Організаційні аспекти інтеграції локального підприємства у франчайзингову мережу

Автор(и)

  • Владислав Сергійович Хвостенко Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61001, Україна https://orcid.org/0000-0003-0956-7911
  • Олена Дем’янівна Литвиненко Харківський торговельно-економічний інститут Київського торговельно-економічного університету, пров. О. Яроша, 8, м. Харків, Україна, 61045, Україна https://orcid.org/0000-0002-8360-4461
  • Алла Валентинівна Махота Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61001, Україна https://orcid.org/0000-0001-8412-4163

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.72123

Ключові слова:

підприємство, франчайзинг, франшиза, франчайзингові платежі, франчайзингова мережа, інтеграція

Анотація

Практика розвинутих країн показує, що успішним напрямком формування локального підприємства є організація франчайзингової мережі. Авторами визначено організаційно-економічні особливості франчайзингу як форми започаткування та розвитку бізнесу, конкретизовано сутність та склад франшизи, наведено перелік франчайзингових платежів, конкретизовано законодавчу базу франчайзингу в Україні, представлено процедуру входження локального підприємства – франчайзі – до франчайзингової мережі.

Біографії авторів

Владислав Сергійович Хвостенко, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61001

Кандидат економічних наук, доцент, патентний повірений

Кафедра фінансів

Олена Дем’янівна Литвиненко, Харківський торговельно-економічний інститут Київського торговельно-економічного університету, пров. О. Яроша, 8, м. Харків, Україна, 61045

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра фінансів, обліку і аудиту

Алла Валентинівна Махота, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61001

Кандидат економічних наук, доцент,

Кафедра бухгалтерського обліку

Посилання

  1. Zerkina, O. (2010). Formuvannia franchaizynhovoi biznes-modeli v suchasnykh rynkovykh umovakh Ukrainy. Ekonomichni innovatsii, 41, 122–126.
  2. Skrypiuk, O. V. (2011). Advantages and disadvantages of building franchise systems in Ukraine. Efektyvna ekonomika, 12. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=857&p=1
  3. Hryhorenko, T. (2011). Klasyfikatsiia franchaizynhovykh merezh. Rynkovi doslidzhennia, 1, 36–43.
  4. Makhnusha, S. (2011). Analiz franchaizynhovoi formy vykorystannia brenda z pozytsii marketynhu innovatsii. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, 1, 120–127.
  5. Fedun, Yu., Ohinok, S. (2013). Stanovlennia ta rozvytok franchaizynhovoi stratehii vedennia biznesu u svitovii ekonomitsi. Visnyk Lvivskoho universytetu im. Ivana Franka, 33, 293–299.
  6. Sertsios, G. (2013, November 18). Mitigating Agency Problems through Investment Decisions: Evidence from Franchising. SSRN Electronic Journal. Available: http://doi.org/10.2139/ssrn.1651322
  7. Commercial Code of Ukraine. Code from 16.01.2003 № 436-IV. (2003). Bulletin of Verkhovna Rada of Ukraine, № 18, № 19-20, № 21-22, art. 144. Available: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/436-15
  8. Civil Code of Ukraine. Code from 16.01.2003 № 435-IV. (2003). Bulletin of Verkhovna Rada of Ukraine, № 40-44, art. 356. Available: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/435-15
  9. Pro zatverdzhennia Polozhennia (standartu) bukhhalterskoho obliku 16 «Vytraty». Order of the Ministry of Finance of Ukraine from 31.12.1999 318. Available: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0027-00
  10. Khvostenko, V. S., Makhota, A. V. (2016). Franchaizynh – komertsiina kontsesiia: praktychni aspekty orhanizatsii ta istotni umovy dohovoru. Intelektualna vlasnist v Ukraini, 2. Available: http://www.intelvlas.com.ua/last
  11. Makhota, A. V., Khvostenko, V. S. (2016). Franchaizynh yak suchasna model orhanizatsii biznesu: pravovi ta oblikovi aspekty. Intelektualna vlasnist v Ukraini, 3. Available: http://www.intelvlas.com.ua/last

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-26

Як цитувати

Хвостенко, В. С., Литвиненко, О. Д., & Махота, А. В. (2016). Організаційні аспекти інтеграції локального підприємства у франчайзингову мережу. Technology Audit and Production Reserves, 3(4(29), 31–36. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.72123

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження