Математична модель вибору елементів системи погодного моніторингу для магістральних автошляхів

Автор(и)

  • Наталія Юріївна Філь Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2081-7176

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.71885

Ключові слова:

інтелектуальна транспортна система, погодний моніторинг, математична модель, багатокритеріальність

Анотація

В роботі проведено аналіз підходів і методів синтезу інтелектуальних транспортних систем. Для оперативного врахування впливу метеорологічних факторів необхідно використовувати системи метеорологічного сервісу, що дозволить оперативно приймати рішення про необхідні дії на конкретній ділянці дороги. Розроблено багатокритеріальну математичну модель вибору елементів системи погодного моніторингу для магістральних автошляхів. Розглянуто приклад вибору елементів системи погодного моніторингу.

Біографія автора

Наталія Юріївна Філь, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій

Посилання

  1. Kiara, B. D., Bifulko, D. N.; In: Goreev, A. E. (2014). ITS na avtomoblnom transporte. Tekhnologii. metody i praktika primeneniya. Moscow: ООО «Tipografiya Paradiz», 532.
  2. Korneyev, N. V. (2009). Kontseptsiya razrabotki i sozdaniya intellektualnykh cheloveko-mashinnykh sistem upravleniya na transporte. Mashinostroitel', 12, 37–40.
  3. Samodurova, T. V., Tropynin, E. N. (2009). Modelirovanie sostoyaniya dorozhnogo pokrytiya v zimnij period. Dorogi i mosty, 2, 137–148.
  4. Bennett, F. L. (1994). Roadway management in cold regions: a summary of Scandinavia practice. Cold Regions Engineering. A Global Perspective: Specialty Conference, Edmonton, March 7-9, 1994. Montreal, 313–329.
  5. Shalashov, V. (2008). Meteoservis – intellektualnyiy pomoschnik. Avtomobilnyie dorogi, 11, 108.
  6. Kutter, M., Niebriigge, L. (1989). StraBenzustands- und Wetter informations system -SWIS- beim Landschaftsverb and Westfalen-Lippe. StraBe und Autobahn, 1, 7–10.
  7. Mannel, R. (1993). Kein Angst vor Schnee und Eis. Stahlmarkt, 12, 37–40.
  8. Smithson, L. (1997). Preserving and maintaining the highway system: New tools and strategies. TR News, 188, 20–26.
  9. Nahornyy, Ye. V., Okorokov, A. M. (2012). Metodyka otsinky efektyvnosti stvorennya transportno-vantazhnykh kompleksiv v Dnipropetrovs'komu transportnomu vuzli. Zbirnyk naukovykh prats' Dnipropetrovs'koho natsional'noho universytetu zaliznychnoho transportu im. ak. V. Lazaryana, 3, 73–76.
  10. Kisulenko, B. V., Bocharov, A. V. (2008). Intellektual'nye sistemy bezopasnosti avtomobilei. Avtomobil'naia promyshlennost', 3, 16–18.
  11. Holing, K. S., Bazykin, A. D., Brunnell, P. et al. (1981). Ekologicheskie sistemy. Adaptivnaia otsenka i upravlenie. Moscow: Mir, 451.
  12. Nogin, V. D. (2005). Priniatie reshenii v mnogokriterial'noi srede: kolichestvennyi pohod. Moscow: FIZMATLIT, 362.
  13. Petrov, E. G., Novozhilova, M. V., Grebennik, І. V. (2004). Metodi і zasobi priiniattia rіshen' u sotsіal'no-ekonomіchnih sistemah. Kyiv: Tehnіka, 256.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-26

Як цитувати

Філь, Н. Ю. (2016). Математична модель вибору елементів системи погодного моніторингу для магістральних автошляхів. Technology Audit and Production Reserves, 3(2(29), 57–61. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.71885