Розробка стратегії управління людськими ресурсами на основі маркетингу

Автор(и)

  • Lidiia Pashchuk Київський національний університет імені Тараса Шевченка, вул. Володимирська, 60, Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0003-1184-1545

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.81474

Ключові слова:

стратегія управління людськими ресурсами, маркетинг, маркетингове середовище, конкурентна позиція, персонал

Анотація

Запропоновано методичний підхід до розробки стратегії управління персоналом на засадах маркетингу та проведено оцінювання хімічних підприємств за пропонованою методикою. Згідно розроблених інструментів виконано загальну оцінка стану управління персоналом на підприємствах хімічної галузі України та сформовано рекомендації до управління персоналом на зазначених підприємствах.

Біографія автора

Lidiia Pashchuk, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, вул. Володимирська, 60, Київ, Україна, 01033

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Посилання

  1. Armstrong, M. (2001). Strategic Human Resource Management. London: Kogan Page, 543.
  2. Buhner, R. (1998). Personal-Management. Munchen: Verlag, 568.
  3. Torrington, D., Hall, L. (1998). Human Resource Management. Hertfordshire: Prentice Hall, 679.
  4. Boselie, P. (2009). A Balanced Approach to Understanding the Shaping of Human Resource Management in Organisations. Management Revue, 20 (1), 90–108.
  5. Buller, P. F., McEvoy, G. M. (2012, March). Strategy, human resource management and performance: Sharpening line of sight. Human Resource Management Review, Vol. 22, № 1, 43–56. doi:10.1016/j.hrmr.2011.11.002
  6. Lengnick-Hall, M. L., Lengnick-Hall, C. A., Andrade, L. S., Drake, B. (2009, June). Strategic human resource management: The evolution of the field. Human Resource Management Review, Vol. 19, № 2, 64–85. doi:10.1016/j.hrmr.2009.01.002
  7. Stone, D. L., Deadrick, D. L. (2015, June). Challenges and opportunities affecting the future of human resource management. Human Resource Management Review, Vol. 25, № 2, 139–145. doi:10.1016/j.hrmr.2015.01.003
  8. Breaugh, J. A. (2008, September). Employee recruitment: Current knowledge and important areas for future research. Human Resource Management Review, Vol. 18, № 3, 103–118. doi:10.1016/j.hrmr.2008.07.003
  9. Truss, C., Shantz, A., Soane, E., Alfes, K., Delbridge, R. (2013, May 24). Employee engagement, organisational performance and individual well-being: exploring the evidence, developing the theory. The International Journal of Human Resource Management, Vol. 24, № 14, 2657–2669. doi:10.1080/09585192.2013.798921
  10. Greene, W. E., Walls, G. D., Schrest, L. J. (1994, December). Internal Marketing. Journal of Services Marketing, Vol. 8, № 4, 5–13. doi:10.1108/08876049410070682
  11. Kotler, P., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V. (2001). Principles of Marketing: Third European Edition. Harlow: Prentice Hall, 888.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Як цитувати

Pashchuk, L. (2016). Розробка стратегії управління людськими ресурсами на основі маркетингу. Technology Audit and Production Reserves, 5(4(31), 33–38. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.81474

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження