Розробка алгоритму формування нового бренду на ринку м’ясопереробної галузі України

Автор(и)

  • Анна Олександрівна Вальтер Херсонський державний аграрний університет, 73006, м. Херсон, вул. Рози Люксембург, 23, Україна https://orcid.org/0000-0001-7690-5728

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.72326

Ключові слова:

брендинг м’ясопереробної продукції, алгоритм формування нового бренду, конкурентоспроможність

Анотація

У статті проаналізований сучасний стан м’ясопереробної галузі України, з урахуванням структурного розподілу по виробникам. Обґрунтовано доцільність застосування брендингу підприємствами харчової промисловості України. Досліджені концептуальні засади планування нової продукції. Запропоновано адаптований до вітчизняних ринкових умов алгоритм формування нового бренду на цільовому ринку м’ясопереробної галузі.

Біографія автора

Анна Олександрівна Вальтер, Херсонський державний аграрний університет, 73006, м. Херсон, вул. Рози Люксембург, 23

Аспірант

Кафедра менеджменту організацій

Посилання

  1. Ukhachevych, Ya. P., Dubodielova, A. V. (2006). Formuvannia pozytyvnoho imidzhu produktsii: torhova marka chy brend? Visnyk NU «Lvivska politekhnika». Seriia «Lohistyka», 552, 141–146.
  2. Ellwood, J.; Translated from English: Kapurevskii, Yu. N. (2002). 100 priiomov effektivnogo brendinga. St. Petersburg: Piter, 290.
  3. Cheverton, P.; Translated from English: Tkachenko, K. (2004). Pochemu vashch brend ne rabotaet? Moscow: FAIR-PRESS, 208.
  4. Randall, J.; Translated from English: Saharcheva, R. (2003). Brending: Kratkii kurs. Moscow: FAIR – PRESS, 213.
  5. Mark, M., Pearson, C.; Translated from English: Domnina, V., Suhenko, A. (2005). Geroi i buntar'. Sosdanie brenda s pomosh'iu arhetipov. St. Petersburg: Piter, 336.
  6. McNally, D., Speak, K.; Translated from English: Tkachenko, K. (2004). Kak vydelit'sia is tolpy, ili Formula personal'nogo brendinga. Moscow: FAIR – PRESS, 192.
  7. Golubkov, E. P. (1998). Marketingovye issledovaniia: teoriia, metodologiia i praktika. Moscow: Finpress, 416.
  8. Kevorkov, V. V. (2005). Praktikum po marketingu. Moscow: KNORUS, 418.
  9. Seliukov, M. V. (2012). Instrumentarii protsessa formirovaniia brenda regiona. FES: Finansy. Ekonomika. Strategiia: VGUIT, 8 (58), 35–40.
  10. Smirnov, E. A. (2004). Strategicheskii menedzhment, orientirovannyi na brend. Moscow: Vysshchee obrasovanie; Feniks, 320.
  11. Shustina, I. M. (2006). Uprovadzhennia systemy upravlinnia yakistiu produktsii na pidpryiemstvakh APK Ukrainy zghidno z mizhnarodnymy standartamy serii ISO 9000. Zovnishnia torhivlia: pravo ta ekonomika, 1, 38–41.
  12. Berg, P. O., Sevón, G. (2014, November). Food-branding places – A sensory perspective. Place Branding and Public Diplomacy, 10 (S4), 289–304. doi:10.1057/pb.2014.29
  13. Hosseinzadeh, A., Azad, N., Seyed Ali Akbar, S. M. (2013). A study on the effect of brand experience on consumer purchase experiences: A case study of food industry. Decision Science Letters, 3, 93–102. doi:10.5267/j.dsl.2013.07.008
  14. Kovbasnyi rynok Ukrainy. Stud24. Available: http://www.stud24.ru/marketing/page1.html
  15. Ekonomichna statystyka. State Statistics Service of Ukraine. Available: http://www.ukrstat.gov.ua/
  16. Kim-Galimova, V., Butenko, A., Shchapoval, E., Gusenko, N. (16.09.2010). 50 samyh populiarnyh brendov Ukrainy. Reiting Fokusa. Focus. Available: https://focus.ua/ratings/143859/
  17. Вest global brands. 2010 rankings. Interbrand. Available: http://interbrand.com/best-brands/
  18. Obsor ukrainskogo sektora kolbasnyh isdelii. Mir produktov. Portal prodovolstvennoi promyshchlennosti. Available: http://www.prodinfo.com.ua/
  19. Bannikova, A. (2007). Suchasnyi brendynh. Reklamist, 4, 23–28.
  20. LePla, F. J., Parker, L. M.; Translated from English: Bozhuk, S. G. (2003). Integrirovannyi brending. St. Petersburg: PH «Neva»; Moscow: OLMA-PRESS Invest, 320.
  21. Volkova, N. I., Oklander, T. O. (2009). Marketynh. Odesa: Nauka i tekhnika, 160.
  22. Voichak, A. V. (1998). Marketynhovyi menedzhment. Kyiv: KNEU, 129.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-26

Як цитувати

Вальтер, А. О. (2016). Розробка алгоритму формування нового бренду на ринку м’ясопереробної галузі України. Technology Audit and Production Reserves, 3(4(29), 12–17. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.72326

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження