Формування соціально-маркетингової оцінки сервісної якості міських пасажирських транспортних послуг

Автор(и)

  • Володимир Олексійович Вдовиченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2746-8175

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.80693

Ключові слова:

сервісна якість, транспортне обслуговування, міський громадський пасажирський транспорт, соціально-маркетингові потреби

Анотація

Виділені маркетингові стимули формування сервісної якості міських пасажирських транспортних послуг, які відображають її споживчі властивості. Запропоновано підхід до оцінки сервісної якості міських пасажирських транспортних послуг на основі визначення рівня їх споживчого потенціалу шляхом виділення міжрівневих розривів технічної пропозиції міського громадського пасажирського транспорту та соціально-маркетингових потреб пасажирів.

Біографія автора

Володимир Олексійович Вдовиченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. Aksenova, E. S. (2006). Razvitie passazhirskoi transportnoi sistemy kak odnogo iz uslovii sovershenstvovaniia sotsial'noi infrastruktury goroda. Moscow, 25.
  2. Shpylovyi, I. (2010). Methodical bases of control of urban ridership systems. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 3(6(45)), 33–38. Available: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/2846
  3. Vdovychenko, V., Nagornyy, Y. (2016). Formation of methodological levels of assessing city public passenger transport efficiency. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 3(3(81)), 44–51. doi:10.15587/1729-4061.2016.71687
  4. Kuzhel, V. P., Ishchenko, A. P., Byshko, M. O. (2013). Vyznachennia rivnia yakosti pasazhyrskykh perevezen z pozytsii pasazhyra. Visnyk SNU im. Volodymyra Dalia, 15 (204), Part 2, 274–278.
  5. Vinichenko, V. S., Tarasiuk, I. Yu. (2011). Analiz faktoriv i umov, yaki vplyvaiut na yakist pasazhyrskykh perevezen na miskomu pasazhyrskomu transporti. Komunalne hospodarstvo mist, Vol. 99, 369–374.
  6. Seco, A. J. M., Gonçalves, J. H. G. (2007, August 17). The quality of public transport: relative importance of different performance indicators and their potential to explain modal choice. Urban Transport XIII: Urban Transport and the Environment in the 21st Century, Vol. 96, 313–325. doi:10.2495/ut070301
  7. Turpishcheva, M. S., Nurgaliev, E. R. (2014). Metodika otsenki kachestva sistemy passazhirskih avtoperevozok. Vestnik Astrahanskogo gosudarstvennogo tehnicheskogo universiteta, 1 (57), 42–46.
  8. dell’Olio, L., Ibeas, A., Cecin, P. (2011, January). The quality of service desired by public transport users. Transport Policy, Vol. 18, № 1, 217–227. doi:10.1016/j.tranpol.2010.08.005
  9. de Oña, R., López, G., Rios, F. J. D. de los, de Oña, J. (2014, December). Cluster Analysis for Diminishing Heterogeneous Opinions of Service Quality Public Transport Passengers. Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 162, 459–466. doi:10.1016/j.sbspro.2014.12.227
  10. Eboli, L., Mazzulla, G. (2011, January). A methodology for evaluating transit service quality based on subjective and objective measures from the passenger’s point of view. Transport Policy, Vol. 18, № 1, 172–181. doi:10.1016/j.tranpol.2010.07.007
  11. d’Ovidio, F. D., Leogrande, D., Mancarella, R., Schinzano, A., Viola, D. (2014). A Multivariate Analysis of the Quality of Public Transport Services. Procedia Economics and Finance, Vol. 17, 238–247. doi:10.1016/s2212-5671(14)00868-5
  12. Lai, W.-T., Chen, C.-F. (2011, March). Behavioral intentions of public transit passengers – The roles of service quality, perceived value, satisfaction and involvement. Transport Policy, Vol. 18, № 2, 318–325. doi:10.1016/j.tranpol.2010.09.003
  13. Iseki, H., Taylor, B. (2010, September). Style versus Service? An Analysis of User Perceptions of Transit Stops and Stations. Journal of Public Transportation, Vol. 13, № 3, 23–48. doi:10.5038/2375-0901.13.3.2
  14. Mahmoud, M., Hine, J., Kashyap, A. (2011). Bus Transit Service Quality Monitoring in UK: A Methodological Framework. Proceedings of the Irish Transport Research Network Conference, Vol. 31, 31–40.
  15. Fedoskina, L. A. (2008). Metodika «SERVQUAL» kak instrument povysheniia innovatsionnoi aktivnosti v organizatsiiah sfery uslug. Kreativnaia ekonomika, 3 (15), 73–83.
  16. Melnyk, T. S., Khrystofor, O. V. (2011). Pokaznyky bezpeky pasazhyrskoho transportu v systemi SERVQUAL ta kompleksnii otsintsi konkurentospromozhnosti. Transportnye sistemy i tehnologii perevozok, 2, 69–73.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Як цитувати

Вдовиченко, В. О. (2016). Формування соціально-маркетингової оцінки сервісної якості міських пасажирських транспортних послуг. Technology Audit and Production Reserves, 5(2(31), 42–48. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.80693