Розробка системи параметрів для оцінки якості процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.70207Ключові слова:
показники якості, технічне обслуговування, ремонт автомобілівАнотація
В статті розроблено систему показників, на основі аналізу процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів, для можливості управління якістю. Невирішені на сьогодні проблеми сертифікації (або декларування) авторемонтних підприємств можна вирішити з допомогою визначення номенклатури найбільш значущих параметрів при сертифікації (або декларуванні) послуг технічного обслуговування і ремонту автомобілів.
Посилання
- Levkovskyy, A. P., Turitcya, А. А. (2012). Factors and organizational principles of development car repair and car service complexes. Visnyk NTUU «KPI», 26, 583–587.
- Systema yakosti vidpovidno do norm mizhnarodnykh standartiv ISO 9000. (2011). Top Lutsk. Available: http://toplutsk.com/articles-article_379.html
- Berry, L. L., Seltman, K. D. (2007, May). Building a strong services brand: Lessons from Mayo Clinic. Business Horizons, Vol. 50, № 3, 199–209. doi:10.1016/j.bushor.2007.01.005
- Bitner, M. J., Ostrom, A. L., Morgan, F. N. (2008, April). Service Blueprinting: A Practical Technique for Service Innovation. California Management Review, Vol. 50, № 3, 66–94. doi:10.2307/41166446
- Stevanovic, I., Stanojevic, D., Nedic, A. (2013). Setting the after sale process and quality control at car dealerships to the purpose of increasing clients satisfaction. Journal of Applied Engineering Science, Vol. 11, № 2, 81–88. doi:10.5937/jaes11-3821
- Meuter, M. L., Bitner, M. J., Ostrom, A. L., Brown, S. W. (2005, April). Choosing Among Alternative Service Delivery Modes: An Investigation of Customer Trial of Self-Service Technologies. Journal of Marketing, Vol. 69, № 2, 61–83. doi:10.1509/jmkg.69.2.61.60759
- Kalita, P. Ya. (2006). Sistemy kachestva i mezhdunarodnye standarty ISO serii 9000. Kyiv: Ukrainian Association for Quality, 181.
- Kyrychenko, L. S., Chernukhina, N. M. (2005). Sertyfikatsiia ta yakist produktsii v suchasnykh umovakh hospodariuvannia. Lviv, 215.
- Momot, A. I. (2005). Menedzhment kachestva i elementy sistemy kachestva. Ed. 2. Donetsk: Nord-Press, 320.
- Rakhlin, K. M. (2005). Systema menedzhmentu yakosti: pomylky i pomylky. Metody menedzhmentu yakosti, 12, 19–20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.