Формування адаптивних динамічних сценаріїв у комп'ютерних системах навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2016.86342Ключові слова:
адаптивні навчальні матеріали, електронне навчання, навчальний процес, тестування знаньАнотація
В роботі показано принципи та фактори, що застосовуються при формуванні бази знань з різних дисциплін. Розглянуто нелінійний підхід до навчання, порівняно його з існуючим в навчанні лінійним. Розроблено модель нелінійного освітнього процесу з адаптивним формуванням навчальних матеріалів. На базі створеної моделі побудовано комплексний алгоритм функціонування адаптивних навчальних курсів.
Посилання
- In: Moran, D. J., Malott, R. W. (2004). Evidence-Based Educational Methods. Elsevier Science & Technology Books, 408. doi:10.1016/b978-0-12-506041-7.x5000-1
- Cristea, A., Aroyo, L. (2002). Adaptive Authoring of Adaptive Educational Hypermedia. Lecture Notes in Computer Science, 2347, 122–132. doi:10.1007/3-540-47952-x_14
- In: Spector, J. M. (2015). The SAGE Encyclopedia of Educational Technology. SAGE Publications, Inc., 604. doi:10.4135/9781483346397
- Chatzopoulou, D. I., Economides, A. A. (2010). Adaptive assessment of student’s knowledge in programming courses. Journal of Computer Assisted Learning, 26 (4), 258–269. doi:10.1111/j.1365-2729.2010.00363.x
- Eggen, T. J. H. M., Straetmans, G. J. J. M. (2000). Computerized Adaptive Testing for Classifying Examinees into three Categories. Educational and Psychological Measurement, 60 (5), 713–734. doi:10.1177/00131640021970862
- Stocking, M. L. (1996). An Alternative Method for Scoring Adaptive Tests. Journal of Educational and Behavioral Statistics, 21 (4), 365–389. doi:10.2307/1165340
- Schnipke, D. L., Green, B. F. (1995). A Comparison of Item Selection Routines in Linear and Adaptive Tests. Journal of Educational Measurement, 32 (3), 227–242. doi:10.1111/j.1745-3984.1995.tb00464.x
- Van der Linden, W. J. (2008). Using Response Times for Item Selection in Adaptive Testing. Journal of Educational and Behavioral Statistics, 33 (1), 5–20. doi:10.3102/1076998607302626
- Liu, C. M., Sun, Y. J., Li, H. Y. (2013). Adaptive Learning System Designed and Learning Program Optimization Algorithm. Applied Mechanics and Materials, 347-350, 3114–3118. doi:10.4028/www.scientific.net/amm.347-350.3114
- Xiao, J. Q. (2013). Research on Student Model of Adaptive Learning System Based on Semantic Web. Advanced Materials Research, 739, 562–565. doi:10.4028/www.scientific.net/amr.739.562
- Artamonov, E. B., Zholdakov, O. O. (2010). Concept of creating a software environment for automated text manipulation. Proceedings of National Aviation University, 44 (3), 111–115. doi:10.18372/2306-1472.44.1916
- Artamonov, Ye. B., Maslovskyi, B. H. (2007). Vyrishennia problemy vykorystannia yakisnoi klasyfikatsii parametriv v intelektualnykh systemakh. Elektronika i zviazok. Tematychnyi vypusk «Problemy elektroniky», Part 3, 77–79.
- Sato, S., Sasaki, Y. (2003). Automatic collection of related terms from the web. Proceedings of the 41st Annual Meeting on Association for Computational Linguistics – ACL’03, 2, 121–124. doi:10.3115/1075178.1075196
- Karpova, T. (2002). Bazy dannyh: modeli, razrabotka, realizatsiia. St. Petersburg: Piter, 304.
- Hahalin, G. K., Voskresenskii, A. L. (2006). Kontekstnoe fragmentirovanie v lingvisticheskom analize. Trudy X Natsional'noi konferentsii po Iskusstvennomu Intellektu s mezhdunarodnym uchastiem – KII-2006, 25-28 sentiabria 2006 g., Obninsk, Vol. 2. Moscow: Fizmatlit, 479–488.
- Ueno, H., Koiama, T., Okamoto, T., Matsubi, B., Isidzuka, M.; In: Ueno, H., Isidzuka, M.; Translated from Japanese: Ivanova, I. A. by ed. Volkov, N. G. (1989). Predstavlenie i ispol'zovanie znanii. Moscow: Mir, 220.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олександр Володимирович Панфьоров, Євген Борисович Артамонов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.