Дослідження інтервалів прибуття автобусів та часу очікування пасажирів міських маршрутів

Автор(и)

  • Olexiy Kuzkin Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063, Україна https://orcid.org/0000-0002-3160-1285

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.75166

Ключові слова:

міський громадський транспорт, інтервал руху, нерегулярність, тривалість очікування, закон розподілу

Анотація

Наведені результати емпіричного дослідження статистичних розподілів часових інтервалів між прибуттям автобусів та тривалістю очікування пасажирів на зупиночних пунктах міського громадського транспорту, які розташовані на спільній ділянці декількох автобусних маршрутів. Встановлено, що неузгодженість розкладів руху автобусів різних маршрутів збільшує тривалість очікування пасажирів на зупинці в середньому на 15-25 %.

Біографія автора

Olexiy Kuzkin, Запорізький національний технічний університет, вул. Жуковського 64, м. Запоріжжя, Україна, 69063

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Ceder, A. (2007). Public Transit Planning and Operation: Theory, Modeling And Practice. Elsevier: Butterworth-Heinemann, 626.
  2. Litman, T. (2015). Evaluating Public Transit Benefits and Costs. Victoria Transport Policy Institute, 141.
  3. Hodge, D. C., Orrell, J. D. (1995). Measuring Level of Service and Performance in Public Transportation. Seattle: Washington State Transportation Center, 37.
  4. Efremov, I. S., Kobosev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teoriia gorodskih passazhirskih perevosok. Moscow: Vysshchaia shchkola, 535.
  5. Spirin, I. V. (2004). Perevoski passazhirov gorodskim transportom. Moscow: IKTs «Akademkniga», 413.
  6. Salek, M. D., Machemehl, R. B. (1999). Characterizing bus transit passenger wait times. Austin: University of Texas, 229.
  7. Fan, W., Machemehl, R. B. (2008). A Tabu Search Based Heuristic Method for the Transit Route Network Design Problem. Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems, 387–408. doi:10.1007/978-3-540-73312-6_20
  8. Zilbertal, A. H. (1932). Tramvainoe hosiaistvo: rukovodstvo dlia rabotnikov tramvaia i uchashihsia. Moscow-Leningrad: OGIS-Gostransisdat, 304.
  9. Luethi, M., Weidmann, U., Nash, A. (2006). Passenger Arrival Rates at Public Transport Stations. ETH Zurich: Institute for Transport Planning and Systems, 12.
  10. Vasylenko, T. Ye., Fesenko, D. V., Dulniavka, O. Y. (2009). Doslidzhennia rozpodilu chasu ochikuvannia pasazhyramy na avtobusy na sumisnii diliantsi marshrutiv. Visti avtomobilno-dorozhnoho instytutu, 2 (9), 206–214.
  11. Mishalani, R., McCord, M., Wirtz, J. (2006, May). Passenger Wait Time Perceptions at Bus Stops: Empirical Results and Impact on Evaluating Real – Time Bus Arrival Information. Journal of Public Transportation, Vol. 9, № 2, 89–106. doi:10.5038/2375-0901.9.2.5
  12. Islam, M. K., Vandebona, U. (2010). Reliability analysis of public transit systems using stochastic simulation. Australasian Transport Research Forum (ATRF), 33rd, 2010, Canberra, ACT, Australia. Canberra: Bureau of Infrastructure, Transport and Regional Economics (BITRE), 13.
  13. Gorbachov, P. F., Chyzhyk, V. M. (2012). Doslidzhennia chasu ochikuvannia pasazhyriv na zupynochnykh punktakh miskoho pasazhyrskoho transportu. Avtomobilnyi transport, 30, 134–138.
  14. Ruan, M., Lin, J. (2009, January). An Investigation of Bus Headway Regularity and Service Performance in Chicago Bus Transit System. Transport Chicago, Annual Conference, 14.
  15. Gorbachev, P. F. (2007). Parametry plotnosti raspredeleniia vremeni ozhidaniia passazhirami gorodskih marshchrutov. Vestnik Kharkovskogo natsionalnogo avtomobilno-dorozhnogo universiteta, 37, 90–95.
  16. Gong, H., Chen, X., Yu, L., Wu, L. (2016, April 4). An application-oriented model of passenger waiting time based on bus departure time intervals. Transportation Planning and Technology, Vol. 39, № 4, 424–437. doi:10.1080/03081060.2016.1160583

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-26

Як цитувати

Kuzkin, O. (2016). Дослідження інтервалів прибуття автобусів та часу очікування пасажирів міських маршрутів. Technology Audit and Production Reserves, 4(3(30), 4–8. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.75166