Керування конверсією інтернет-магазина

Автор(и)

  • Наталья Сергеевна Ащепкова Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-1870-1062
  • Антон Дмитриевич Кулагин Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, м. Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0001-9257-2708

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.71780

Ключові слова:

веб-сайт, конверсія, система керування, стратегія, модернізація, сегмент ринку, сторінка, що продає

Анотація

Представлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазина. Розглянуті найбільш популярні стратегії модернізації сайту: зміна кількості областей сторінок, що продають, зміна кольору й розмірів областей сторінок, що продають, додавання спадаючих меню. Для трьох стратегій представлено відношення отриманого додаткового прибутку до витрат на вдосконалювання сторінок, що продають. Проаналізовано ефективність системи керування попитом.

Біографії авторів

Наталья Сергеевна Ащепкова, Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, м. Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра механотроніки

Антон Дмитриевич Кулагин, Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, м. Дніпро, Україна, 49010

Аспірант

Кафедра механотроніки

Посилання

  1. Faqih, K. M. S. (2016, May). An empirical analysis of factors predicting the behavioral intention to adopt Internet shopping technology among non-shoppers in a developing country context: Does gender matter? Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 30, 140–164. doi:10.1016/j.jretconser.2016.01.016
  2. Chakraborty, R., Lee, J., Bagchi-Sen, S., Upadhyaya, S., Raghav Rao, H. (2016, March). Online shopping intention in the context of data breach in online retail stores: An examination of older and younger adults. Decision Support Systems, Vol. 83, 47–56. doi:10.1016/j.dss.2015.12.007
  3. Kim, C., Galliers, R. D., Shin, N., Ryoo, J.-H., Kim, J. (2012, July). Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention. Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 11, № 4, 374–387. doi:10.1016/j.elerap.2012.04.002
  4. Lissitsa, S., Kol, O. (2016, July). Generation X vs. Generation Y – A decade of online shopping. Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 31, 304–312. doi:10.1016/j.jretconser.2016.04.015
  5. Compeau, L. D., Monroe, K. B., Grewal, D., Reynolds, K. (2016, March). Expressing and defining self and relationships through everyday shopping experiences. Journal of Business Research, Vol. 69, № 3, 1035–1042. doi:10.1016/j.jbusres.2015.08.016
  6. Comi, A., Nuzzolo, A. (2016). Exploring the Relationships Between e-shopping Attitudes and Urban Freight Transport. Transportation Research Procedia, Vol. 12, 399–412. doi:10.1016/j.trpro.2016.02.075
  7. Sirgy, M. J., Lee, D.-J., Yu, G. B., Gurel-Atay, E., Tidwell, J., Ekici, A. (2016, May). Self-expressiveness in shopping. Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 30, 292–299. doi:10.1016/j.jretconser.2016.02.008
  8. Miyatake, K., Nemoto, T., Nakaharai, S., Hayashi, K. (2016). Reduction in Consumers’ Purchasing Cost by Online Shopping. Transportation Research Procedia, Vol. 12, 656–666. doi:10.1016/j.trpro.2016.02.019
  9. Abayi, M., Khoshtinat, B. (2016). Study of the Impact of Advertising on Online Shopping Tendency for Airline Tickets by Considering Motivational Factors and Emotional Factors. Procedia Economics and Finance, Vol. 36, 532–539. doi:10.1016/s2212-5671(16)30065-x
  10. Banytė, J., Rūtelionė, A., Jarusevičiūtė, A. (2015, December). Modelling of Male Shoppers Behavior in Shopping Orientation Context. Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 213, 694–701. doi:10.1016/j.sbspro.2015.11.489
  11. Skott, B., Neil, T. (2010). Designing Web Interfaces. Translation from English. St.-Petersburg: Simvol-Plius, 352.
  12. Hunt, B. (2012). Convert! Designing Web Sites to Increase Traffic and Conversion. Translation from English. St.-Petersburg: Piter, 543.
  13. Borisenko, A. A. (2008). Web-disain. Prosto kak dvazhdy dva. Moscow: Eksmo, 320.
  14. Syryh, Yu. A. (2008). Sovremennyi veb-disain. Risuem sait, kotoryi prodaet. Moscow: OOO «I.D. Vil'iams», 304.
  15. Rusakov, M. (2014). Sosdanie saita ot nachala i do kontsa. Internet-Isdanie, 172.
  16. Tsifrovoi disain: osnovy veb-proektirovaniia s pomosh'iu instrumentov Adobe. (2012). Rid Group, 768.
  17. Vorobiov, N. N. (1985). Teoriia igr dlia ekonomistov-kibernetikov. Moscow: Nauka, 272.
  18. Owen, G. (1971). Game theory. Moscow: Mir, 230.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-26

Як цитувати

Ащепкова, Н. С., & Кулагин, А. Д. (2016). Керування конверсією інтернет-магазина. Technology Audit and Production Reserves, 3(2(29), 12–14. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.71780