Дослідження сучасного стану рекламного ринку України
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.74836Ключові слова:
рекламний ринок, рекламна стратегія, ринок маркетингових сервісів, ринок директ-маркетингуАнотація
У статті проведено аналіз обсягу медійного рекламного ринку України. Розглянуто динаміку обсягу таких видів медіа реклами, як: ТБ-реклама, реклама в пресі, радіо реклама, зовнішня реклама, реклама в кінотеатрах, Інтернет-реклама та їх доцільність використання на промислових і машинобудівних підприємствах. Розглянуто обсяг ринку маркетингових сервісів та обсяг ринку директ-маркетингу України.
Посилання
- Lasebnik, M. Ob'em reklamnogo rynka Ukrainy 2014 i prognos ob'emov rynka 2015. Ekspertnyi prognos Vseukrainskoi reklamnoi koalitsii. Vseukrainskaia reklamnaia koalitsiia. Available: http://www.adcoalition.org.ua/ckeditor_assets/V%20_%20Statistics/V_UA_2014-15.pdf. Last accessed: 10.06.2016.
- Lasebnik, M. Ob'em reklamnogo rynka Ukrainy 2015 i prognos ob'emov rynka 2016. Ekspertnaia otsenka Vseukrainskoi reklamnoi koalitsii. Vseukrainskaia reklamnaia koalitsiia. Available: http://www.adcoalition.org.ua/adv/statistics. Last accessed: 10.06.2016.
- Lasebnik, M. Ob'em reklamno-kommunikatsionnogo rynka Ukrainy 2007-2014 gg. Vseukrainskaia reklamnaia koalitsiia. Available: http://www.adcoalition.org.ua/ckeditor_assets/V_UA_2007-2014.pdf. Last accessed: 10.06.2016.
- GroupM. Available: https://www.groupm.com/. Last accessed: 11.06.2016.
- ZenithOptimedia. Available: http://zenithoptimedia.com.ua. Last accessed: 10.06.2016.
- International Marketing Data and Statistics 2014. (2013). Euromonitor International Ltd., 1000. Available: http://www.euromonitor.com/medialibrary/PDF/Book_IMDAS_2014.pdf. Last accessed: 15.06.2016.
- Warc. Available: http://www.warc.com/. Last accessed: 10.06.2016.
- Carat. Redefining media. Available: http://www.carat.com. Last accessed: 10.06.2016.
- Statistics and facts about the Advertising Industry in the United States. The Statistics Portal. Available: http://www.statista.com/topics/979/advertising-in-the-us/. Last accessed: 15.06.2016.
- Kharenko, A. O. (2009). Monitorynh reklamnoho rynku Ukrainy. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho ahrarnoho universytetu, Vol. 71, Part 2, 14–18.
- Arkhypova, T. V. (2001). Kharakterystyka rynku reklamnykh posluh Ukrainy. Problemy formuvannia rynkovoi ekonomiky, 9, 255–262.
- Romat, V. Ye. (2004). Derzhavne upravlinnia reklamnoiu diialnistiu v Ukraini (teoretyko-metodolohichnyi aspekt). Kyiv, 36. Available: http://disser.com.ua/contents/33991.html. Last accessed: 10.06.2016.
- Kara, N. I., Zaiats, R. Ya., Trach, O. Yu. (2010). Rynok reklamy v Ukraini ta Nimechchyni: suchasnyi stan ta tendentsii rozvytku. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 690, 297–301.
- Horokhovskyi, O. (2015). Pidsumky-2015: yakym buv reklamnyi rynok roku, shcho mynaie. Forbes. Available: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1408278-pidsumki-2015-yakim-buv-reklamnij-rinok-roku-shcho-minae. Last accessed: 15.06.2016.
- Arestenko, T. V., Arestenko, V. V. (2014). Reklamnyi menedzhment: analiz tendentsii ta osoblyvostei rozvytku mediinoho rynku Ukrainy. Zbirnyk naukovykh prats Tavriiskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu (ekonomichni nauky), 3, 29–32.
- Kozhukhivska, R. B. (2012). Investytsiina pryvablyvist reklamnoho rynku Ukrainy na osnovi Internet-komunikatsii. Investytsii: praktyka ta dosvid. Ser. Ekonomika, 5, 7–11.
- Yarova, I. (2006). Internet yak instrument prosuvannia produktsii promyslovykh pidpryiemstv. Ekonomika Ukrainy, 12, 48–53.
- Interactive Advertising Bureau. Available: http://www.iab.com. Last accessed: 10.06.2016.
- Dynamika vykorystannia Internet v Ukraini. Marketynhovi doslidzhennia. Available: http://marketing.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=13&newsid=36#_ftn1. Last accessed: 15.06.2016.
- Dynamics of using the Internet in Ukraine. (28.10.2013). Kiev International Institute of Sociology. Available: http://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=199. Last accessed: 15.06.2016.
- Minchenko, O. (28.03.2016). Pronyknennia internetu v Ukraini vpershe perevyshchylo 60 %. Watcher. Available: http://watcher.com.ua/2016/03/28/pronyknennya-internetu-v-ukrayini-vpershe-perevyschylo-60/. Last accessed: 12.05.2016.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Лилия Сергеевна Поклонская
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.