Дослідження змісту та конвертації соціального капіталу як складового елементу корпоративного капіталу

Автор(и)

  • Natalia Korzh Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, вул. Соборна, 87, м. Вінниця, Україна, 21000, Україна https://orcid.org/0000-0002-4901-3078

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.81455

Ключові слова:

соціальний капітал, споживчий капітал, організаційний капітал, довіра, соціальна і корпоративна відповідальність

Анотація

Проаналізовані основні теоретичні підходи до визначення поняття «соціальний капітал». На основі аналізу конвертації складових соціального капіталу здійснено його розмежування за значимістю у створенні прибавочного продукту. Розроблено структуру соціального капіталу як складової частини корпоративного капіталу, відповідно до якої соціальний капітал включає споживчий та організаційний капітали.

Біографія автора

Natalia Korzh, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, вул. Соборна, 87, м. Вінниця, Україна, 21000

Доктор економічних наук, доцент

Кафедра менеджменту та адміністрування

Посилання

  1. Bourdieu, P. (1986). The forms of capital. Handbook of Theory and Research for the Sociology of Education. N.Y.: Greenwood, 241–258.
  2. Bourdieu, P. (1984). Distinction. Social Critique of the Judgement of Taste. London: Routledge and Kegan Paul, 615.
  3. Coleman, J. S. (1988). Social Capital in the Creation of Human Capital. American Journal of Sociology, Vol. 94, 95–120. doi:10.1086/228943
  4. Coleman, J. (1990). Foundations of Social Theory. Cambridge, 307.
  5. Kuzmenko, V. P. (2007). Teoriia liudskoho i sotsialnoho kapitalu ta kooperatsiia innovatsiinoho vyrobnytstva postradianskykh krain. Istoriia narodnoho hospodarstva ta ekonomichnoi dumky Ukrainy, Vol. 39-40, 5–21. Available: http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9305
  6. Tugan-Baranovskii, M. I. (1989). Sotsial'nye osnovy kooperatsii. Moscow: Ekonomika, 496.
  7. Gugnin, E., Chepak, V. (2001). Fenomen sotsial'nogo kapitala. Sotsiologiia: teoriia, metody, marketing, № 1, 49–56. Available: http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89923
  8. Woolcock, M. (2000). The Place of Social Capital in Understanding Social and Economic Outcomes. Paper presented for an international symposium on The Contribution of Human and Social Capital to Sustained Economic Growth and Well-Being, HRD. Canada. Available: http://www.oecd.org/innovation/research/1824913.pdf
  9. Social Capital: Publications and Reports. The World Bank. Available: http://www.worldbank.org/. Last accessed: 30.04.2013
  10. Macherinskene, I. M., Minkute-Genrikson, R. V., Simanavichene, Zh. I. (2009). Sotsial'nyi kapital organizatsii: metodologiia issledovaniia. Ekonomika obrazovaniia, № 2-1, 29–39.
  11. Lebediev, I. V. (2009). Sotsialnyi kapital yak chynnyk efektyvnoho menedzhmentu. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, Vol. 37, 95–100. Available: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/799
  12. Putnam, R. D. (1993).The Prosperous Community: Social Capital and Public Life. The American Prospect, № 13. Available: http://xroads.virginia.edu/~HYPER/detoc/assoc/13putn.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Як цитувати

Korzh, N. (2016). Дослідження змісту та конвертації соціального капіталу як складового елементу корпоративного капіталу. Technology Audit and Production Reserves, 5(4(31), 29–33. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.81455

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження