investuvannia sotsialnoi sfery. Naukovyi visnyk Chernihivskoho derzhavnoho instytutu ekonomiky i upravlinnia, 1 (9), 96–104.
  8. Martseniuk, L. (2016). Determination of optimal organizational structure of tourist traffic. Ekonomika ta derzhava, 1, 22–26.
  9. Martseniuk, L. (2016). Organizational management models in tourism business. Ekonomika ta derzhava, 3, 23–27.
  10. Hnennyj, O. M. (2015). Methodical approaches to assessment of economic efficiency of investments into development of tourist traffic by rail. Zbirnik naukovih prac’ Dnìpropetrovs’kogo nacional’nogo universitetu zaliznicnogo transportu imeni akademìka V. Lazarana «Problemi ekonomìki transportu», 10, 7–14.
  11. Khanal, B. R., Gan, C., Becken, S. (2014, February 1). Tourism inter-industry linkages in the Lao PDR economy: an input–output analysis. Tourism Economics, Vol. 20, № 1, 171–194. doi:10.5367/te.2013.0255
  12. Pratt, S. (2011, April). Economic linkages and impacts across the talc. Annals of Tourism Research, Vol. 38, № 2, 630–650. doi:10.1016/j.annals.2010.11.014
  13. Forsyth, P., Dwyer, L., Spurr, R., Pham, T. (2014, February). The impacts of Australia’s departure tax: Tourism versus the economy? Tourism Management, Vol. 40, 126–136. doi:10.1016/j.tourman.2013.05.011

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-26

Як цитувати

Марценюк, Л. В. (2016). Визначення раціональної моделі управління залізничною туристичною компанією «Вузькоколійні залізниці». Technology Audit and Production Reserves, 3(5(29), 4–10. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.68992