Формування адаптивних динамічних сценаріїв у комп'ютерних системах навчання

Автор(и)

  • Євген Борисович Артамонов Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Україна https://orcid.org/0000-0002-9875-7372
  • Олександр Володимирович Панфьоров Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058, Україна https://orcid.org/0000-0002-8433-2672

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.86342

Ключові слова:

адаптивні навчальні матеріали, електронне навчання, навчальний процес, тестування знань

Анотація

В роботі показано принципи та фактори, що застосовуються при формуванні бази знань з різних дисциплін. Розглянуто нелінійний підхід до навчання, порівняно його з існуючим в навчанні лінійним. Розроблено модель нелінійного освітнього процесу з адаптивним формуванням навчальних матеріалів. На базі створеної моделі побудовано комплексний алгоритм функціонування адаптивних навчальних курсів.

Біографії авторів

Євген Борисович Артамонов, Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра комп’ютеризованих систем управління

Олександр Володимирович Панфьоров, Національний авіаційний університет, пр. Комарова, 1, м. Київ, Україна, 03058

Аспірант

Кафедра комп’ютеризованих систем управління

Посилання

  1. In: Moran, D. J., Malott, R. W. (2004). Evidence-Based Educational Methods. Elsevier Science & Technology Books, 408. doi:10.1016/b978-0-12-506041-7.x5000-1
  2. Cristea, A., Aroyo, L. (2002). Adaptive Authoring of Adaptive Educational Hypermedia. Lecture Notes in Computer Science, 2347, 122–132. doi:10.1007/3-540-47952-x_14
  3. In: Spector, J. M. (2015). The SAGE Encyclopedia of Educational Technology. SAGE Publications, Inc., 604. doi:10.4135/9781483346397
  4. Chatzopoulou, D. I., Economides, A. A. (2010). Adaptive assessment of student’s knowledge in programming courses. Journal of Computer Assisted Learning, 26 (4), 258–269. doi:10.1111/j.1365-2729.2010.00363.x
  5. Eggen, T. J. H. M., Straetmans, G. J. J. M. (2000). Computerized Adaptive Testing for Classifying Examinees into three Categories. Educational and Psychological Measurement, 60 (5), 713–734. doi:10.1177/00131640021970862
  6. Stocking, M. L. (1996). An Alternative Method for Scoring Adaptive Tests. Journal of Educational and Behavioral Statistics, 21 (4), 365–389. doi:10.2307/1165340
  7. Schnipke, D. L., Green, B. F. (1995). A Comparison of Item Selection Routines in Linear and Adaptive Tests. Journal of Educational Measurement, 32 (3), 227–242. doi:10.1111/j.1745-3984.1995.tb00464.x
  8. Van der Linden, W. J. (2008). Using Response Times for Item Selection in Adaptive Testing. Journal of Educational and Behavioral Statistics, 33 (1), 5–20. doi:10.3102/1076998607302626
  9. Liu, C. M., Sun, Y. J., Li, H. Y. (2013). Adaptive Learning System Designed and Learning Program Optimization Algorithm. Applied Mechanics and Materials, 347-350, 3114–3118. doi:10.4028/www.scientific.net/amm.347-350.3114
  10. Xiao, J. Q. (2013). Research on Student Model of Adaptive Learning System Based on Semantic Web. Advanced Materials Research, 739, 562–565. doi:10.4028/www.scientific.net/amr.739.562
  11. Artamonov, E. B., Zholdakov, O. O. (2010). Concept of creating a software environment for automated text manipulation. Proceedings of National Aviation University, 44 (3), 111–115. doi:10.18372/2306-1472.44.1916
  12. Artamonov, Ye. B., Maslovskyi, B. H. (2007). Vyrishennia problemy vykorystannia yakisnoi klasyfikatsii parametriv v intelektualnykh systemakh. Elektronika i zviazok. Tematychnyi vypusk «Problemy elektroniky», Part 3, 77–79.
  13. Sato, S., Sasaki, Y. (2003). Automatic collection of related terms from the web. Proceedings of the 41st Annual Meeting on Association for Computational Linguistics – ACL’03, 2, 121–124. doi:10.3115/1075178.1075196
  14. Karpova, T. (2002). Bazy dannyh: modeli, razrabotka, realizatsiia. St. Petersburg: Piter, 304.
  15. Hahalin, G. K., Voskresenskii, A. L. (2006). Kontekstnoe fragmentirovanie v lingvisticheskom analize. Trudy X Natsional'noi konferentsii po Iskusstvennomu Intellektu s mezhdunarodnym uchastiem – KII-2006, 25-28 sentiabria 2006 g., Obninsk, Vol. 2. Moscow: Fizmatlit, 479–488.
  16. Ueno, H., Koiama, T., Okamoto, T., Matsubi, B., Isidzuka, M.; In: Ueno, H., Isidzuka, M.; Translated from Japanese: Ivanova, I. A. by ed. Volkov, N. G. (1989). Predstavlenie i ispol'zovanie znanii. Moscow: Mir, 220.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-24

Як цитувати

Артамонов, Є. Б., & Панфьоров, О. В. (2016). Формування адаптивних динамічних сценаріїв у комп’ютерних системах навчання. Technology Audit and Production Reserves, 6(1(32), 66–71. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.86342