Дослідження сучасного стану рекламного ринку України

Автор(и)

  • Лілія Сергіївна Поклонська Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, пр. Науки 9а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0001-8831-1476

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.74836

Ключові слова:

рекламний ринок, рекламна стратегія, ринок маркетингових сервісів, ринок директ-маркетингу

Анотація

У статті проведено аналіз обсягу медійного рекламного ринку України. Розглянуто динаміку обсягу таких видів медіа реклами, як: ТБ-реклама, реклама в пресі, радіо реклама, зовнішня реклама, реклама в кінотеатрах, Інтернет-реклама та їх доцільність використання на промислових і машинобудівних підприємствах. Розглянуто обсяг ринку маркетингових сервісів та обсяг ринку директ-маркетингу України.

Біографія автора

Лілія Сергіївна Поклонська, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, пр. Науки 9а, м. Харків, Україна, 61166

Аспірант

Кафедра економіки, організації та планування діяльності підприємства

Посилання

  1. Lasebnik, M. Ob'em reklamnogo rynka Ukrainy 2014 i prognos ob'emov rynka 2015. Ekspertnyi prognos Vseukrainskoi reklamnoi koalitsii. Vseukrainskaia reklamnaia koalitsiia. Available: http://www.adcoalition.org.ua/ckeditor_assets/V%20_%20Statistics/V_UA_2014-15.pdf. Last accessed: 10.06.2016.
  2. Lasebnik, M. Ob'em reklamnogo rynka Ukrainy 2015 i prognos ob'emov rynka 2016. Ekspertnaia otsenka Vseukrainskoi reklamnoi koalitsii. Vseukrainskaia reklamnaia koalitsiia. Available: http://www.adcoalition.org.ua/adv/statistics. Last accessed: 10.06.2016.
  3. Lasebnik, M. Ob'em reklamno-kommunikatsionnogo rynka Ukrainy 2007-2014 gg. Vseukrainskaia reklamnaia koalitsiia. Available: http://www.adcoalition.org.ua/ckeditor_assets/V_UA_2007-2014.pdf. Last accessed: 10.06.2016.
  4. GroupM. Available: https://www.groupm.com/. Last accessed: 11.06.2016.
  5. ZenithOptimedia. Available: http://zenithoptimedia.com.ua. Last accessed: 10.06.2016.
  6. International Marketing Data and Statistics 2014. (2013). Euromonitor International Ltd., 1000. Available: http://www.euromonitor.com/medialibrary/PDF/Book_IMDAS_2014.pdf. Last accessed: 15.06.2016.
  7. Warc. Available: http://www.warc.com/. Last accessed: 10.06.2016.
  8. Carat. Redefining media. Available: http://www.carat.com. Last accessed: 10.06.2016.
  9. Statistics and facts about the Advertising Industry in the United States. The Statistics Portal. Available: http://www.statista.com/topics/979/advertising-in-the-us/. Last accessed: 15.06.2016.
  10. Kharenko, A. O. (2009). Monitorynh reklamnoho rynku Ukrainy. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho ahrarnoho universytetu, Vol. 71, Part 2, 14–18.
  11. Arkhypova, T. V. (2001). Kharakterystyka rynku reklamnykh posluh Ukrainy. Problemy formuvannia rynkovoi ekonomiky, 9, 255–262.
  12. Romat, V. Ye. (2004). Derzhavne upravlinnia reklamnoiu diialnistiu v Ukraini (teoretyko-metodolohichnyi aspekt). Kyiv, 36. Available: http://disser.com.ua/contents/33991.html. Last accessed: 10.06.2016.
  13. Kara, N. I., Zaiats, R. Ya., Trach, O. Yu. (2010). Rynok reklamy v Ukraini ta Nimechchyni: suchasnyi stan ta tendentsii rozvytku. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 690, 297–301.
  14. Horokhovskyi, O. (2015). Pidsumky-2015: yakym buv reklamnyi rynok roku, shcho mynaie. Forbes. Available: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1408278-pidsumki-2015-yakim-buv-reklamnij-rinok-roku-shcho-minae. Last accessed: 15.06.2016.
  15. Arestenko, T. V., Arestenko, V. V. (2014). Reklamnyi menedzhment: analiz tendentsii ta osoblyvostei rozvytku mediinoho rynku Ukrainy. Zbirnyk naukovykh prats Tavriiskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu (ekonomichni nauky), 3, 29–32.
  16. Kozhukhivska, R. B. (2012). Investytsiina pryvablyvist reklamnoho rynku Ukrainy na osnovi Internet-komunikatsii. Investytsii: praktyka ta dosvid. Ser. Ekonomika, 5, 7–11.
  17. Yarova, I. (2006). Internet yak instrument prosuvannia produktsii promyslovykh pidpryiemstv. Ekonomika Ukrainy, 12, 48–53.
  18. Interactive Advertising Bureau. Available: http://www.iab.com. Last accessed: 10.06.2016.
  19. Dynamika vykorystannia Internet v Ukraini. Marketynhovi doslidzhennia. Available: http://marketing.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=13&newsid=36#_ftn1. Last accessed: 15.06.2016.
  20. Dynamics of using the Internet in Ukraine. (28.10.2013). Kiev International Institute of Sociology. Available: http://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=199. Last accessed: 15.06.2016.
  21. Minchenko, O. (28.03.2016). Pronyknennia internetu v Ukraini vpershe perevyshchylo 60 %. Watcher. Available: http://watcher.com.ua/2016/03/28/pronyknennya-internetu-v-ukrayini-vpershe-perevyschylo-60/. Last accessed: 12.05.2016.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-26

Як цитувати

Поклонська, Л. С. (2016). Дослідження сучасного стану рекламного ринку України. Technology Audit and Production Reserves, 4(5(30), 4–13. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.74836

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження