Виявлення інтервалів очікування в бізнес-процесах на основі аналізу послідовностей подій

Автор(и)

  • Сергей Федорович Чалый Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-9982-9091
  • Игорь Викторович Левыкин Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0001-5474-6965

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.80970

Ключові слова:

бізнес-процес, інтелектуальний аналіз процесів, процесне управління, ресурси, інтервал очікування

Анотація

Досліджено бізнес-процеси, що спільно використовують ресурси. Показано, що зниження ефективності управління такими процесами пов'язано з очікуванням доступу до загальних ресурсів. На основі дослідження логів бізнес-процесів визначені необхідні і достатні умови для виникнення інтервалів очікування в ході виконання процесу. Запропоновано метод виявлення інтервалів очікування на основі аналізу записів логів таких процесів.

Біографії авторів

Сергей Федорович Чалый, Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166

Доктор технічних наук, професор

Кафедра інформаційних управляючих систем

Игорь Викторович Левыкин, Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра інформаційних управляючих систем

Посилання

  1. Weske, М. (2007). Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures. Springer Berlin Heidelberg, 368. doi:10.1007/978-3-540-73522-9
  2. Maier, R., Remus, U. (2002). Defining process-oriented knowledge management strategies. Knowledge and Process Management, Vol. 9, № 2, 103–118. doi:10.1002/kpm.136
  3. Van der Aalst, W. M. P. (2011). Process Mining: Discovery, Conformance and Enhancement of Business Processes. Springer Berlin Heidelberg, 352. doi:10.1007/978-3-642-19345-3
  4. Van der Aalst, W. M. P. (2014). Process Mining in the Large: A Tutorial. Business Intelligence. Springer Science + Business Media, 33–76. doi:10.1007/978-3-319-05461-2_2
  5. Bose, R. P. J. C., van der Aalst, W. M. P., Zliobaite, I., Pechenizkiy, M. (2011). Handling Concept Drift in Process Mining. Advanced Information Systems Engineering. Springer Science + Business Media, 391–405. doi:10.1007/978-3-642-21640-4_30
  6. Verbeek, H. M. W., Buijs, J. C. A. M., van Dongen, B. F., van der Aalst, W. M. P. (2011). XES, XESame, and ProM 6. Lecture Notes in Business Information Processing. Springer Science + Business Media, 60–75. doi:10.1007/978-3-642-17722-4_5
  7. Gunther, C. W. (2008). Process Mining in Flexible Environments. Berlin: Eindhoven University of Technology, 228.
  8. Günther, C. W., van der Aalst, W. M. P. (2007). Fuzzy Mining – Adaptive Process Simplification Based on Multi-perspective Metrics. Lecture Notes in Computer Science. Springer Science + Business Media, 328–343. doi:10.1007/978-3-540-75183-0_24
  9. Popova, V., Sharpanskykh, A. (2009, September 19). Formal analysis of executions of organizational scenarios based on process-oriented specifications. Applied Intelligence, Vol. 34, № 2, 226–244. doi:10.1007/s10489-009-0192-9
  10. Van der Aalst, W. M. P., van Hee, K. M. (2002). Workflow Management: Models, Methods, and Systems. Cambridge, MA: MIT press, 361.
  11. Utgoff, P. E. (1994). An Improved Algorithm for Incremental Induction of Decision Trees. Machine Learning Proceedings 1994. Elsevier BV, 318–325. doi:10.1016/b978-1-55860-335-6.50046-5

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Як цитувати

Чалый, С. Ф., & Левыкин, И. В. (2016). Виявлення інтервалів очікування в бізнес-процесах на основі аналізу послідовностей подій. Technology Audit and Production Reserves, 5(2(31), 71–76. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.80970