Розробка алгоритму формування нового бренду на ринку м’ясопереробної галузі України
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.72326Ключові слова:
брендинг м’ясопереробної продукції, алгоритм формування нового бренду, конкурентоспроможністьАнотація
У статті проаналізований сучасний стан м’ясопереробної галузі України, з урахуванням структурного розподілу по виробникам. Обґрунтовано доцільність застосування брендингу підприємствами харчової промисловості України. Досліджені концептуальні засади планування нової продукції. Запропоновано адаптований до вітчизняних ринкових умов алгоритм формування нового бренду на цільовому ринку м’ясопереробної галузі.
Посилання
- Ukhachevych, Ya. P., Dubodielova, A. V. (2006). Formuvannia pozytyvnoho imidzhu produktsii: torhova marka chy brend? Visnyk NU «Lvivska politekhnika». Seriia «Lohistyka», 552, 141–146.
- Ellwood, J.; Translated from English: Kapurevskii, Yu. N. (2002). 100 priiomov effektivnogo brendinga. St. Petersburg: Piter, 290.
- Cheverton, P.; Translated from English: Tkachenko, K. (2004). Pochemu vashch brend ne rabotaet? Moscow: FAIR-PRESS, 208.
- Randall, J.; Translated from English: Saharcheva, R. (2003). Brending: Kratkii kurs. Moscow: FAIR – PRESS, 213.
- Mark, M., Pearson, C.; Translated from English: Domnina, V., Suhenko, A. (2005). Geroi i buntar'. Sosdanie brenda s pomosh'iu arhetipov. St. Petersburg: Piter, 336.
- McNally, D., Speak, K.; Translated from English: Tkachenko, K. (2004). Kak vydelit'sia is tolpy, ili Formula personal'nogo brendinga. Moscow: FAIR – PRESS, 192.
- Golubkov, E. P. (1998). Marketingovye issledovaniia: teoriia, metodologiia i praktika. Moscow: Finpress, 416.
- Kevorkov, V. V. (2005). Praktikum po marketingu. Moscow: KNORUS, 418.
- Seliukov, M. V. (2012). Instrumentarii protsessa formirovaniia brenda regiona. FES: Finansy. Ekonomika. Strategiia: VGUIT, 8 (58), 35–40.
- Smirnov, E. A. (2004). Strategicheskii menedzhment, orientirovannyi na brend. Moscow: Vysshchee obrasovanie; Feniks, 320.
- Shustina, I. M. (2006). Uprovadzhennia systemy upravlinnia yakistiu produktsii na pidpryiemstvakh APK Ukrainy zghidno z mizhnarodnymy standartamy serii ISO 9000. Zovnishnia torhivlia: pravo ta ekonomika, 1, 38–41.
- Berg, P. O., Sevón, G. (2014, November). Food-branding places – A sensory perspective. Place Branding and Public Diplomacy, 10 (S4), 289–304. doi:10.1057/pb.2014.29
- Hosseinzadeh, A., Azad, N., Seyed Ali Akbar, S. M. (2013). A study on the effect of brand experience on consumer purchase experiences: A case study of food industry. Decision Science Letters, 3, 93–102. doi:10.5267/j.dsl.2013.07.008
- Kovbasnyi rynok Ukrainy. Stud24. Available: http://www.stud24.ru/marketing/page1.html
- Ekonomichna statystyka. State Statistics Service of Ukraine. Available: http://www.ukrstat.gov.ua/
- Kim-Galimova, V., Butenko, A., Shchapoval, E., Gusenko, N. (16.09.2010). 50 samyh populiarnyh brendov Ukrainy. Reiting Fokusa. Focus. Available: https://focus.ua/ratings/143859/
- Вest global brands. 2010 rankings. Interbrand. Available: http://interbrand.com/best-brands/
- Obsor ukrainskogo sektora kolbasnyh isdelii. Mir produktov. Portal prodovolstvennoi promyshchlennosti. Available: http://www.prodinfo.com.ua/
- Bannikova, A. (2007). Suchasnyi brendynh. Reklamist, 4, 23–28.
- LePla, F. J., Parker, L. M.; Translated from English: Bozhuk, S. G. (2003). Integrirovannyi brending. St. Petersburg: PH «Neva»; Moscow: OLMA-PRESS Invest, 320.
- Volkova, N. I., Oklander, T. O. (2009). Marketynh. Odesa: Nauka i tekhnika, 160.
- Voichak, A. V. (1998). Marketynhovyi menedzhment. Kyiv: KNEU, 129.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.