Розробка стратегії управління людськими ресурсами на основі маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.81474Ключові слова:
стратегія управління людськими ресурсами, маркетинг, маркетингове середовище, конкурентна позиція, персоналАнотація
Запропоновано методичний підхід до розробки стратегії управління персоналом на засадах маркетингу та проведено оцінювання хімічних підприємств за пропонованою методикою. Згідно розроблених інструментів виконано загальну оцінка стану управління персоналом на підприємствах хімічної галузі України та сформовано рекомендації до управління персоналом на зазначених підприємствах.
Посилання
- Armstrong, M. (2001). Strategic Human Resource Management. London: Kogan Page, 543.
- Buhner, R. (1998). Personal-Management. Munchen: Verlag, 568.
- Torrington, D., Hall, L. (1998). Human Resource Management. Hertfordshire: Prentice Hall, 679.
- Boselie, P. (2009). A Balanced Approach to Understanding the Shaping of Human Resource Management in Organisations. Management Revue, 20 (1), 90–108.
- Buller, P. F., McEvoy, G. M. (2012, March). Strategy, human resource management and performance: Sharpening line of sight. Human Resource Management Review, Vol. 22, № 1, 43–56. doi:10.1016/j.hrmr.2011.11.002
- Lengnick-Hall, M. L., Lengnick-Hall, C. A., Andrade, L. S., Drake, B. (2009, June). Strategic human resource management: The evolution of the field. Human Resource Management Review, Vol. 19, № 2, 64–85. doi:10.1016/j.hrmr.2009.01.002
- Stone, D. L., Deadrick, D. L. (2015, June). Challenges and opportunities affecting the future of human resource management. Human Resource Management Review, Vol. 25, № 2, 139–145. doi:10.1016/j.hrmr.2015.01.003
- Breaugh, J. A. (2008, September). Employee recruitment: Current knowledge and important areas for future research. Human Resource Management Review, Vol. 18, № 3, 103–118. doi:10.1016/j.hrmr.2008.07.003
- Truss, C., Shantz, A., Soane, E., Alfes, K., Delbridge, R. (2013, May 24). Employee engagement, organisational performance and individual well-being: exploring the evidence, developing the theory. The International Journal of Human Resource Management, Vol. 24, № 14, 2657–2669. doi:10.1080/09585192.2013.798921
- Greene, W. E., Walls, G. D., Schrest, L. J. (1994, December). Internal Marketing. Journal of Services Marketing, Vol. 8, № 4, 5–13. doi:10.1108/08876049410070682
- Kotler, P., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V. (2001). Principles of Marketing: Third European Edition. Harlow: Prentice Hall, 888.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Lidiia Pashchuk
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.